Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Har lyst til å bruke altaskifer som gulv på badet, inkl i dusjen. Har noen peiling/erfaring på om dette går. I så fall hvordan skal man behandle gulvet mht rengjøring? (Har betong og vannbåren varme i grunnen).
Shea Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har sett det brukt på gulv i gang og på bad. Funker supert det. Har imidlertid ikke sett det i dursj. De jeg kjenner har badekar. Det eneste minuset er at det tar tid å varme opp om varmen har vært avskrudd en periode og det kan være litt hardt å gå på.
Leo Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Også blir det helt sinnsykt glatt med vann og såpe på...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Men dersom man ikke sliper skiferen blir den vel ikke glattere enn vanlige baderomsfliser? Slipte fliser blir vel enklere å holde rene, men de blir vel også mindre sklisikker. Hmmmm, kunne vært veldig fint da vi ellers har en del flis til huset.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 ....mente at det kunne vært fint å bruke da vi ellers har en del skifer til huset (ikke flis som jeg skrev) .
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Oh, dette hørtes nydelig ut. Du burde definitivt finne ut om det er mulig.
Pauline Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Også blir det helt sinnsykt glatt med vann og såpe på... ← Selv røff og uslipt skifer blir glatt. Vi har det i gang og trapper her. Hadde tenkt å ha det på et bad inn fra gangen og, men slo det fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå