Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Del Skrevet 16. januar 2006 Har lyst til å bruke altaskifer som gulv på badet, inkl i dusjen. Har noen peiling/erfaring på om dette går. I så fall hvordan skal man behandle gulvet mht rengjøring? (Har betong og vannbåren varme i grunnen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 16. januar 2006 #2 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har sett det brukt på gulv i gang og på bad. Funker supert det. Har imidlertid ikke sett det i dursj. De jeg kjenner har badekar. Det eneste minuset er at det tar tid å varme opp om varmen har vært avskrudd en periode og det kan være litt hardt å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. januar 2006 #3 Del Skrevet 16. januar 2006 Også blir det helt sinnsykt glatt med vann og såpe på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #4 Del Skrevet 16. januar 2006 Men dersom man ikke sliper skiferen blir den vel ikke glattere enn vanlige baderomsfliser? Slipte fliser blir vel enklere å holde rene, men de blir vel også mindre sklisikker. Hmmmm, kunne vært veldig fint da vi ellers har en del flis til huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #5 Del Skrevet 16. januar 2006 ....mente at det kunne vært fint å bruke da vi ellers har en del skifer til huset (ikke flis som jeg skrev) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #6 Del Skrevet 16. januar 2006 Oh, dette hørtes nydelig ut. Du burde definitivt finne ut om det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 17. januar 2006 #7 Del Skrevet 17. januar 2006 Også blir det helt sinnsykt glatt med vann og såpe på... ← Selv røff og uslipt skifer blir glatt. Vi har det i gang og trapper her. Hadde tenkt å ha det på et bad inn fra gangen og, men slo det fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå