Gå til innhold

Uforpliktende og trygg sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig...? Jeg har vært singel i snart to år, og skulle gjerne hatt sex oftere! Har vært på noen sjekkeapper og fått mange "likes" fra menn, men etter mange negative erfaringer med både voldelige og respektløse menn, er jeg for redd for å møte noen. Og jeg er egentlig ikke så interessert i å bruke tid på å date eller møte noen for å  bli kjent, bare sex. Men hvordan kan jeg komme dit at jeg føler meg trygg nok på at den andre person er normalt ålreit?

Anonymkode: f6f51...7df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

pulevenn da? Noen du kjenner som du kunne hatt sex med i ny og ne? 

Anonymkode: 18f65...2dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det mulig...? Jeg har vært singel i snart to år, og skulle gjerne hatt sex oftere! Har vært på noen sjekkeapper og fått mange "likes" fra menn, men etter mange negative erfaringer med både voldelige og respektløse menn, er jeg for redd for å møte noen. Og jeg er egentlig ikke så interessert i å bruke tid på å date eller møte noen for å  bli kjent, bare sex. Men hvordan kan jeg komme dit at jeg føler meg trygg nok på at den andre person er normalt ålreit?

Jeg er singel mann og kjenner også på det at det hadde vært fint med en «fucking good friend», men de er det vanskelig å finne. 
Om du finner en er det nok lurt å treffes først og kjenne på kjemien mellom dere, bare prate litt over en kaffe, f.eks. Så finner dere begge ut av om dere har lyst til å gå lenger etter det.

lykke til👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og jeg er egentlig ikke så interessert i å bruke tid på å date eller møte noen for å  bli kjent, bare sex.

Du må jo regne med å investere litt tid i å bli kjent, hvis du vil ha en trygg relasjon over tid? Skal du plukke en mann fra ingenting, så må du bruke anbefalinger fra venninner, eller lage deg en bruker på et sted for sextreff, der folk legger igjen hilsener og anbefalinger. 

Med litt chat, og et kort møte, så tror jeg du kommer langt. 

Anonymkode: 0ae83...65e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min FWB på tinder. Vi var åpne fra begynnelsen om hva vi ønsket og retningslinjene vi skulle følge. Traff hverandre først en gang på en gåtur, så en gang på hjemmedate uten sex (planlagt på forhånd) hvor vi pratet ut, ble litt bedre kjent, sjekket kjemien. Deretter har vi hatt regelmessige treff både enkeltnetter eller hele helger/dager. 

Slik har vi hatt det i to år, og jeg er blitt utrolig tygg på hva vi har og på han som person. Vi er blitt som to bestevenner som også er intime. 

Så, jeg kan anbefale tinder eller andre datingapper. Det er mange som ønsker akuratt hva du ber etter. Men jeg tror nøkkelen til at vi fikk det til, er at vi gjorde det veldig fort klart hva vi  forventet. 

Anonymkode: d3abd...3ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må jo regne med å investere litt tid i å bli kjent, hvis du vil ha en trygg relasjon over tid? Skal du plukke en mann fra ingenting, så må du bruke anbefalinger fra venninner, eller lage deg en bruker på et sted for sextreff, der folk legger igjen hilsener og anbefalinger. 

Med litt chat, og et kort møte, så tror jeg du kommer langt. 

Hvilke steder finnes det for sextreff hvor man legger igjen anbefalinger?

ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvordan kan jeg komme dit at jeg føler meg trygg nok på at den andre person er normalt ålreit?

Bruk mer tid på å velge. Verden er full av ålreite menn med livet på stell som gjerne vil ha trygg og uforpliktende sex med deg. Lykke til!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke steder finnes det for sextreff hvor man legger igjen anbefalinger?

ts.

Du kan se på appen SpicyMatch. Den er litt swingerfokusert, men det er plenty av single der. Mange par, og single kvinner er ofte interessert i å finne hverandre også. 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så, jeg kan anbefale tinder eller andre datingapper. Det er mange som ønsker akuratt hva du ber etter. Men jeg tror nøkkelen til at vi fikk det til, er at vi gjorde det veldig fort klart hva vi  forventet. 

Dette synes jeg høres bra ut. Vær klar og tydelig, og kjør forventningsavklaring. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg traff min FWB på tinder. Vi var åpne fra begynnelsen om hva vi ønsket og retningslinjene vi skulle følge. Traff hverandre først en gang på en gåtur, så en gang på hjemmedate uten sex (planlagt på forhånd) hvor vi pratet ut, ble litt bedre kjent, sjekket kjemien. Deretter har vi hatt regelmessige treff både enkeltnetter eller hele helger/dager. 

Slik har vi hatt det i to år, og jeg er blitt utrolig tygg på hva vi har og på han som person. Vi er blitt som to bestevenner som også er intime. 

Altså kjærester? 😆

Anonymkode: ef73e...5a2

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk klarer uforpliktende sex uten noen følelser involvert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså kjærester? 😆

Anonymkode: ef73e...5a2

Nei ikke kjærester. Vi treffes, har sex, prater masse og spiser god mat når vi er sammen. Ler, tuller, har enda mer sex, så går vi hvert til vårt og lever helt separate liv uten kontakt i mellom. Helt perfekt! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei ikke kjærester. Vi treffes, har sex, prater masse og spiser god mat når vi er sammen. Ler, tuller, har enda mer sex, så går vi hvert til vårt og lever helt separate liv uten kontakt i mellom. Helt perfekt! 

Og det er helt greit han stapper penisen du suger på i andre også??

For et samfunn. Teit opplegg. Hva venter du på?? The one? Ikke rett slik dere holder på. Ville aldri stolt på en mann. Og om de ligger med andre og chatter med andre.

Anonymkode: 4d7ec...a7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For et samfunn. Teit opplegg. Hva venter du på?? The one? Ikke rett slik dere holder på. Ville aldri stolt på en mann. Og om de ligger med andre og chatter med andre.

Men hva er det ikke å stole på? Jeg venter ikke på noe fremtid, jeg lever i nåtid og koser meg med det. Jeg er ferdig med barn, har vært gift, har eget hus, bil, høy utdannelse god jobb. Jeg har oppnådd så mye, prøvd å leve med "the one". Nå, er det tid for meg, min nytelse, ikke noe fremtid, men her og nå som gjelder. Finner han en ny? Ja da har vi satt rettninglinjer for det, og forventninger. Det samme gjelder meg. Jeg skal helt ærlig si, at dette føles mye mye tryggere ut en å være i et naivt kjæresteforhold der man ønsker, håper og har intuisjon om at man skal være sammen for alltid, uten faktisk å sette krav og forventninger til begge, men heller leve i en forelskelsesboble med romangiserte tanker om fremtiden. Jeg har ikke behov for noe "for alltid". Jeg/vi vil ha det godt gøy og trygt akuratt nå. Fremtiden kan jeg ikke styre uansett. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis dette fungerer utmerket for disse to, så er vel ikke det noe vi andre skal bry oss om? Det kan være mange årsaker til at man ikke vil ha eller har kjæreste, men likevel ønsker noe intimt og sosialt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fult mulig å finne en FB ja, ts. Hvor gammel er du og hvilken aldersklasse leter du i? :) Har du Tinder bruker f.eks? Og skal du føle deg helt trygg, må du nok i det mindre prate litt med han først og kjenne litt på kjemien. 

Anonymkode: b57a0...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...