AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #21 Skrevet 23. juli 2023 Det er godt å lese det er flere som synes ferie er litt slitsomt. Våre er ganske flinke mye av tiden og har ørene sparklet igjen andre dager. Har hatt mer enn en retur i en aktivitet fordi en eller begge ikke greide å roe seg. 3 og 7. Gleder meg til de blir større. Det blir bedre da, sant? Knuger til håpet😂 Anonymkode: 82ba2...041 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #22 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flere som syns ferie er pyton? Ingenting som ferie med barna for å innse at man har mislykkes i barneoppdragelse og at barna ens er ufordragelige mot andre og utålmodige med alt. Er overveldet og usikker på hvordan fikse dette. Ser stort sett bare rolige, veloppdragne og fornøyde barn rundt meg. Utenom mine. Anonymkode: 492ab...912 Er du så lite sammen med barna dine i hverdagen at det må ferie til før du erfarer at barna dine ikke kan oppføre seg? Vell, da er det jo bare å brette opp ermene og jobba på. Anonymkode: 37067...a09 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #23 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du så lite sammen med barna dine i hverdagen at det må ferie til før du erfarer at barna dine ikke kan oppføre seg? Vell, da er det jo bare å brette opp ermene og jobba på. Anonymkode: 37067...a09 🙄 Anonymkode: 48e51...b05
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #24 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er du så lite sammen med barna dine i hverdagen at det må ferie til før du erfarer at barna dine ikke kan oppføre seg? Vell, da er det jo bare å brette opp ermene og jobba på. Anonymkode: 37067...a09 Signerer denne! Anonymkode: 21c19...5f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå