AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Jeg er super dårlig på flørting. Egentlig vokst opp noe gammeldags, så tenker lett på ganske små ting som flørtete. Uskyldig flørting er det jeg kan, men mulig det ikke regnes som flørting i dag. En venn opplyste meg at det kun er flørting, hvis samtalen har seksuelle undertoner og direkte seksuelle utsagn, så nå har jeg lært det også. Jeg behandler stortsett menn vennlig, som kompiser syns det er vanskelig å komme over den kneika å drive samtalen mot sex. Så hva gjør jeg for å få en mann til å tenke at jeg er interessert i sex egt? Gode ideer? Anonymkode: 6b7b4...248
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Jeg har nettopp fått meg kjæreste, og det er hun som har ført samtalen fremover hele tiden. Jeg var skeptisk, og trodde hun var tørr og kjedelig, men så plutselig skrev hun at det kriblet i kroppen, og da var det naturlig med oppfølgingsspørsmål. Hun er mye mer direkte og rå i flørten sin, men jeg har vent meg til dette krydret i hverdagen. Når vi møtes blir vi fort veldig kroppslige, uten at det ødelegger for dypere samtaler. Du kan f.eks hinte til at du onanerer, eller sende et bilde fra undertøysbutikken, eller hva som helst han kan ta tak i. Lykke til! Anonymkode: 34b43...435
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Så direkte, wow. Ja er det sånn det gjøres? Anonymkode: 6b7b4...248
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så direkte, wow. Ja er det sånn det gjøres? Anonymkode: 6b7b4...248 Du sier selv at du vil vise at du er interessert i sex, så hvor mye skal du egentlig gå rundt grøten? Mange menn vil respondere bra på "pule?", eller "kunne du tenke deg å møtes for sex?", men for min del er det litt vulgært. Jeg setter mer pris på en flørtete, men likevel direkte tilnærming. Litt moro og lek i ordvekslingen er viktig for meg. Anonymkode: 34b43...435
*Mocca* Skrevet 22. juli 2023 #5 Skrevet 22. juli 2023 Direkte.... Dersom det er fuckfriend som er aktuelt... Ikke flørte som man gjør hvis man vil date noen. Seksuell undertone, spørre om å møtes og ha det gøy, dvs ikke møtes for datelignende ting, men sex... Hvor hardt man går frem i starten avhenger også litt av hvordan man fikk kontakt, Tinder/happn osv kontra via venner og hobbyer... På apper kan man være tydelig i bio på hva man søker.... Eller avklare det iløpet av de første meldingene.... 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #6 Skrevet 22. juli 2023 4 hours ago, *Mocca* said: Direkte.... Dersom det er fuckfriend som er aktuelt... Ikke flørte som man gjør hvis man vil date noen. Seksuell undertone, spørre om å møtes og ha det gøy, dvs ikke møtes for datelignende ting, men sex... Hvor hardt man går frem i starten avhenger også litt av hvordan man fikk kontakt, Tinder/happn osv kontra via venner og hobbyer... På apper kan man være tydelig i bio på hva man søker.... Eller avklare det iløpet av de første meldingene.... Sukk, tror det blir umulig 😞 jeg måtte sikkert ha vært dritings for å tørre det. Anonymkode: 6b7b4...248
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #7 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sukk, tror det blir umulig 😞 jeg måtte sikkert ha vært dritings for å tørre det. Anonymkode: 6b7b4...248 Du må bare hoppe i det. Å være ærlig og åpen om sine hensikter, er noe som kommer godt med her i livet. Alternativet er at du skal hinte og hinte, og håpe at en stakkars mann skal ta initiativet til å foreslå et sextreff. Det kan ta lang tid. Har du ikke en dreven venninne, som kan sitte sammen med deg, og pushe deg litt? Anonymkode: 34b43...435
*Mocca* Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sukk, tror det blir umulig 😞 jeg måtte sikkert ha vært dritings for å tørre det. Anonymkode: 6b7b4...248 Som allerede sagt av en annen du må bare hoppe i det. Det fungerer ikke å ha en fuckfriend relasjon uten å kunne snakke om sex og lysten på sex, just saying.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #9 Skrevet 22. juli 2023 17 minutter siden, *Mocca* said: Som allerede sagt av en annen du må bare hoppe i det. Det fungerer ikke å ha en fuckfriend relasjon uten å kunne snakke om sex og lysten på sex, just saying. Ja, nå ble jeg plutselig usikker på om dette er noe jeg vil likevel. Anonymkode: 6b7b4...248 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #10 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må bare hoppe i det. Å være ærlig og åpen om sine hensikter, er noe som kommer godt med her i livet. Alternativet er at du skal hinte og hinte, og håpe at en stakkars mann skal ta initiativet til å foreslå et sextreff. Det kan ta lang tid. Har du ikke en dreven venninne, som kan sitte sammen med deg, og pushe deg litt? Anonymkode: 34b43...435 kan og tenke meg at en mann i denne posisjonen også er redd for at hun ønsker noe seriøst eller lett for å få følelser. Sex relasjon med en mann er ikke bare bare. Men skal man ut på det feltet så er det vel best å si fra på forhånd hva en søker. Er det kun sex så si det. Hvis man er usikker ... ja så si det. Så får det bli opp til mannen og avgjøre. 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #11 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, nå ble jeg plutselig usikker på om dette er noe jeg vil likevel. Anonymkode: 6b7b4...248 det kan sikkert være helt greit hvis du finner noen du stoler 100% og som du vet ikke vil stikke av etterhvert da føles det mye tryggere. Så hvis det varer over tid så kan det være fint det. Da slipper du alt det hverdagspeset som ett forhold kan være. Du får bare de positive stundene med vedkommende hvis du liker han godt nok da. Og samtidig er du like fri. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #12 Skrevet 22. juli 2023 Jeg (M) hadde en venninne jeg chattet med en stund hvor begge egentlig hadde lyst til å ta det til et FF-nivå uten å tørre å ta det opp. Det som var forløsende for oss var at samtalen tok en litt mer seksuell retning nesten umerkelig. Det kunne være at hun kommenterte ett eller annet hun likte fysisk med en kjendis som også kunne overføre på meg, eller jeg sendte et bilde av meg for å få en kommentar på dagens antrekk med en eller annen lett seksualisert spøk ala: "Kan også gå naken, hva tror du om det?". Ting som for så vidt er kleint, men som passet godt med den tonen vi ellers hadde. Etter hvert så var vel begge så trygge på at vi ikke kom til å bli nådeløst avvist, så jeg turte å spørre hva hun trodde kom til å skje hvis vi var alene sammen. Det er jo vanskelig å vite for utenforstående hva du skal skrive når man ikke kjenner tonen deres, men at man penser samtalen inn på noe seksuelt tror jeg ingen mann vil synes er dumt uansett hva slags tanke han har om relasjonen i utgangspunktet. Så får han heller la være å respondere på det hvis han ikke er interessert i å tenke på deg på den måten. Anonymkode: 1c9de...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #13 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, nå ble jeg plutselig usikker på om dette er noe jeg vil likevel. Anonymkode: 6b7b4...248 Det må jo du vurdere, men det er synd hvis det bare er redselen for å slippe deg løs, som stopper deg. Du trenger ikke tolke @*Mocca* dit at du må begynne med sexprat hele tiden. Du må få etablert en kontakt, utvekslet preferanser, prøvd dere fram etc, og etter det så er det som regel nok å spørre om å treffes. Anonymkode: 34b43...435
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #14 Skrevet 22. juli 2023 *Mocca* skrev (1 time siden): Som allerede sagt av en annen du må bare hoppe i det. Det fungerer ikke å ha en fuckfriend relasjon uten å kunne snakke om sex og lysten på sex, just saying. funker bedre hvis en og kan ta en kaffe sammen ute og prate om andre ting og.... gjør at man føler man kjenner personen bedre. Er noe jeg setter pris på da i hvertfall. Bare fokus på sex så hadde jeg rømt. ha ha ha.
*Mocca* Skrevet 22. juli 2023 #15 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det må jo du vurdere, men det er synd hvis det bare er redselen for å slippe deg løs, som stopper deg. Du trenger ikke tolke @*Mocca* dit at du må begynne med sexprat hele tiden. Du må få etablert en kontakt, utvekslet preferanser, prøvd dere fram etc, og etter det så er det som regel nok å spørre om å treffes. Anonymkode: 34b43...435 Det er jo akkurat det som er å prate i den retningen. Sexprat er mye, og utveksle preferanser osv er nettopp det. Ingen liker noen som ikke klare å fokusere annet enn på rå direkte sexprat. Men preferanser osv er nettopp å ta det i en seksuell retning. GrønnNellik68 skrev (21 minutter siden): funker bedre hvis en og kan ta en kaffe sammen ute og prate om andre ting og.... gjør at man føler man kjenner personen bedre. Er noe jeg setter pris på da i hvertfall. Bare fokus på sex så hadde jeg rømt. ha ha ha. Man har ikke kun fokus på sex i chat, selv om man også prater om det. Vær litt forsiktig med å møtes for andre ting, som kaffedates og lignende. Er man ute etter delvis forhold, friends with benefits, søndagskjæreste så funker det bra. Men hvis man skal holde det til en fuckfriend relasjon, så går det i 99% av tilfellene dårlig når man begynner med en date. En av partene ender omtrent alltid med å legge mer i relasjonen når det starter med datelignende ting. Ennå ikke møtt på ei dame som ikke har fått følelser pga det, eller en mann som ikke har opplevd at det blir drama og følelser fordi det brått ble dypere enn fuckfriend relasjon...fordi man gjør andre ting som hører hjemme i dating verdenen. Å ha fuckfriends er ikke for alle, ikke alle klarer å holde det til sex og ikke noe annet. Det er greit, men tenk gjennom hva man selv ønsker ut av en slik relasjon, FØR man går inn i det.
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #16 Skrevet 22. juli 2023 *Mocca* skrev (1 minutt siden): Det er jo akkurat det som er å prate i den retningen. Sexprat er mye, og utveksle preferanser osv er nettopp det. Ingen liker noen som ikke klare å fokusere annet enn på rå direkte sexprat. Men preferanser osv er nettopp å ta det i en seksuell retning. Man har ikke kun fokus på sex i chat, selv om man også prater om det. Vær litt forsiktig med å møtes for andre ting, som kaffedates og lignende. Er man ute etter delvis forhold, friends with benefits, søndagskjæreste så funker det bra. Men hvis man skal holde det til en fuckfriend relasjon, så går det i 99% av tilfellene dårlig når man begynner med en date. En av partene ender omtrent alltid med å legge mer i relasjonen når det starter med datelignende ting. Ennå ikke møtt på ei dame som ikke har fått følelser pga det, eller en mann som ikke har opplevd at det blir drama og følelser fordi det brått ble dypere enn fuckfriend relasjon...fordi man gjør andre ting som hører hjemme i dating verdenen. Å ha fuckfriends er ikke for alle, ikke alle klarer å holde det til sex og ikke noe annet. Det er greit, men tenk gjennom hva man selv ønsker ut av en slik relasjon, FØR man går inn i det. eller begge er ok med at det er litt mer selv om en aldri kan ha ett forhold. Det er i hvertfall mye mer trivelig. Jeg hadde aldri gått for bare en ff i det tilfellet.
*Mocca* Skrevet 22. juli 2023 #17 Skrevet 22. juli 2023 (endret) GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden): eller begge er ok med at det er litt mer selv om en aldri kan ha ett forhold. Det er i hvertfall mye mer trivelig. Jeg hadde aldri gått for bare en ff i det tilfellet. Da er isåfall begge ok med at det kan utvikle følelser og er åpne for det. Ønsker man ikke det så unngår man å gjøre alt mulig annet. Men det er nettopp det fuckfriend er, noen man har sex med, men ikke andre ting. Og det er veldig trivelig, det er ikke kun tøm og røm selv om man kun har sex. Man slår av an prat, man fyller på med drikke ved behov. Kan fint tilbringe hele dagen med en fuckfriend, men holder det til sex, hyggelig, prat, sex. Men det er bare ikke dating og kosing involvert, fordi man vil holde det til fuckfriend relasjon og ikke noe mer. Endret 22. juli 2023 av *Mocca* Tillegg.
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #18 Skrevet 22. juli 2023 *Mocca* skrev (18 minutter siden): Da er isåfall begge ok med at det kan utvikle følelser og er åpne for det. Ønsker man ikke det så unngår man å gjøre alt mulig annet. Men det er nettopp det fuckfriend er, noen man har sex med, men ikke andre ting. Og det er veldig trivelig, det er ikke kun tøm og røm selv om man kun har sex. Man slår av an prat, man fyller på med drikke ved behov. Kan fint tilbringe hele dagen med en fuckfriend, men holder det til sex, hyggelig, prat, sex. Men det er bare ikke dating og kosing involvert, fordi man vil holde det til fuckfriend relasjon og ikke noe mer. Så hva prater du med en ff en hel dag da? Som man ikke gjør over en kopp kaffe ett annet sted? Jeg liker flørten .. små hints… bygge opp spenning. Ta borti de tilfeldig (selv om det er langt fra tilfeldig fra min side😉)
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #19 Skrevet 22. juli 2023 3 hours ago, GrønnNellik68 said: Så hva prater du med en ff en hel dag da? Som man ikke gjør over en kopp kaffe ett annet sted? Jeg liker flørten .. små hints… bygge opp spenning. Ta borti de tilfeldig (selv om det er langt fra tilfeldig fra min side😉) Blir vel som et forhold uten forventninger kanskje? Anonymkode: 6b7b4...248
GrønnNellik68 Skrevet 22. juli 2023 #20 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir vel som et forhold uten forventninger kanskje? Anonymkode: 6b7b4...248 D er noe annet enn ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå