Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 hours ago, Athod said:

Men må innrømme at enkelte av Grusch sine påstander virker nesten litt for utrolige, f.eks at de har funnet døde aliens. At de har funnet ubemannede "Von Neumann probes" ville vært mye lettere å tro på. 

Har han sagt det? Trodde han bare sa de hadde funnet ikke-menneskelige "biologics", noe som kan være en kjøttbit, oppbrent bein eller noe hår fra et dyr, i verste fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en distraksjon fra Hunter Biden og Joe Biden greiene, who cares.

• Liker 4
Skrevet
PaperFlower skrev (1 time siden):

Har han sagt det? Trodde han bare sa de hadde funnet ikke-menneskelige "biologics", noe som kan være en kjøttbit, oppbrent bein eller noe hår fra et dyr, i verste fall.

Ja han sa det i intervjuet som kom først. Mulig han var litt mer vag under høringen? 

Skrevet

Dette hadde ikke kommet ut dersom CIA ikke ønsket det. Siden de har forsket på det siden 30-tallet, hvorfor plutselig være åpen om det nå? 

Det virker som at de prøver å "varme opp" befolkningen til å begynne å tro at intelligente alien finnes. Hvorfor? Det er noe de ønsker å få ut av det. Er det starten på Project Blue Beam?

• Liker 2
Skrevet
Kipling skrev (1 time siden):

Det er en distraksjon fra Hunter Biden og Joe Biden greiene, who cares.

Hadde det ikke vært en fordel å faktisk dekke saken hvis det er meningen å være en distraksjon?

• Nyttig 1
Skrevet
Athod skrev (16 timer siden):

Ja han sa det i intervjuet som kom først. Mulig han var litt mer vag under høringen? 

Har sett og kikket endel på intervjuene, men aldri sett eller hørt noen si at det er funnet biologisk materiale som ikke er fra jorden. Har du link? 😊 Det jeg har sett flere tilfeller av er "non human biologics" som kan være rester fra en fugl som en drone har kollidert med, eller et insekt i konstruksjonen som sier noe om hvor dronen ble produsert. 

• Liker 1
Skrevet
Gjest McGjest skrev (16 minutter siden):

Har sett og kikket endel på intervjuene, men aldri sett eller hørt noen si at det er funnet biologisk materiale som ikke er fra jorden. Har du link? 😊 Det jeg har sett flere tilfeller av er "non human biologics" som kan være rester fra en fugl som en drone har kollidert med, eller et insekt i konstruksjonen som sier noe om hvor dronen ble produsert. 

Det var i intervjuet med Newsnation. Snakket noe om dead pilots.

Skrevet
Nostradamus skrev (På 28.7.2023 den 4.01):

Inntil nylig ble alle som trodde på UFO-er kalt konspirasjonsteoretikere. Som du ser vedrørende høringen i kongressen i USA så er dette i ferd med å snu, selv om man finner gammelt grums på diverse sider. 

De er nok fremdeles konspirasjonsteorikere. Ganske harmløse riktig nok.

Skrevet
NordicViking skrev (På 27.7.2023 den 18.59):

Dersom vi aksepterer premisset om at vi ikke er alene og at vi får "besøk" fra andre planeter - og eventuelt andre galakser, så må vi anta at disse "besøkende" må ha tilgang til teknologi som langt overgår noe av det vi har her på jorda. Den nærmeste stjernen til vår egen sol er Proxima Centauri. Den ligger "bare" 4,2 lysår unna, men med dagens teknologi vil det ta oss flerfoldige tusen år å nå fram dit.

Med mennesket sin teknologi i dag bruker vi omtrent 60.000 år på å kunne reise et lysår i avstand. Som du sier så er da 4.2 lysår så uendelig langt borte at mennesker i uoverskuelig fremtid aldri vil kunne rekke noe som i universet egentlig bare er rett der ute i nabolaget. Så om det er intelligent liv der ute som klarer dette ? Da ligger de enormt langt foran oss i  utvikling. Når det er sagt, det finnes ikke noen beviser på at det eksisterer og det er bare teorier og gjetting fra de aller fleste.

Jeg kan også gjette hva det er som manifesterer seg som observasjoner og hva det er, men velger å holde det for meg selv. Det blir i det religiøse sporet.

Skrevet

Befolkningen varmes opp til å tro på Aliens fordi Jesus snart (i morgen eller om noen år) henter alle frelste og de som blir igjen vil tro at de ble bortført av aliens. Kanskje 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Heip skrev (13 timer siden):

Befolkningen varmes opp til å tro på Aliens fordi Jesus snart (i morgen eller om noen år) henter alle frelste og de som blir igjen vil tro at de ble bortført av aliens. Kanskje 😊

Aha - håper du har rett i at Jesus kommer snart 🥰 Ihvertfall at han kommer før ‘the great reset’/ konsekvensene av det grønne skiftet har åpenbart seg i sin ikke så vakre helhet…

• Liker 1
Skrevet

Dette har vi blitt "varmet opp" til i mange år og vært skrevet om i mange "New age" bøker opp igjennom tidene. Det har blitt holdt skjult for befolkningen visstnok for å unngå massehysteri.  Når sannheten nå har kommet ut ,bryr folk seg knapt og er mer opptatt av boligrenten. 

• Liker 4
Skrevet
Arya2000 skrev (2 minutter siden):

Dette har vi blitt "varmet opp" til i mange år og vært skrevet om i mange "New age" bøker opp igjennom tidene. Det har blitt holdt skjult for befolkningen visstnok for å unngå massehysteri.  Når sannheten nå har kommet ut ,bryr folk seg knapt og er mer opptatt av boligrenten. 

Jeg synes det er så underlig hvor lite folk bryr seg😅

• Liker 4
Skrevet

Om Vatikanets kjennskap til 👽🛸

• Liker 1
Skrevet

Finnes det noe norsk ekspertise på dette området (f.eks. Forsvaret eller private aktører) som samler inn data om UFO-observasjoner?

Skrevet
Nostradamus skrev (På 28.7.2023 den 4.01):

Inntil nylig ble alle som trodde på UFO-er kalt konspirasjonsteoretikere. Som du ser vedrørende høringen i kongressen i USA så er dette i ferd med å snu, selv om man finner gammelt grums på diverse sider. 

Ja, grums som denne fyren.

Jeg personlig har ingen anelse om noen snakker sant i denne saken. Det er likegyldig for meg om de faktisk har rett eller ikke.

Skrevet
Magrat skrev (8 timer siden):

Jeg synes det er så underlig hvor lite folk bryr seg😅

Ja helt merkelig. Jeg har alltid tenkt at det ville bli starten på en ny æra. Litt skuffet  over reaksjonen eller mangelen på den 😅 Dette er stort 🙌

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
NordicViking skrev (1 time siden):

Finnes det noe norsk ekspertise på dette området (f.eks. Forsvaret eller private aktører) som samler inn data om UFO-observasjoner?

Kanskje Mufon Norge. 

Skrevet
Arya2000 skrev (12 minutter siden):

Ja helt merkelig. Jeg har alltid tenkt at det ville bli starten på en ny æra. Litt skuffet  over reaksjonen eller mangelen på den 😅 Dette er stort 🙌

Kanskje det mangler reaksjoner fordi det eneste man har er noen som påstår noe uten håndfaste bevis? Ikke vet jeg.

• Liker 2
Skrevet
jabx skrev (1 minutt siden):

Kanskje det mangler reaksjoner fordi det eneste man har er noen som påstår noe uten håndfaste bevis? Ikke vet jeg.

Ja vi får se om det kommer mer dokumentasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...