AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #41 Skrevet 30. juli 2023 Olive_North skrev (1 minutt siden): Jada jada Påpeker det bare. Jeg syns Jonas er kjempefint og jeg kjenner kun én som heter det. Og som nevnt tidligere heter min sønn Tobias. Og jeg kjenner ingen andre enn han som heter det heller. Men Jonas er ifølge statistikken mer oppbrukt enn Tobias hvis det er som er argumentet. Så du får krangle på det da. Anonymkode: 008ac...195
Gjest Elooon Skrevet 30. juli 2023 #42 Skrevet 30. juli 2023 Av de to må det bli Tobias. Aldri likt navnet Jonas noe særlig og jeg er lei av det navnet overalt. Da er Tobias bedre selv om det også er ganske vanlig navn.
Olive_North Skrevet 30. juli 2023 #43 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Påpeker det bare. Jeg syns Jonas er kjempefint og jeg kjenner kun én som heter det. Og som nevnt tidligere heter min sønn Tobias. Og jeg kjenner ingen andre enn han som heter det heller. Men Jonas er ifølge statistikken mer oppbrukt enn Tobias hvis det er som er argumentet. Så du får krangle på det da. Anonymkode: 008ac...195 Oh lord. Jeg sa at Tobias var brukt og skrev mer utfyllende senere. Beklager at jeg tråkket deg på tærne.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. juli 2023 #44 Skrevet 31. juli 2023 Jeg synes Jonas er finest av de to.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #45 Skrevet 31. juli 2023 Jeg kjenner brødre som heter Jonas og Tobias 😊 Begge er fine. Jeg holder en knapp på Jonas. Anonymkode: 7bfda...e35
Maskinfører Skrevet 31. juli 2023 #46 Skrevet 31. juli 2023 Tobias er fint navn Jonas minner om en person man helst vil glemme 😀
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #48 Skrevet 1. august 2023 Takker for alle svar. Det ser ut til at smaken er delt på midten mellom Jonas og Tobias. Så vet ikke om vi ble så mye klokere annet enn at mange er enige i at ett av de er et fint navn og det er jo kjekt! Anonymkode: d521f...8f0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #49 Skrevet 1. august 2023 Sjekk at det passer på den lokale dialekta. Her blir Tobias uttalt Tobjass, på ei litt brei trønderdialekt. Syns det er et fint navn ellers, men ikke her hvor vi radbrekker det med uttalen vår. Anonymkode: e1692...b94
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #50 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sjekk at det passer på den lokale dialekta. Her blir Tobias uttalt Tobjass, på ei litt brei trønderdialekt. Syns det er et fint navn ellers, men ikke her hvor vi radbrekker det med uttalen vår. Anonymkode: e1692...b94 Ja her uttales det rett frem som det skrives Anonymkode: d521f...8f0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #51 Skrevet 1. august 2023 Jonas er finest av de to. Emrik, Henry, Eilert, Matheo, Viljar, Alvar, Elvin, Theodor, Casper, Julian, Noah, Oliver, Adrian, Filip, Isak, William, Sebastian, Daniel, Henrik. Anonymkode: a7831...a1b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #52 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 16.19): Jonas Vingegaard vant nettopp Tour de France. Tobias Halland Johannessen havnet langt bak. Ville gått for Jonas. Du ønsker vel suksess for barnet ditt. Anonymkode: a6273...4f5 Og Jonas ble dømt for drapet på Regestranden. Med slike sammenligninger så må man heller gå for noe ala Muskene. X Æ A-Xii og lignende slik at barnet kan startet med blanke ark. Mitt seriøse råd er å ha noen navn du liker, og når barnet kommer til verden så vet du plutselig hva det ender opp med. Anonymkode: 412fd...860
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå