AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Del Skrevet 26. juli 2023 Skal en tur til Oslo snart, og tenkte ta en tur innom mathallen. Er det mye godt der? Andre steder man anbefales spise - som ikke er så altfor dyrt? Hørte om ett eller annet sted hvor du bestilte og betalte via en app, men jeg kommer ikke på navnet!! 🤔 Anonymkode: cec0e...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Del Skrevet 26. juli 2023 Du har Oslo Street food, også en mathall ned ved DFDS terminalen, begge betaler du gjennom app. Anonymkode: 99fd8...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Del Skrevet 26. juli 2023 Det VAR fint på Mathallen før, men nå… Anonymkode: 914de...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Del Skrevet 26. juli 2023 Ja også Barcode er også en mathall, også app betaling. Anonymkode: 99fd8...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 Vippa er fin, spiste nettopp der fra Aleppo Bahebek, og det var skikkelig godt! Anonymkode: d386b...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Del Skrevet 26. juli 2023 Hvordan er Pincho Nation? TS Anonymkode: cec0e...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Del Skrevet 26. juli 2023 Er det verdt et besøk? Hallo Anonymkode: 36674...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #8 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg synes de har tre veldig gode steder der: Asiatisk tapas (magisk), der sitter du og spiser som på restaurant. Sandwich med andeconfit (også magisk) Pizza (en av Oslos beste) De har også gode oster, skinker etc man kan kjøpe for å ta med hjem. Anonymkode: 147f0...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #9 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan er Pincho Nation? TS Anonymkode: cec0e...ca1 Pincho er fint å gå om man er med unger/ungdom. Men til å være typisk konsept/kjede restaurant, så syntes jeg selve kvaliteten og smakene er overraskende bra. Jeg blir mer en gjerne med når ungdommene i huset vil dit for å si det sånn 😅 Anonymkode: 83a5e...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #10 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg var der en gang i forbindelse med et jobbarrangement, og forspiste meg ordentlig på de pinchosene. Det var kjempegodt Anonymkode: 78520...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #11 Del Skrevet 26. juli 2023 Pincho Nation er gøyal mat, særlig hvis du har med ungdommer. Lurt å bestille bord, har vært smekk fullt alle gangene vi har prøvd oss i det siste. Barcode street food har god mat i en del av bodene, går fint an å kikke seg litt rundt før man velger. Og det er masse sitteplasser der. Anonymkode: 4bb68...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 28. juli 2023 #12 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 20.41): Jeg var der en gang i forbindelse med et jobbarrangement, og forspiste meg ordentlig på de pinchosene. Det var kjempegodt Anonymkode: 78520...a11 Antar at det er pintxosen på Barramon du mener, på Vulkan? De er i så fall helt magiske 🤩 Sammen med TXOTX så har de de aller beste pintxos i Oslo! AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 12.09): Skal en tur til Oslo snart, og tenkte ta en tur innom mathallen. Er det mye godt der? Andre steder man anbefales spise - som ikke er så altfor dyrt? Hørte om ett eller annet sted hvor du bestilte og betalte via en app, men jeg kommer ikke på navnet!! 🤔 Anonymkode: cec0e...ca1 Mathaller: - Mathallen Vulkan: En av de første og mest kjente. Mange gode spisesteder - blant annet Barramon som nevnt over. Skiller seg ut da du også finner en del typiske «mathall-butikker» som er vanlig i utlandet. Boder/minibutikker som selger kvalitetsprodukter, som kjøtt, fisk, kylling etc. Litt stive priser, mange småbarnsfamilier og litt eldre aldersgruppe. - Torggata bad/Oslo Street food: Kun ulike matsteder. Inne er det langbord og god stemning, herlig uteservering perfekt til lunsj/tidlig middag. Personlig synes jeg maten er av dårligere kvalitet her. Dyrt, og sjelden noe særlig høydare. Men god stemning, kul musikk og litt yngre folk. Typisk after work-sted. - Barcode street food: God variasjon av spisesteder og type mat. Det er pluss! Matanmelderne i VG/DN har anmeldt alle spisestedene og mener det ikke var så bra gjennomsnittskarakter, 3/4. Selv har jeg spist der tre ganger og var strålende fornøyd alle tre gangene! Også er veldig after work sted, men med folk fra alle aldre. - Via Village: Jeg føler de går for en annen vibe enn Torggata. Færre spisesteder å velge fra, men med en (i mine øyne) god del høyere kvalitet på matrettene. Jeg tenker du drar til Torggata pga stemningen og livet, opplevelsen av å være der når det er masse folk og deler langbord med flere. Via Village er det veldig trivelig, men et sted du kanskje heller drar til om god mat er det viktigste. - «Food court” - Steen og strøm + Paleet har begge food courts i kjelleren. Steen og Strøm synes jeg har fint utvalg. Om det er surt og kaldt ute, så er det veldig hyggelig å sinne nede der i den lune gode kjelleren. Jeg har kun spist burger og tacos der, og ville gitt de en 3´er. Ikke største matopplevelsen, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå