Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har en idé om hvorfor de fleste mener at hår under armene på menn er helt naturlig, men er man kvinne med hår under armene blir man kalt for sjuske, uflidd, ekkel osv. Hvorfor er det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk tror at det de er vant til å se er det eneste rette..

Skrevet

Fordi menn er barske med hår. Det er kvinner også, og jeg synes ikke det er pent med barske kvinner. Men det er kun meg selv jeg kan gjøre noe med. Vil dere kaste høvelen, ikkeno problem :)

Skrevet

Tillærte greier som sikkert har sitt utgangspunkt i moteverdenen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kroppshår er mandig. Har vel noe med synlig ansiktshår å gjøre? Og at menn har generelt mer hår på kroppen enn kvinner. Dermed blir det mer kvinnelig å ha mindre og mindre hår, til man til slutt er glattraket. Folk får velge selv, men busker under armene og masse hår i ansiktet synes jeg er ganske ekkelt på kvinner...

Skrevet

Tror nok det kanskje kan ha noe med kleskodene å gjøre jeg da....

Jenter har i mange år gått med kortermede kjoler og topper (med stropper), mens gutter har gått med skjorter som ikke har vist skuldre og det som er under.... derfor mer naturlig at jenter har fjernet håret der enn guttene...

Skrevet
Tror nok det kanskje kan ha noe med kleskodene å gjøre jeg da....

Jenter har i mange år gått med kortermede kjoler og topper (med stropper), mens gutter har gått med skjorter som ikke har vist skuldre og det som er under.... derfor mer naturlig at jenter har fjernet håret der enn guttene...

Hva da med singletter og shortser om sommeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...