Gå til innhold

Kommunikasjon med potensiell ff

Fremhevede innlegg

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (12 timer siden):

Så hva prater du med en ff en hel dag da? Som man ikke gjør over en kopp kaffe ett annet sted? Jeg liker flørten .. små hints… bygge opp spenning. Ta borti de tilfeldig (selv om det er langt fra tilfeldig fra min side😉) 

Hva får deg til å tro at vi prater en hel dag? 😅 Det er fuckfriend, vi har sex 95% av tiden... Selv om det er en hel dag... 

Klarer fint å prate hyggelig når vi henter oss inn igjen, før vi blir tent og har mer sex. Hvor dype samtaler har dere egentlig med fuckfriend.... som er for sex... trenger ikke livshistorie, utdanning, yrke, fremtidsplaner og whatnot.....

Praten er sex, erfaringer, hva som kunne vært gøy å prøve sammen osv...

Men igjen... Ønsker man noe som fort fører til følelser for den ene stort sett, og etterhvert grining på kg om at jeg trodde vi hadde noe dypere, men han vil fortsatt være uten forpliktelser og kun ha sex, hva skal jeg gjøre....? Ja da fortsetter man med ting som fucker opp fuckfriend relasjoner i 99% av tilfellene da....🤷🏼‍♀️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, *Mocca* said:

Hva får deg til å tro at vi prater en hel dag? 😅 Det er fuckfriend, vi har sex 95% av tiden... Selv om det er en hel dag... 

Klarer fint å prate hyggelig når vi henter oss inn igjen, før vi blir tent og har mer sex. Hvor dype samtaler har dere egentlig med fuckfriend.... som er for sex... trenger ikke livshistorie, utdanning, yrke, fremtidsplaner og whatnot.....

Praten er sex, erfaringer, hva som kunne vært gøy å prøve sammen osv...

Men igjen... Ønsker man noe som fort fører til følelser for den ene stort sett, og etterhvert grining på kg om at jeg trodde vi hadde noe dypere, men han vil fortsatt være uten forpliktelser og kun ha sex, hva skal jeg gjøre....? Ja da fortsetter man med ting som fucker opp fuckfriend relasjoner i 99% av tilfellene da....🤷🏼‍♀️

Hmm, da er vek ikke ff konseptet noe for meg. Tenkte i utgangspunktet man kunne snakke om hvasomhelst i og med at de er en " friend", men om man må ha regler, ikke kunne være seg selv og kun snakke sex hørtes det kjedelig ut 

Anonymkode: 6b7b4...248

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 16.07):

Jeg er super dårlig på flørting. Egentlig vokst opp noe gammeldags, så tenker lett på ganske små ting som flørtete. Uskyldig flørting er det jeg kan, men mulig det ikke regnes som flørting i dag. 

En venn opplyste meg at det kun er flørting, hvis samtalen har seksuelle undertoner og direkte seksuelle utsagn, så nå har jeg lært det også.

Jeg behandler stortsett menn vennlig, som kompiser syns det er vanskelig å komme over den kneika å drive samtalen mot sex. Så hva gjør jeg for å få en mann til å tenke at jeg er interessert i sex egt? Gode ideer? 

Ff er det enkleste i verden. 

Være direkte og ærlig. 

Anonymkode: d2418...22c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmm, da er vek ikke ff konseptet noe for meg. Tenkte i utgangspunktet man kunne snakke om hvasomhelst i og med at de er en " friend", men om man må ha regler, ikke kunne være seg selv og kun snakke sex hørtes det kjedelig ut 

Regler er gjerne erfaringsbasert. Du kan jo være en kald fisk, som aldri får følelser uten å bestemme deg for det. Og så kommer den andre inn i bildet, som også har sin måte. Følelser kommer snikende, og det er ikke lett å kjøle ned kontakten, og justere underveis. Kanskje ender det med en hjertesorg, og en idé om at vi må ha regler neste gang.  

Anonymkode: 34b43...435

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Regler er gjerne erfaringsbasert. Du kan jo være en kald fisk, som aldri får følelser uten å bestemme deg for det. Og så kommer den andre inn i bildet, som også har sin måte. Følelser kommer snikende, og det er ikke lett å kjøle ned kontakten, og justere underveis. Kanskje ender det med en hjertesorg, og en idé om at vi må ha regler neste gang.  

Kanskje løsningen er at en ff må bære noen som man overhode ikke syns er tiltrekkende, hverken fysisk eller personlighet 🤣 

Jeg kanskje må gå over til å søke en friend with benefits istedet, da ff kanskje blir for mekanisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jepp høres ikke ut om som noe for meg heller. Ha sex en hel dag med en ff nei da må en jo før eller senere gå tom for nye ting å prøve og tenker jeg. 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kanskje løsningen er at en ff må bære noen som man overhode ikke syns er tiltrekkende, hverken fysisk eller personlighet 🤣 

Jeg kanskje må gå over til å søke en friend with benefits istedet, da ff kanskje blir for mekanisk. 

Ja fwb er mye triveligere da kan man leke kjærester når en møtes. Mye mer stas for min del i hvertfall. Vet en også har en venn man kan snakke med. Spørre om hjelp til småting nå og da og motsatt.

Ff høres veldig kaldt og umenneskelig ut i mitt hode. Må være best for de som klarer å skru av følelser helt og da er jeg skrudd i hop sånn at jeg ikke skjønner hvilken glede av sex en kan ha da.  Men ja skjønner at folk er forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (42 minutter siden):

Jepp høres ikke ut om som noe for meg heller. Ha sex en hel dag med en ff nei da må en jo før eller senere gå tom for nye ting å prøve og tenker jeg. 🤷‍♀️

Merkelig hvordan dere fikk det til å bli en heldagsjobb. Hvor ofte og lenge, er det jo ønske, behov, og livssituasjonen som bestemmer. Kanskje er det bare en fast booty call annenhver lørdagskveld? 

Samme hvilke bokstaver dere bruker, så er det ingen definisjoner og harde grenser her. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (49 minutter siden):

Ja fwb er mye triveligere da kan man leke kjærester når en møtes. Mye mer stas for min del i hvertfall. Vet en også har en venn man kan snakke med. Spørre om hjelp til småting nå og da og motsatt.

Ff høres veldig kaldt og umenneskelig ut i mitt hode. Må være best for de som klarer å skru av følelser helt og da er jeg skrudd i hop sånn at jeg ikke skjønner hvilken glede av sex en kan ha da.  Men ja skjønner at folk er forskjellige. 

Det er helt avhengig av hva man søker og ønsker selvfølgelig. 

Men ingen fuckfriend relasjoner jeg har hatt har vært kalde og umenneskelige.  Ikke går vi tom for ting å prøve... Er jo ikke sånn at nå har vi prøvd det, videre til neste på lista...  Man gjør det flere ganger, har det gøy, koser seg. 

Hatt mine i flere år, man bryr seg om hverandre etterhvert, men ikke noen romantiske følelser fordi vi skiller på hva som er fuckfriend aktivitet og hva som er dating, og det er da det fungerer bra.

Jeg mener at hvis man går tom for interesse for å prøve nye ting, eller tenker det blir traust å ha sex en hel dag uten å kunne leke delvis kjærester....så er ikke fuckfriend noe for den personen nei.

Det viktigste er å være åpen om hva man søker etter, hva man legger i det å ville treffe noen. Det blir fort kluss og drama hvis den ene søker fuckfriends...og den andre sier man vil det samme, men egentlig mener leke kjærester.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Merkelig hvordan dere fikk det til å bli en heldagsjobb. Hvor ofte og lenge, er det jo ønske, behov, og livssituasjonen som bestemmer. Kanskje er det bare en fast booty call annenhver lørdagskveld? 

Samme hvilke bokstaver dere bruker, så er det ingen definisjoner og harde grenser her. 

Haha ja.... Noen ganger møtes man for noen timer en ettermiddag, andre ganger blir det hele dagen,  har også opplevd at det som skulle være noen timer, ble til tre dager med intens deilig sex..... Uten å leke kjærester.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var ikke jeg som mente det var heldagsjobb, det var Mocca som skrev at de kunne tilbringe hele dagen og alt dreide seg om bare sex. Og man tydeligvis bare snakket om sex. Så det må jo være drømme scenario for useriøse menn da .. den skjønner jeg der de slipper alt annet tullprat. 

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 timer siden):

Det var ikke jeg som mente det var heldagsjobb, det var Mocca som skrev at de kunne tilbringe hele dagen og alt dreide seg om bare sex. Og man tydeligvis bare snakket om sex. Så det må jo være drømme scenario for useriøse menn da .. den skjønner jeg der de slipper alt annet tullprat. 

Nei, men det var du som skrev:

GrønnNellik68 skrev (8 timer siden):

Underforstått at du ikke kan ha en ff, for da må du ha sex hele dagen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, men det var du som skrev:

Underforstått at du ikke kan ha en ff, for da må du ha sex hele dagen. 

Nei jeg stusset over henne som snakket om at de kunne holde på hele dagen og knulle og prate om sex. Det hadde ikke vært noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...