AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg er så glad og stolt for jeg har løpt/jogget to dager på rad. Har prøvd det før, men var for sur i beina, så det gikk ikke. Men i dag gikk det, og jeg er så glad!!! Jeg er tidligere rusavhengig over mange år, rusfri i 6 år nå. Så dette er en stor seier for meg. Anonymkode: 890a2...764 2 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Så bra! Gratulerer! Anonymkode: a02f3...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharjovich Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Fantastisk! Bra jobbet. Klarer vi tre dager på rad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Gratulerer, så flink du er!🥰 Men pass opp for belastningsskader om du tenker å jogge hver dag, formen må bygges opp gradvis😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 Gratulerer! Å jogge hver dag, kan bli tungt og kjedelig i lengden. Hold turen kort i så fall. Det har funket bra for meg, å legge inn en rutine med annenhver dag, eller tre dager i uka, og heller fokusere på å gjennomføre det over lang tid. lykke til! Anonymkode: d0438...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 29. juli 2023 #6 Del Skrevet 29. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 29. juli 2023 #7 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Rått! Endret 29. juli 2023 av Apis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3. august 2023 #8 Del Skrevet 3. august 2023 Flott☺️👍🏻 Heier på deg🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #9 Del Skrevet 3. august 2023 Bra jobbet!! Syntes selv det er vanskelig å jogge to dager på rad da mine ben også blir veldig såre. Men som noen over her sa, prøv kortere turer om du sliter med det, da er det lettere å holde motivasjonen gående. Igjen, supert at du har fått til dette ❤️ Anonymkode: c2db2...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå