Gå til innhold

Bollefisken ;-)


bollefisk

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er bollefisken:nygift, iallefall ganske nygift. Bollefisken og hennes store helt ble smidd i hymnens lenker en vakker solskinnsdag 15 oktober 2005. Oida som tiden flyr, det vil jo si at vi har vært gift i 3 mnd idag :ler::ler: . Tok en liten måned eller to til å bli vandt med det nye etternavnet, men nå glir det av seg selv, nesten som det alltid skulle vært slik. Det er i grunn veldig kjekt å være gift, og utrolig gøy å kunne si mannen min.. min mann... hi hi

Ellers er bollefiske om en ukes tid 27 år, mamma til verdens herligste lille Malin på snart 2år og katten Tjorven. Vi bor i et lite "pepperkake" hus litt utenfor Bergen, kaller huset for "pepperkakehus" siden det er et pittelite hus med samme fassong som et pepperkakehus. For tiden holder vi på å ferdigstille loftet... Var uinnredet da vi kjøpte det, føltes veldig smart ut den gangen... men...... er mektig lei maling og sparkling, men det blir nok bra til slutt. Skal iallefall bli utrolig deilig å kunne benytte plassen oppe. ;)

Ja, det var starten på denne dagboken.. så får vi se hva som blir fylt opp etter hver.

klem fra Bollefisken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Line80, takk takk :)

Har akkurat spist middag, ovnsbakt laks :sikle: Falt i god smak hos veslemor. Hun spiste og spiste, fikk ikke nok fisk inn i munnen.Var godt å se, for hun har vært litt småspist i det siste. Driver og motiverer meg selv til å tusle opp på loftet for å ta et strøk malin i loftstuen.. men sofaen roper iherdig på meg..små trøtt.

Ellers har dagen vært som vanlig, hektisk og løpt avgårde.Har ikke mulighet til å sitte og tvinne tommeltotter på jobben for der er det nok å ta av. Har akkurat fått vite at det er ei som skal slutte, og fått høre et rykte om en vikar vi håpet skulle begynne fast, har fått tilbud om fast jobb et annet sted :sjokkert:. Så der smuldrer muligheten min til å bli gravid bort :(. Vi er underbemannnet fra før, så tviler på om det ville blitt populært om jeg hadde kommet og sagt at jeg var gravid. Vi hadde planer om å begynne testingen om en månedstid, men har vurdert å utsette det iallefall 2-3 måneder til. :( :(

nei, får sparke meg selv opp på loftet i stedet for å sitter her og surmule..

Endret av bollefisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen min!!

Snubla tilfeldigvis over dagboken din og da må jeg jo selvfølgelig innom med en DIGER bursdagsklem :bursdag:

Håaper du har en super dag :klem: Jeg gleder meg til torsdag jeg :hoppe:

Gratulerer med dagbok forresten :blomst:

:kyss:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei metavennen, takk takk :bukke: :bukke: Hadde en super dag bortsett fra en megasur leverandør som skjelte meg ut til de grader, da han oppdaget at han hadde tatt feil, fant han ut at han måtte finne noe annet å kjefte for bare for å kjefte.. men bortsett fra han, så var det bare blide og glade mennersker ;) Malin hadde laget et bursdagskort hvor hun hadde tegnet så fint og klistret på hjerter og stjerner i hulter til bulter.. et kort som bare må spares på :hjerter_rundt:

Mannen laget deilig middag og vi spiste kake, var utrolig deilig med bare en rolig dag med familien. Var jo på Kick off med jobben i helgen, merker at jeg ikke er noen partyløve lengre.. så det blir leeeeeeeeeeeeenge til neste gang.. men utrolig kjekt var det iallefall, selv om det hadde holdt fra fredag-lørdag eller lørdag-søndag for min del.. er det alderen?? :ler::ler:

Har dere lyst til å komme på en eller annen kake til helgen? :gratulerer:

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei AnneBeth, så koselig at du tok turen innom :klem:

meta: Så kjekt, når passer det for dere? Hva slags kake har du lyst på?

Idag har vi spist marinert steinbit til middag, det var skikkelig nam nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...