AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #21 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): TS her. Jeg regnet ikke med flere svar i tråden, så det var hyggelig. Jeg er ikke TS fra kjærlighetstråden du refererer til. Men jeg er ei dame i slutten av 30-åra som også savner veldig kjærlighet og det å leve med en mann. Vært singel offisielt i 2 år, men forholdet tok slutt før vi flyttet fra hverandre. Har store barn på deltid. Føler jeg sitter litt fast i dating nå. Har hatt kontakt med en høy og kraftig mann fra Tinder som røyker i ca. 4 uker. Hatt to dater og det er litt kjemi der. Men han har ikke invitert meg ut igjen. Kun sendt «hatt en fin dag» meldinger. Så hvis du vil prøve å legge kort, gjør gjerne det. Takker for hyggelig svar! Anonymkode: 908bb...a22 Okei! Da ser jeg om jeg får tid i kveld til å legge litt kort, så hører du fra meg her i tråden 😊 Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 26. juli 2023 #22 Del Skrevet 26. juli 2023 Snakket med en klarsynt på Facebook Messenger og det var helt utrolig hva hun kunne se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. juli 2023 #23 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp! Samtidig har jeg erfaring med at kortene kan gi en pekepinn om fremtiden ut fra hvordan situasjonen er i dag og hvis man følger rådene som gis i situasjonen (litt slik vi selv kan gjøre). Men spådommer av typen «du vil møte en høy, mørk mann som vil redde deg ut av din egen miserable situasjon» er ikke hva kortene kan gi svar på, og heller ikke det som er ønskelig. Det gjør at folk forholder seg passivt til livet og at de venter på at «den rette» skal dukke opp for eksempel, når faktum er at man kanskje må sette seg selv i visse situasjoner for at det skal kunne skje, eller man må bryte noen mønstre man har som pr i dag hindrer en i å møte en person det kan oppstå et forhold med. Anonymkode: ec3ed...590 Ja, det kan gi indikasjoner om hva som kan skje når blir løst opp i og hvis ikke, men ikke noen garanti. Når noen går ut slik skader de bare for alle, også seriøse. Det er skråsikkert tegn på manglende forståelse, refleksjon, opplæring og etikk. For meg er det logisk og jeg ser ikke på tarot som overtro. Overtro er å tro kortene er magiske og at det bare er å stille spørsmål og trekke kort og legge et eller annet mønster og lese kortene ett og ett. Det fungerer som selskapslek, men det er underbevissheten som trenes opp og når noen kan tarot så ser de helhet og ikke kort for kort slik det demonstreres her og det er bare åpenbart at det er tillært av andre som heller ikke kan. DET er innledningsfasen. Den andre fasen krever år med øvelse og mental trening. Og det mest sikre tegnet på at noen ikke kan spå noen som lengter eller sitter opp etter ørene i problemer er at de serverer smør og selvfølgeligheter. De må kunne si noe som setter personen på plass også, røske litt i dem. Si rett ut at de for eksempel har bad attitude hvis de ikke innser det selv fordi kortene forteller de stygge detaljene som folk ikke vil innrømme for seg selv og da må de innse det da hvis de vil finne kjærlighet eller beholde den. For andre vil sjeldent fortelle det rett i ansiktet til deg, de vil bare vike unna så noen MÅ ta den jobben og den som blir spådd må forstå at hvis de ber om hjelp, så skal de få, men at klarsynte ikke har brukt år for å trene seg opp i kunsten å trøste og oppmuntre... Til det kan de bruke venner og familie. Endret 26. juli 2023 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #24 Del Skrevet 26. juli 2023 Lawyam skrev (1 minutt siden): Ja, det kan gi indikasjoner om hva som kan skje når blir løst opp i og hvis ikke, men ikke noen garanti. Når noen går ut slik skader de bare for alle, også seriøse. Det er skråsikkert tegn på manglende forståelse, refleksjon, opplæring og etikk. For meg er det logisk og jeg ser ikke på tarot som overtro. Overtro er å tro kortene er magiske og at det bare er å stille spørsmål og trekke kort og legge et eller annet mønster og lese kortene ett og ett. Det fungerer som selskapslek, men det er underbevissheten som trenes opp og når noen kan tarot så ser de helhet og ikke kort for kort slik det demonstreres her og det er bare åpenbart at det er tillært av andre som heller ikke kan. DET er innledningsfasen. Den andre fasen krever år med øvelse og mental trening. Og det mest sikre tegnet på at noen ikke kan spå noen som lengter eller sitter opp etter ørene i problemer er at de serverer smør. De må kunne si noe som setter personen på plass også, røske litt i dem. Si rett ut at de for eksempel har bad attitude hvis de ikke innser det selv fordi kortene forteller de stygge detaljene som folk ikke vil innrømme for seg selv og da må de innse det da hvis de vil finne kjærlighet eller beholde den. For andre vil sjeldent fortelle det rett i ansiktet til deg, de vil bare vike unna så noen MÅ ta den jobben og den som blir spådd må forstå at hvis de ber om hjelp, så skal de få, men at klarsynte ikke har brukt år for å trene seg opp i kunsten å trøste og oppmuntre... Til det kan de bruke venner og familie. SÅ enig!! Men på en måte er det jo greit at folk får håp eller et lett budskap om de ønsker det. Men det er ikke slik jeg driver med kortene i alle fall, og det er ikke det de er ment for å brukes til. De avslører de tingene vi er for redde for å se uten deres veiledning. Som et verktøy for selvutvikling er de gull, som en terapeut som våger å påpeke det som er ubehagelig med det mål for øye at pasienten skal kunne jobbe seg forbi det de sliter med. Heier på den slags bruk av kortene og klarsynthet. Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. juli 2023 #25 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): SÅ enig!! Men på en måte er det jo greit at folk får håp eller et lett budskap om de ønsker det. Men det er ikke slik jeg driver med kortene i alle fall, og det er ikke det de er ment for å brukes til. De avslører de tingene vi er for redde for å se uten deres veiledning. Som et verktøy for selvutvikling er de gull, som en terapeut som våger å påpeke det som er ubehagelig med det mål for øye at pasienten skal kunne jobbe seg forbi det de sliter med. Heier på den slags bruk av kortene og klarsynthet. Anonymkode: ec3ed...590 Ja, håpet skal ikke tas bort, men det er ikke mye håp for noen å få løst i problemene hvis det ikke blir løst, da er det ønsketenkning. Det holder dem bare i live. Derfor sier vi jo at hvis de følger rådene er det håp - og bedre sjanser for at håp blir til virkelighet, raskere også. Det er det det er ment å brukes til. Det har ingen nytte ellers. Problemet er at mange bare vil ha bekreftelsen og håpet uten å gjøre noe for det selv og at det er så mange som er villige til å si 'ja, jeg forstår deg så godt, du vakre sjel, skjebnen har en i vente til deg også, universet har hørt deg, bare vent og se, JEG kan se HAN'.. og den eneste som ser han er spådamen fordi den spådde ikke beveget seg i retning der spådamen pekte - og håper til de er 100. Endret 26. juli 2023 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #26 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.23): Jeg gir det gjerne et forsøk hvis noen har fått noe ut av dette og den klarsynte har veiledet ærlig. Men jeg tar ikke sjansen på å ringe hvis ingen vil anbefale noen. Anonymkode: 908bb...a22 Nei. Hun klarte ingen av lottotallene. Svindel! Anonymkode: 91e53...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 26. juli 2023 #27 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Hun klarte ingen av lottotallene. Svindel! Anonymkode: 91e53...9ad Hvis noen skulle se lottotall ville alle ringt dit og premien ville blitt forsvinnende liten slik at ingen vits i å tippe. Det er useriøst og svindel selvfølgelig. Hvis noen kunne det ville det vært bedre å hanket inn lottorekken hver uke selv - og gitt ut til trengende. De ville også sluttet å spå hvis de hadde fått inn noen millioner hver gang de tippet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #28 Del Skrevet 26. juli 2023 Ts: jeg ble opptatt hele kvelden, men jeg skal legge kort for deg i morgen. Skriver det bare så du ikke blir for opptatt med å sjekke om det kom noe svar i kveld! Snakkes Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #29 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts: jeg ble opptatt hele kvelden, men jeg skal legge kort for deg i morgen. Skriver det bare så du ikke blir for opptatt med å sjekke om det kom noe svar i kveld! Snakkes Anonymkode: ec3ed...590 Takk for svar! Hvis du rekker i morgen, ja. Ikke noe stress! Ts Anonymkode: 908bb...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #30 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettopp! Samtidig har jeg erfaring med at kortene kan gi en pekepinn om fremtiden ut fra hvordan situasjonen er i dag og hvis man følger rådene som gis i situasjonen (litt slik vi selv kan gjøre). Men spådommer av typen «du vil møte en høy, mørk mann som vil redde deg ut av din egen miserable situasjon» er ikke hva kortene kan gi svar på, og heller ikke det som er ønskelig. Det gjør at folk forholder seg passivt til livet og at de venter på at «den rette» skal dukke opp for eksempel, når faktum er at man kanskje må sette seg selv i visse situasjoner for at det skal kunne skje, eller man må bryte noen mønstre man har som pr i dag hindrer en i å møte en person det kan oppstå et forhold med. Anonymkode: ec3ed...590 Hei😊 Så spennende at du leser tarotkort, og at du har så god innsikt i dette! Hadde du kunnet være så snill å legge kort på meg og kjærlighet? Og se på om forholdet jeg muligens er litt på vei inn i, er noe som blir bra for meg, og bra for oss begge? Hadde satt stor pris på dette, og gir selvfølgelig tilbakemelding😊 Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #31 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): TS her. Jeg regnet ikke med flere svar i tråden, så det var hyggelig. Jeg er ikke TS fra kjærlighetstråden du refererer til. Men jeg er ei dame i slutten av 30-åra som også savner veldig kjærlighet og det å leve med en mann. Vært singel offisielt i 2 år, men forholdet tok slutt før vi flyttet fra hverandre. Har store barn på deltid. Føler jeg sitter litt fast i dating nå. Har hatt kontakt med en høy og kraftig mann fra Tinder som røyker i ca. 4 uker. Hatt to dater og det er litt kjemi der. Men han har ikke invitert meg ut igjen. Kun sendt «hatt en fin dag» meldinger. Så hvis du vil prøve å legge kort, gjør gjerne det. Takker for hyggelig svar! Anonymkode: 908bb...a22 La litt kort på deg nå (meg over - jeg bare skriver fra PC i dag, så anonymkodene vil være forskjellige). Det første kortet som nesten hopper ut av kortstokken, er The star. Det er et veldig håpefullt kort. Sammen med kortet Five of cups, kan det virke som at du er i en fase der du begynner å bli klar for å bevege deg videre etter ditt forrige forhold. Du har sørga (nesten) ferdig, men det tyngste er kanskje å bearbeide tapet av alt du tenkte det forholdet skulle lede til. Framtida du så for deg, på en måte. En stund var det vanskelig for deg å se alt det fine som du tross alt fremdeles har i livet ditt etter det bruddet. Slik er vel kjærlighetssorgen ofte for mange, at man må ta seg god tid til å venne seg til livet uten den personen og sørge over alt som ikke ble. Jeg tror du så på han forrige som en veldig stødig kar. Du var fornøyd med det du hadde der, selv om han kanskje var litt "hard". Men likevel var du litt vinglete. Ikke så tydelig på hva du ville alltid, og ikke så god på å kommunisere. (Dette ser jeg med kortene King of swords, Nine of cups og Queen of swords reversed). Jeg får følelsen av at du har noen mønstre med å være litt engstelig tilknytta. Dette kom opp i ditt forrige forhold og er noe du kan jobbe videre med å forstå deg på når du går inn i noe nytt. Du gjorde deg kanskje litt avhengig av ham (Devil reversed), var ikke så selvstendig - slik man ofte ikke klarer å være når man er engstelig tilknytta. Det var kanskje vanskelig å si ifra ordentlig til han om ting, at han satte standarden på en måte og du føyde deg. Kortene råder deg til bli tydeligere på hva du vil og hva du ikke finner deg i. Holde litt på selvstendigheten din om du går inn i et nytt forhold. Du legger mye vekt på å være i et forhold og ser for deg det perfekte familielivet, men så er det så viktig å holde på noe eget også - også for den andre, at du ikke visker ut deg selv, slik at du har mer å by på i et forhold. Når det gjelder den her nye, så tror jeg det er mer enn røykinga som gjør deg urolig. Det er noen såkalt røde flagg her - om de er reelle eller om jeg bare plukker opp på dine følelser her, vet jeg ikke. Men uroen har å gjøre med fysiske og materielle ting (King of pentacles reversed + Four of swords reversed). Du skriver jo forsåvidt om både overvekt (?) og røyking, noe som du kanskje ikke vil ha i livet ditt. Bruk litt tid på å finne ut hva som er hva her - er det noe å være bekymra for eller er det i hodet ditt? Rådet kommer i form av kortet Queen of wands. Hun er i kontakt med seg selv, vet hva hun vil, er komfortabel i seg selv og kjenner etter hva som er rett for seg selv - det som ikke er rett, tar hun bare avstand fra, fordi hun vet hva hun er verdt. Hent fram den indre kraften i deg som vet hva som er hva og hva du vil ha. Du har lov til å velge noen bort. Du velger. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #32 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei😊 Så spennende at du leser tarotkort, og at du har så god innsikt i dette! Hadde du kunnet være så snill å legge kort på meg og kjærlighet? Og se på om forholdet jeg muligens er litt på vei inn i, er noe som blir bra for meg, og bra for oss begge? Hadde satt stor pris på dette, og gir selvfølgelig tilbakemelding😊 Anonymkode: ef565...482 Siden jeg var i gang, så la jeg noen på deg også Jeg gjorde det enkelt og delte spørsmålet i to - hva er bra i dette forholdet og hva kan bli utfordrende. Bra: Wow! Fikk opp veldig fine kort for et forhold her faktisk (The magician opp-ned, Four of wands, Six of cups opp-ned, Ace of wands). Min tolkning her er at det har tatt litt tid for deg å finne denne personen, og muligens har du vært litt frustrert på veien, men det er som at denne personen nesten er som en drømmepartner for deg - i betydningen noe a la det du har sett for deg som en fremtidig partner. Dere har det veldig fint sammen og kan fint bygge et forhold der dere samarbeider og gleder dere over hva dere har. Jeg ser en feiring her, og det trenger ikke bety giftemål (selv om det kan det), men jeg tror det handler mer om bare det å komme sammen og være fornøyde og glade over at dere har hverandre. En mer hverdagslig feiring av kjærligheten - kanskje dere liker å lage god mat sammen, drikke prosecco eller gjøre noe sånt sammen som er litt romantisk, men også praktisk (vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg at dere fermenterer mat på masse glass - muligens er det fordi jeg selv har tenkt på å begynne med dette og at det sånn sett symboliserer noe fint for meg, eller så er det noe dere driver med? Eller at det handler om å bygge opp noe nærende og godt som varer inn i framtida). En av dere (deg?) har vært litt opphengt på fortida, et forhold som tok slutt eller noe annet som har skjedd, men dette nye forholdet kan gjøre at den av dere det gjelder, klarer å bevege seg framover og få et mer avklart forhold til fortida. Alt i alt er det forholdet her som en ny, lidenskapelig begynnelse. En mulighet for noe fint som kan vare. Utfordrende: Queen of cups og Page of wands reversed - her tror jeg du er dronninga og hen pagen (men det kan være motsatt også). Utfordringa ligger da i at du er ganske jordnær, har beina på bakken, aksepterer at ting tar tid og er opptatt av litt struktur og orden i livet - økonomisk, materielt, rutiner osv. Du har kanskje litt mer "ting på stell" i din bosituasjon, jobbsituasjon, økonomisk. Hen er litt mer impulsiv (jeg får lyst til å skrive umoden, men jeg tror det er det som er ordet du kan komme til å tenke i frustrasjon). Hen er opptatt av eventyr, følge lysten og gleden og er en lidenskapelig type. Rådet her er å se ærlig på disse forskjellene mellom dere, akseptere dem og gi rom til dem. For det ligger en fare her i å drepe gnisten til den impulsive med litt for mye praktiske forhold og motsatt: at den mer ordede river seg i håret av frustrasjon. Den impulsive sine gode sider (det er kanskje hen som allerede er den som tar initiativ til de mer romantiske greiene og kommer med morsomme påfunn som er besnærende i forelskelsesfasen - og kan være det utover i forholdet også) blir da snudd om til noe negativt. Til sist er rådet å verne om det som er i en startfase nå. Det er en ny og fin begynnelse, men trå litt varsomt og beskytt det som er godt til det har vokst seg litt sterkere. Kanskje handler det også om ytre forhold - å beskytte det her nye fra venner, ekser, familie som vil blande seg litt inn f.eks. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #33 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): La litt kort på deg nå (meg over - jeg bare skriver fra PC i dag, så anonymkodene vil være forskjellige). Det første kortet som nesten hopper ut av kortstokken, er The star. Det er et veldig håpefullt kort. Sammen med kortet Five of cups, kan det virke som at du er i en fase der du begynner å bli klar for å bevege deg videre etter ditt forrige forhold. Du har sørga (nesten) ferdig, men det tyngste er kanskje å bearbeide tapet av alt du tenkte det forholdet skulle lede til. Framtida du så for deg, på en måte. En stund var det vanskelig for deg å se alt det fine som du tross alt fremdeles har i livet ditt etter det bruddet. Slik er vel kjærlighetssorgen ofte for mange, at man må ta seg god tid til å venne seg til livet uten den personen og sørge over alt som ikke ble. Jeg tror du så på han forrige som en veldig stødig kar. Du var fornøyd med det du hadde der, selv om han kanskje var litt "hard". Men likevel var du litt vinglete. Ikke så tydelig på hva du ville alltid, og ikke så god på å kommunisere. (Dette ser jeg med kortene King of swords, Nine of cups og Queen of swords reversed). Jeg får følelsen av at du har noen mønstre med å være litt engstelig tilknytta. Dette kom opp i ditt forrige forhold og er noe du kan jobbe videre med å forstå deg på når du går inn i noe nytt. Du gjorde deg kanskje litt avhengig av ham (Devil reversed), var ikke så selvstendig - slik man ofte ikke klarer å være når man er engstelig tilknytta. Det var kanskje vanskelig å si ifra ordentlig til han om ting, at han satte standarden på en måte og du føyde deg. Kortene råder deg til bli tydeligere på hva du vil og hva du ikke finner deg i. Holde litt på selvstendigheten din om du går inn i et nytt forhold. Du legger mye vekt på å være i et forhold og ser for deg det perfekte familielivet, men så er det så viktig å holde på noe eget også - også for den andre, at du ikke visker ut deg selv, slik at du har mer å by på i et forhold. Når det gjelder den her nye, så tror jeg det er mer enn røykinga som gjør deg urolig. Det er noen såkalt røde flagg her - om de er reelle eller om jeg bare plukker opp på dine følelser her, vet jeg ikke. Men uroen har å gjøre med fysiske og materielle ting (King of pentacles reversed + Four of swords reversed). Du skriver jo forsåvidt om både overvekt (?) og røyking, noe som du kanskje ikke vil ha i livet ditt. Bruk litt tid på å finne ut hva som er hva her - er det noe å være bekymra for eller er det i hodet ditt? Rådet kommer i form av kortet Queen of wands. Hun er i kontakt med seg selv, vet hva hun vil, er komfortabel i seg selv og kjenner etter hva som er rett for seg selv - det som ikke er rett, tar hun bare avstand fra, fordi hun vet hva hun er verdt. Hent fram den indre kraften i deg som vet hva som er hva og hva du vil ha. Du har lov til å velge noen bort. Du velger. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Hei! Tusen takk for svaret! Jeg følte alt traff meg her. Har hatt en delvis utrygg barndom som har gjort meg noe engstelig i tilknytning, men jeg jobber bevisst med dette. Jeg føler meg ferdig med forholdet til eksmannen, vi samarbeider bra om de to barna våre. Men jeg forstår i ettertid at jeg gikk for raskt inn i forholdet fordi jeg var redd for å være alene. Vi ble glade i hverandre likevel, men det stemmer at jeg var ganske avhengig av han og lite selvstendig i det forholdet. Jeg tar til meg rådene, så tusen takk for det! Denne mannen jeg møtte på Tinder har ikke tatt mer initiativ til å møtes igjen, og jeg tolker det som at han ikke er så interessert eller er usikker på om dette kan bli noe. Jeg tok initiativ til andre date, så tenkte at han bør invitere meg hvis han er interessert. Magefølelsen min sier at han ikke er riktig, dessverre. Tusen takk igjen for svaret! Anonymkode: 908bb...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #34 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Tusen takk for svaret! Jeg følte alt traff meg her. Har hatt en delvis utrygg barndom som har gjort meg noe engstelig i tilknytning, men jeg jobber bevisst med dette. Jeg føler meg ferdig med forholdet til eksmannen, vi samarbeider bra om de to barna våre. Men jeg forstår i ettertid at jeg gikk for raskt inn i forholdet fordi jeg var redd for å være alene. Vi ble glade i hverandre likevel, men det stemmer at jeg var ganske avhengig av han og lite selvstendig i det forholdet. Jeg tar til meg rådene, så tusen takk for det! Denne mannen jeg møtte på Tinder har ikke tatt mer initiativ til å møtes igjen, og jeg tolker det som at han ikke er så interessert eller er usikker på om dette kan bli noe. Jeg tok initiativ til andre date, så tenkte at han bør invitere meg hvis han er interessert. Magefølelsen min sier at han ikke er riktig, dessverre. Tusen takk igjen for svaret! Anonymkode: 908bb...a22 Så fint at det traff! Magefølelsen din skal du følge. Det kommer alltid flere muligheter for kjærlighet. Queen of wands kan du lese litt om, det er dit du er på vei med ditt arbeid med deg selv - selvsikker og stødig i deg selv. Ut fra det kan du selv velge en partner og nettopp klare å være mer selvstendig i relasjon med noen andre i fremtiden. Hun kan være som en slags ledestjerne for deg. Du har henne i deg. Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: ec3ed...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #35 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Siden jeg var i gang, så la jeg noen på deg også Jeg gjorde det enkelt og delte spørsmålet i to - hva er bra i dette forholdet og hva kan bli utfordrende. Bra: Wow! Fikk opp veldig fine kort for et forhold her faktisk (The magician opp-ned, Four of wands, Six of cups opp-ned, Ace of wands). Min tolkning her er at det har tatt litt tid for deg å finne denne personen, og muligens har du vært litt frustrert på veien, men det er som at denne personen nesten er som en drømmepartner for deg - i betydningen noe a la det du har sett for deg som en fremtidig partner. Dere har det veldig fint sammen og kan fint bygge et forhold der dere samarbeider og gleder dere over hva dere har. Jeg ser en feiring her, og det trenger ikke bety giftemål (selv om det kan det), men jeg tror det handler mer om bare det å komme sammen og være fornøyde og glade over at dere har hverandre. En mer hverdagslig feiring av kjærligheten - kanskje dere liker å lage god mat sammen, drikke prosecco eller gjøre noe sånt sammen som er litt romantisk, men også praktisk (vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg at dere fermenterer mat på masse glass - muligens er det fordi jeg selv har tenkt på å begynne med dette og at det sånn sett symboliserer noe fint for meg, eller så er det noe dere driver med? Eller at det handler om å bygge opp noe nærende og godt som varer inn i framtida). En av dere (deg?) har vært litt opphengt på fortida, et forhold som tok slutt eller noe annet som har skjedd, men dette nye forholdet kan gjøre at den av dere det gjelder, klarer å bevege seg framover og få et mer avklart forhold til fortida. Alt i alt er det forholdet her som en ny, lidenskapelig begynnelse. En mulighet for noe fint som kan vare. Utfordrende: Queen of cups og Page of wands reversed - her tror jeg du er dronninga og hen pagen (men det kan være motsatt også). Utfordringa ligger da i at du er ganske jordnær, har beina på bakken, aksepterer at ting tar tid og er opptatt av litt struktur og orden i livet - økonomisk, materielt, rutiner osv. Du har kanskje litt mer "ting på stell" i din bosituasjon, jobbsituasjon, økonomisk. Hen er litt mer impulsiv (jeg får lyst til å skrive umoden, men jeg tror det er det som er ordet du kan komme til å tenke i frustrasjon). Hen er opptatt av eventyr, følge lysten og gleden og er en lidenskapelig type. Rådet her er å se ærlig på disse forskjellene mellom dere, akseptere dem og gi rom til dem. For det ligger en fare her i å drepe gnisten til den impulsive med litt for mye praktiske forhold og motsatt: at den mer ordede river seg i håret av frustrasjon. Den impulsive sine gode sider (det er kanskje hen som allerede er den som tar initiativ til de mer romantiske greiene og kommer med morsomme påfunn som er besnærende i forelskelsesfasen - og kan være det utover i forholdet også) blir da snudd om til noe negativt. Til sist er rådet å verne om det som er i en startfase nå. Det er en ny og fin begynnelse, men trå litt varsomt og beskytt det som er godt til det har vokst seg litt sterkere. Kanskje handler det også om ytre forhold - å beskytte det her nye fra venner, ekser, familie som vil blande seg litt inn f.eks. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Ikke at det kanskje har så mye å si, men jeg skrev en ting feil her - det var Queen of pentacles og ikke cups som kom opp på utfordringer her. Skriver det i tilfelle du begynner å google kortene selv for å tolke. Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #36 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Siden jeg var i gang, så la jeg noen på deg også Jeg gjorde det enkelt og delte spørsmålet i to - hva er bra i dette forholdet og hva kan bli utfordrende. Bra: Wow! Fikk opp veldig fine kort for et forhold her faktisk (The magician opp-ned, Four of wands, Six of cups opp-ned, Ace of wands). Min tolkning her er at det har tatt litt tid for deg å finne denne personen, og muligens har du vært litt frustrert på veien, men det er som at denne personen nesten er som en drømmepartner for deg - i betydningen noe a la det du har sett for deg som en fremtidig partner. Dere har det veldig fint sammen og kan fint bygge et forhold der dere samarbeider og gleder dere over hva dere har. Jeg ser en feiring her, og det trenger ikke bety giftemål (selv om det kan det), men jeg tror det handler mer om bare det å komme sammen og være fornøyde og glade over at dere har hverandre. En mer hverdagslig feiring av kjærligheten - kanskje dere liker å lage god mat sammen, drikke prosecco eller gjøre noe sånt sammen som er litt romantisk, men også praktisk (vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg at dere fermenterer mat på masse glass - muligens er det fordi jeg selv har tenkt på å begynne med dette og at det sånn sett symboliserer noe fint for meg, eller så er det noe dere driver med? Eller at det handler om å bygge opp noe nærende og godt som varer inn i framtida). En av dere (deg?) har vært litt opphengt på fortida, et forhold som tok slutt eller noe annet som har skjedd, men dette nye forholdet kan gjøre at den av dere det gjelder, klarer å bevege seg framover og få et mer avklart forhold til fortida. Alt i alt er det forholdet her som en ny, lidenskapelig begynnelse. En mulighet for noe fint som kan vare. Utfordrende: Queen of cups og Page of wands reversed - her tror jeg du er dronninga og hen pagen (men det kan være motsatt også). Utfordringa ligger da i at du er ganske jordnær, har beina på bakken, aksepterer at ting tar tid og er opptatt av litt struktur og orden i livet - økonomisk, materielt, rutiner osv. Du har kanskje litt mer "ting på stell" i din bosituasjon, jobbsituasjon, økonomisk. Hen er litt mer impulsiv (jeg får lyst til å skrive umoden, men jeg tror det er det som er ordet du kan komme til å tenke i frustrasjon). Hen er opptatt av eventyr, følge lysten og gleden og er en lidenskapelig type. Rådet her er å se ærlig på disse forskjellene mellom dere, akseptere dem og gi rom til dem. For det ligger en fare her i å drepe gnisten til den impulsive med litt for mye praktiske forhold og motsatt: at den mer ordede river seg i håret av frustrasjon. Den impulsive sine gode sider (det er kanskje hen som allerede er den som tar initiativ til de mer romantiske greiene og kommer med morsomme påfunn som er besnærende i forelskelsesfasen - og kan være det utover i forholdet også) blir da snudd om til noe negativt. Til sist er rådet å verne om det som er i en startfase nå. Det er en ny og fin begynnelse, men trå litt varsomt og beskytt det som er godt til det har vokst seg litt sterkere. Kanskje handler det også om ytre forhold - å beskytte det her nye fra venner, ekser, familie som vil blande seg litt inn f.eks. Var det noe her som traff? Anonymkode: ec3ed...590 Tusen tusen takk!! 😃❤️ Her var det mye som stemte! Fantastisk lesning i første avsnitt ang hva som er bra, nå ble jeg glad!! Vi har ikke kommet så langt at vi har vært på date enda, så dette er veldig i begynnerfasen. Vi har bare møttes sammen med flere, og flørtet litt til og fra, i flere perioder langt tilbake. Nå har vi snakket om at vi har lyst å utforske dette videre, og begynne å være litt sammen bare vi to, å date, for å se hvor dette kan gå. Vi har altså kjent hverandre i mange år, og flørtet litt til og fra, så det stemmer veldig godt at det har tatt tid å komme dit vi er nå, i en startfase på noe nytt og potensielt veldig bra☺️ Det stemmer også at jeg har vært veldig opphengt i fortiden. Siste forholdet jeg var i tok slutt for fem år siden, og det har tatt veldig lang tid for meg å komme meg videre, selv om det var jeg som avsluttet forholdet. Det var et feil forhold for meg på mange måter, men jeg var likevel glad i han og knyttet til han, derfor var det veldig vanskelig. Så det var fulltreffer! Jeg har aldri fermentert noe, og jeg aner ikke om han gjør det, men jeg tror og håper heller på tolkningen om at vi kanskje kommer til å klare å bygge opp noe «nærende» som varer inn i fremtiden. Jeg ble veldig glad for denne positive kortleggingen, for jeg kjenner meg så sårbar og småredd for avvisning nå i denne fasen. Vi hadde den samtalen bare for noen dager siden, og vi avtalte å ta det sakte. Det var jeg som tok initiativet til samtalen, derfor hadde jeg håpt at han hadde tatt kontakt med meg siden. Men jeg har ikke hørt noe fra han enda. Det trenger selvsagt ikke bety noe, men det skaper litt uro i meg, som om han må tenke og gruble litt på dette før han kontakter meg. Ser du om han er usikker på noen måte akkurat nå i denne fasen? Jeg føler uansett ballen ligger hos han nå, så jeg lar være å ta kontakt, tror jeg. Men denne lesningen din gjorde meg optimistisk☺️ Ang utfordringer: Dette stemmer veldig bra sånn jeg ser det også, han er impulsiv, og jeg trenger tid😅 Jeg er veldig jordnær ja, og har orden på det meste, men så vidt jeg vet, så tror jeg han også har orden på økonomi og jobb, og livet generelt. Med denne impulsiviteten har jeg tenkt kan bli litt utfordrende. Jeg liker å avtale på forhånd, planlegge, vite hva som skal skje i god tid, og han virker som han ser an det meste😅 Jeg tror han liker at ting skjer ja, og han går mye i fjellet, noe jeg ikke kan være med på pga noen smertetilstander jeg har. Det er mye disse fysiske utfordringene som er årsaken til at jeg må planlegge ting, og jeg håper jo på forståelse fra han på det. Jeg håper også på forståelse for at det ikke er alt jeg kan være med på av de tingene han kanskje vil vi skal gjøre. Så får jeg heller utfordre impulsiviteten min på de områdene jeg klarer. Tror du han vil vise den forståelsen jeg trenger på dette? Genuint? Det siste rådet ditt skal jeg ta med meg, å verne om startfasen. Mener du at vi bør gå sakte frem? Og/eller at vi ikke bør ha de utfordrende samtalene i starten, men beholde det lyse og lette? Ikke komplisere ting? Tusen takk igjen, dette setter jeg stor pris på❤️ Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #37 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen tusen takk!! 😃❤️ Her var det mye som stemte! Fantastisk lesning i første avsnitt ang hva som er bra, nå ble jeg glad!! Vi har ikke kommet så langt at vi har vært på date enda, så dette er veldig i begynnerfasen. Vi har bare møttes sammen med flere, og flørtet litt til og fra, i flere perioder langt tilbake. Nå har vi snakket om at vi har lyst å utforske dette videre, og begynne å være litt sammen bare vi to, å date, for å se hvor dette kan gå. Vi har altså kjent hverandre i mange år, og flørtet litt til og fra, så det stemmer veldig godt at det har tatt tid å komme dit vi er nå, i en startfase på noe nytt og potensielt veldig bra☺️ Det stemmer også at jeg har vært veldig opphengt i fortiden. Siste forholdet jeg var i tok slutt for fem år siden, og det har tatt veldig lang tid for meg å komme meg videre, selv om det var jeg som avsluttet forholdet. Det var et feil forhold for meg på mange måter, men jeg var likevel glad i han og knyttet til han, derfor var det veldig vanskelig. Så det var fulltreffer! Jeg har aldri fermentert noe, og jeg aner ikke om han gjør det, men jeg tror og håper heller på tolkningen om at vi kanskje kommer til å klare å bygge opp noe «nærende» som varer inn i fremtiden. Jeg ble veldig glad for denne positive kortleggingen, for jeg kjenner meg så sårbar og småredd for avvisning nå i denne fasen. Vi hadde den samtalen bare for noen dager siden, og vi avtalte å ta det sakte. Det var jeg som tok initiativet til samtalen, derfor hadde jeg håpt at han hadde tatt kontakt med meg siden. Men jeg har ikke hørt noe fra han enda. Det trenger selvsagt ikke bety noe, men det skaper litt uro i meg, som om han må tenke og gruble litt på dette før han kontakter meg. Ser du om han er usikker på noen måte akkurat nå i denne fasen? Jeg føler uansett ballen ligger hos han nå, så jeg lar være å ta kontakt, tror jeg. Men denne lesningen din gjorde meg optimistisk☺️ Ang utfordringer: Dette stemmer veldig bra sånn jeg ser det også, han er impulsiv, og jeg trenger tid😅 Jeg er veldig jordnær ja, og har orden på det meste, men så vidt jeg vet, så tror jeg han også har orden på økonomi og jobb, og livet generelt. Med denne impulsiviteten har jeg tenkt kan bli litt utfordrende. Jeg liker å avtale på forhånd, planlegge, vite hva som skal skje i god tid, og han virker som han ser an det meste😅 Jeg tror han liker at ting skjer ja, og han går mye i fjellet, noe jeg ikke kan være med på pga noen smertetilstander jeg har. Det er mye disse fysiske utfordringene som er årsaken til at jeg må planlegge ting, og jeg håper jo på forståelse fra han på det. Jeg håper også på forståelse for at det ikke er alt jeg kan være med på av de tingene han kanskje vil vi skal gjøre. Så får jeg heller utfordre impulsiviteten min på de områdene jeg klarer. Tror du han vil vise den forståelsen jeg trenger på dette? Genuint? Det siste rådet ditt skal jeg ta med meg, å verne om startfasen. Mener du at vi bør gå sakte frem? Og/eller at vi ikke bør ha de utfordrende samtalene i starten, men beholde det lyse og lette? Ikke komplisere ting? Tusen takk igjen, dette setter jeg stor pris på❤️ Anonymkode: ef565...482 Jeg tror det betyr at ting må få lov til å være skjørt og lite i starten, at det vil ta litt tid før dette gror seg sterkere. Aksept for det, tror jeg rådet er. Det er vanskelig for meg å si om han vil akseptere ulikhetene, men du kan forsøke fra din side å akseptere han og gi rom for slik han er i alle fall, så får du se om det bygges en gjensidig aksept ut fra hvordan du selv forholder deg til det. Jeg ble veldig glad av denne lesningen selv, jeg! Jeg ser for meg at dere kan lære litt av hverandre - du kan lære deg å være litt mer impulsiv og ikke ville ha struktur og kontroll på alt, og han kan lære seg å tøyle impulsiviteten litt for å få til ting på det praktiske plan. Klarer dere det, så er det jo supert! Det er noe å bryne seg på i ethvert forhold. Kompromiss og aksept for forskjeller. Men det kommer jo senere. Først er det meste rosenrødt. Hehe Anonymkode: ec3ed...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #38 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg kommer fra en familie der "alle" kan tarot. Det kan være godt å snakke med noen, am fokuserer på å se deg og din situasjon. Men om du må betale 29 kr minuttet har du sannsynligvis like gjerne ringe en hjelpetelefon. Anonymkode: 1aa49...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #39 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror det betyr at ting må få lov til å være skjørt og lite i starten, at det vil ta litt tid før dette gror seg sterkere. Aksept for det, tror jeg rådet er. Det er vanskelig for meg å si om han vil akseptere ulikhetene, men du kan forsøke fra din side å akseptere han og gi rom for slik han er i alle fall, så får du se om det bygges en gjensidig aksept ut fra hvordan du selv forholder deg til det. Jeg ble veldig glad av denne lesningen selv, jeg! Jeg ser for meg at dere kan lære litt av hverandre - du kan lære deg å være litt mer impulsiv og ikke ville ha struktur og kontroll på alt, og han kan lære seg å tøyle impulsiviteten litt for å få til ting på det praktiske plan. Klarer dere det, så er det jo supert! Det er noe å bryne seg på i ethvert forhold. Kompromiss og aksept for forskjeller. Men det kommer jo senere. Først er det meste rosenrødt. Hehe Anonymkode: ec3ed...590 Tusen takk igjen❤️ Det var fint å lese at du tenker det må få lov til å være skjørt og lite i starten, og gradvis bygge seg opp. Det er sånn jeg føler det jeg også, det er noe med at rollene plutselig blir annerledes, og det kan føles skummelt. Rosenrødt i starten høres bra ut😍 Jeg skal ta vare på ordene og rådene dine, tusen tusen takk!! Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #40 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anonymkode: ec3ed...590 Hei igjen, til deg som la kort😊 Kan jeg få spørre om en ting til? I tilfelle du får inn noe ang dette? Er han generelt veldig forsiktig med hvordan han uttaler seg og hvilke ord han bruker? Etter at jeg tok initiativet til en samtale ang relasjonen vår for noen dager siden, og fortalte hva jeg følte, hadde jeg regnet med at han tok kontakt på sms for å ta opp igjen tråden, eller i det minste takke for praten, og kanskje ønske å kommunisere videre. Men jeg har ikke hørt noen ting. Ikveld tok jeg derimot kontakt og takket for praten, og ønsket han en god helg. Han skrev helt platonisk tilbake, noe om at det var fint å snakke ut. Og ellers helt platonisk. Jeg føler på så mye usikkerhet nå, det er rett og slett vondt. Og sånn skal det ikke føles i en startfase? Jeg vet du skrev at vi må tåle litt skjørhet i starten, men kommer han til å fortsette sånn som dette? Med platoniske svar på mine initiativ? Er han såpass usikker på oss og veien videre? Eller er han bare veldig forsiktig med ord, sånn generelt? Anonymkode: ef565...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå