Gå til innhold

Kan man ikke bare forbi bobiler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helsikens trafikksinker som ødelegger flyten over hele landet, en kolossal trafikkfare overalt de dukker opp. Forsøpling og blokkering av turparkeringer. Snylter på samfunnet med medbrakt mat og drikke, og økt slitasje på veiene. Visuell forsøpling når disse rullende festivaldoene ødelegger en hver utsikt i landet.

Forby hele sulamitten og bli ferdig med det! Hurra for Reiselivsnorge, butikker, veinettet og bilister, og estetikken i dette vakre landet vårt.

Anonymkode: f093c...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv om jeg hater bobiler og de solbrune pensjonistene som ikke klarer å kjøre så store kjøretøy. Og jeg hater at de skal få dedikerte bobilplasser midt i sentrum på de beste plassene der de sitter og tyter og det ser ut som en taterleir, selvom det er mange fine campingplasser i området.

Så kan vi dessverre ikke forby alt vi ikke liker

Anonymkode: 2f3f6...bfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk skuldrene, det er ferie.

Ja jeg kjenner også på irritasjon men forsøker å puste med magen og nyte ferien (også bilturen)

En betraktning jeg har gjort meg og som jeg finner pussig er at alle jeg kjenner som har bobil hevder at de holder fint følge med trafikken. Samtidig har jeg aldri sett en eneste bobil på veien som gjør det..

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker meg skikkelig en bobil, men skjønner hva du mener. Jævla irriterende å ligge bak de uten mulighet til å kjøre forbi. 

Anonymkode: 7e472...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umulig å holde 80km med bobil på mange av de elendige veiene vi har her i Norge. Vi kjører til side når vi kan på de veiene. Men ligger vi i fartsgrensa så stopper vi ikke. Selv om mange mener de vil forbi. Det samme når jeg kjører vanlig bil.

Anonymkode: bb699...998

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ser ofte tyske bobiler ligge i 2/3-deler av fartsgrensen. Så blir de overrasket og kjører til sides med armene i været når folk i den 2 km lange køen bak dem begynner å tute.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som kjører med campingvogn, skal ikke vi også få en skyllebøtte? ;)

Nå skal det sies at bilen vår selv med vogn bak akselererer raskere enn de fleste fossilbiler og vi holder 100km/t på motorvei. Bruker heller ikke bobilparkeringene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig hva enkelte irriterer seg over....

Anonymkode: 67104...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tar med campingvogn. Forby alt som sløsjer tiss langs riksveinettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...