Gjest Elooon Skrevet 27. juli 2023 #21 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 14.35): Det stemmer og der er han en inspirasjon. Musk er ikke en som har gitt opp arbeidslivet som oss på Kvinneguiden. Anonymkode: bf5c9...90d Man skal ikke gi opp arbeidslivet selv om man er på ett forum eller sosialt medie. Ja han er ett godt forbilde og folk som har lyst å gi opp arbeidslivet (da mener jeg ikke folk som må på grunn av sykdommer) bør virkelig høre på han. Folk kommer ingen vei i livet av å nekte eller ikke gidde å jobbe. Han er bra for Twitter også. X
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #22 Skrevet 27. juli 2023 Jeg tror at han har ryddet noe voldsomt opp i falske brukerkontoer som var et større problem tidligere 🙂 Og tar etter hva jeg forstår en liten sum for verifiserte kontoer for de som vil ha det. Jeg ser ikke noe galt i det. Det gjør det bare til at plattformen blir mer trygg. Tror X blir bra jeg 🙂 Anonymkode: 25e58...53d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #23 Skrevet 27. juli 2023 12 minutter siden, Elooon said: Man skal ikke gi opp arbeidslivet selv om man er på ett forum eller sosialt medie. Ja han er ett godt forbilde og folk som har lyst å gi opp arbeidslivet (da mener jeg ikke folk som må på grunn av sykdommer) bør virkelig høre på han. Folk kommer ingen vei i livet av å nekte eller ikke gidde å jobbe. Han er bra for Twitter også. X Nettopp! Arbeid er sunt for både kropp og sjel. Å være arbeidsløs er ikke sunt! Anonymkode: bf5c9...90d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #24 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har ikke vent meg til logoen enda, prøver automatisk å lukke siden ved å trykke på den. Men når man kan venne seg til at NSB heter VY, kan man venne seg til det meste. Anonymkode: ff6cc...541 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #25 Skrevet 27. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke vent meg til logoen enda, prøver automatisk å lukke siden ved å trykke på den. Men når man kan venne seg til at NSB heter VY, kan man venne seg til det meste. Anonymkode: ff6cc...541 Jeg sier fortsatt NSB og Statoil. Anonymkode: bf5c9...90d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #26 Skrevet 27. juli 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.digi.no/artikler/datatilsynet-bekymret-for-x-et-personvernmareritt/534583 Alle andre tjenester som instagram, Facebook osv har jo app de og så jeg syntes det er opp til enhver å bruke de. Tror ikke det er noe å bekymre seg om egentlig.. Anonymkode: 25e58...53d Facebook/Instagram er en personvernversting. Å si at man ikke er verre enn Facebook blir som å si at man ikke mer irriterende enn telefonselgere. Anonymkode: bf5c9...90d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå