AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #1 Skrevet 26. juli 2023 Noen som har god erfaring med tilskudd av dette for angst og nervesystemet og evt tinnitus? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Jeg merket null effekt av det. Eneste effekten jeg fikk, var mindre leamus, da.. Jeg kjøpte meg Flare Calmer ørepropper i vår, og de hjalp enormt mye mer. De anbefales både mot tinnitus og uro og angst. Jeg har autisme og adhd, og er veldig lydsensitiv og har mye angst og uro, og jeg er merkbart roligere når jeg får brukt dem. Anonymkode: 25d70...457 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg merket null effekt av det. Eneste effekten jeg fikk, var mindre leamus, da.. Jeg kjøpte meg Flare Calmer ørepropper i vår, og de hjalp enormt mye mer. De anbefales både mot tinnitus og uro og angst. Jeg har autisme og adhd, og er veldig lydsensitiv og har mye angst og uro, og jeg er merkbart roligere når jeg får brukt dem. Anonymkode: 25d70...457 De forsterket tinnitusen min. De hjalp godt for tenåringen min da, som også har adhd og autisme. Anonymkode: bb783...7c4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Dere som har prøvd magnesium, hvor lenge før evt effekt? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg merket null effekt av det. Eneste effekten jeg fikk, var mindre leamus, da.. Jeg kjøpte meg Flare Calmer ørepropper i vår, og de hjalp enormt mye mer. De anbefales både mot tinnitus og uro og angst. Jeg har autisme og adhd, og er veldig lydsensitiv og har mye angst og uro, og jeg er merkbart roligere når jeg får brukt dem. Anonymkode: 25d70...457 Får man kjøpt det i Norge? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får man kjøpt det i Norge? Anonymkode: 2acf7...4d5 Jeg kjøpte direkte fra flare sin nettbutikk. Gratis frakt. De sender fra UK, tok vel en drøy uke å få dem, mener jeg å huske. Anonymkode: 25d70...457
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte direkte fra flare sin nettbutikk. Gratis frakt. De sender fra UK, tok vel en drøy uke å få dem, mener jeg å huske. Anonymkode: 25d70...457 Leser at de ikke er anbefalt for tinnitus ? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leser at de ikke er anbefalt for tinnitus ? Anonymkode: 2acf7...4d5 Hvor leser du det? Jeg har lest ørten reviews (aspergers .. hyperfokus.. it's a disease..), og jeg ser veldig mange som sier det hjelper mot tinnitus. Der er ikke laget for å hjelpe mot det, de er laget mot lydsensitivet, men det er likevel veldig mange som har rapportert at det hjelper mot tinnitus: https://support.flareaudio.com/support/solutions/articles/43000583034-will-calmer-help-with-tinnitus- Anonymkode: 25d70...457
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor leser du det? Jeg har lest ørten reviews (aspergers .. hyperfokus.. it's a disease..), og jeg ser veldig mange som sier det hjelper mot tinnitus. Der er ikke laget for å hjelpe mot det, de er laget mot lydsensitivet, men det er likevel veldig mange som har rapportert at det hjelper mot tinnitus: https://support.flareaudio.com/support/solutions/articles/43000583034-will-calmer-help-with-tinnitus- Anonymkode: 25d70...457 Kanskje det hjelper mer ift asperger adhd? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #10 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det hjelper mer ift asperger adhd? Anonymkode: 2acf7...4d5 Ja, altså, de er laget mot lydsensitivet, som er noe de med aspergers og adhd ofte sliter med, men de får også mye skryt fra folk med tinnitus, selv om de ikke er laget rettet mot dette problemet. Anonymkode: 25d70...457
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #11 Skrevet 26. juli 2023 Ingen som har prøvd magnesium da? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #12 Skrevet 26. juli 2023 Hvis du skal prøve magnesium for angst, så er det viktig å bruke riktig form for magnesium. Ikke citrate, som er den mest vanlige man får i butikker, men du bør kjøpe glysinat. Denne har best effekt for angst og uro, og det kan ta noen mnd før man merker effekt. Denne får du bestilt via www.kinsarvik.no bl.a Kosthold øvrig er også viktig, kutt ut prosessert mat, sukker, kunstig søtning, osv. Anonymkode: cb3ab...1be
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #13 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvis du skal prøve magnesium for angst, så er det viktig å bruke riktig form for magnesium. Ikke citrate, som er den mest vanlige man får i butikker, men du bør kjøpe glysinat. Denne har best effekt for angst og uro, og det kan ta noen mnd før man merker effekt. Denne får du bestilt via www.kinsarvik.no bl.a Kosthold øvrig er også viktig, kutt ut prosessert mat, sukker, kunstig søtning, osv. Anonymkode: cb3ab...1be Har du god erfaring med det? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #14 Skrevet 26. juli 2023 Mannen min har tinitus og brukt magnesium. Har ingen effekt på tinitusen. Anonymkode: 40e27...169 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #15 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvis du skal prøve magnesium for angst, så er det viktig å bruke riktig form for magnesium. Ikke citrate, som er den mest vanlige man får i butikker, men du bør kjøpe glysinat. Denne har best effekt for angst og uro, og det kan ta noen mnd før man merker effekt. Denne får du bestilt via www.kinsarvik.no bl.a Kosthold øvrig er også viktig, kutt ut prosessert mat, sukker, kunstig søtning, osv. Anonymkode: cb3ab...1be Jeg så på magnesiumen jeg har i skapet nå. Den står det magnesiumhydoksid på.. hvilken type er det..? Anonymkode: 25d70...457
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #16 Skrevet 26. juli 2023 Fungerer ikke andre typer enn glysinat for angst? Hva med tinnitus? og hvorfor er glysinat bedre ? Anonymkode: 2acf7...4d5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #17 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har du god erfaring med det? Anonymkode: 2acf7...4d5 Jeg har ikke magnesium-relatert angst, jeg bare forteller det jeg vet om magnesium. Viktig å merke seg at veldig mange har for lite magnesium i kroppen som kroppen klarer å bruke. Dvs magnesium fra animalske kilder. Vi trenger veldig mye av det, magnesium fra korn, nøtter etc, har lav biotilgjengelighet, slik at det brukes ikke optimalt. Så mange trenger påfyll. Hvorfor ikke bare ta tilskudd i noen mnd, og se selv? Er angsten din relatert til for lite mineraler i kroppen, så vil du respondere positivt. https://rootfunctionalmedicine.com/magnesium-citrate-vs-magnesium-glycinate Anonymkode: cb3ab...1be
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #18 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke magnesium-relatert angst, jeg bare forteller det jeg vet om magnesium. Viktig å merke seg at veldig mange har for lite magnesium i kroppen som kroppen klarer å bruke. Dvs magnesium fra animalske kilder. Vi trenger veldig mye av det, magnesium fra korn, nøtter etc, har lav biotilgjengelighet, slik at det brukes ikke optimalt. Så mange trenger påfyll. Hvorfor ikke bare ta tilskudd i noen mnd, og se selv? Er angsten din relatert til for lite mineraler i kroppen, så vil du respondere positivt. https://rootfunctionalmedicine.com/magnesium-citrate-vs-magnesium-glycinate Anonymkode: cb3ab...1be Den er nok ikke relatert til det, men kan jo funke positivt Å ta et tilskudd som skal bedre psykologisk funksjon lilevel? Anonymkode: 2acf7...4d5
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 26. juli 2023 #19 Skrevet 26. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har god erfaring med tilskudd av dette for angst og nervesystemet og evt tinnitus? Anonymkode: 2acf7...4d5 Prøv carnivore diet for angst.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #20 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Den er nok ikke relatert til det, men kan jo funke positivt Å ta et tilskudd som skal bedre psykologisk funksjon lilevel? Anonymkode: 2acf7...4d5 Igjen, folk flest trenger påfyll av magnesium, så det er bare å prøve å se. Så kan du jo prøve citrate og glysetin om hverandre, men hvis du leser lenken så er det hovedsakelig glysetin man skal ta for angst. Å kutte ut "hvit" mat, sukker, kunstig søtning, osv, er vel så viktig. Anonymkode: cb3ab...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå