Gå til innhold

Normalt med Mac Donald-mat til frokost????

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eh dette må jeg virkelig bare spørre om!! sønnen min spurte meg i dag om vi kunne kjøre å spise Mac Donald-mat til frokost. jeg trodde først han bare tullet med meg for sånn mat til frokost er virkelig hårreisende. Men neida hans ene kamerat har gjort dette med sine foreldre sier han. flere ganger i løpet av ferien slik jeg forstod det. jeg ble helt satt ut og trodde virkelig ikke det jeg hørte. Mac donald-mat som frokost??? hva tenker foreldrene på når de gjør sånt med en sønn?? det er jo ikke sunt eller bra på noen som helst måte. dette kan da virkelig ikke være normalt eller? synes det høres helt forferdelig ut. det er jo skikkelig fæl og grusom mat der

Anonymkode: 10886...964

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han mente kanskje frokostmat fra McCern? 

Anonymkode: 8bf6f...1a4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er overhodet ikke vanlig. Vet han i så fall fall at da er behovet for kalorier, fett og salt allerede fylt opp frem til neste dag?

Anonymkode: 5e894...045

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har jo egen frokostmeny. Legger meg ikke oppi hva andre gjør i ferien. 

Anonymkode: 04b63...702

• Liker 37
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, en gang i blandt dør man ikke av. Sikkert ikke verre enn nugatti, sukret frokostblanding etc.

• Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er det nok ikke, men så er det jo ferie da. Om folk spiser frokost der noen ganger i ferien, er ikke det så ille. Så lenge det ikke er hverdagskost.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var det din datter som fikk ostesmørbrød på besøk to dager på rad?

Anonymkode: 2a49e...e1b

• Liker 37
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trur de har frokost-meny. Egg og brød osv. Har i hvert fall hatt det i andre land. Jeg har også tatt meg frokost på McDonalds av og til på en ferie. Hva er galt med det?

Anonymkode: 19a16...340

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er dette skrevet bare for å provosere (kjedelig sommer?)

Men å dra ut og spise frokost er en hyggelig ting i ferien. Ikke at McDonalds er mitt valg. Men er vi er rusler vi ut og finner oss et frokoststed, i stedet for å ta med grovbrødet hjemmefra. Og McMuffin kan jeg finne på å plukke med om vi er på roadtrip. 

Anonymkode: 09fce...2b2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mcdonald's har egen frokost meny. Det er mat det også og det er faktisk ikke så usunt som du skal ha det til, så hva er problemet? Det er nok ikke snakk om å spise en big mac meny klokken 7 om morgningen. 

Anonymkode: 5440b...cfa

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterk motstander av stort sett allslags veimat, og ikke minst Mcdonalds.

MEN dersom du tar med sønnen en gang for å gjøre ham glad og få opplevelsen synes jeg det er helt innafor. Til og med til frokost . .  så lenge det ikke blir en vane. Og jeg er sikker på at sønnene din får riktige impulser om riktig og sunt levesett ellers.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet? 

De har en frokostmeny som er helt ok og veldig lettvint når man er i farta. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle disse spørsmålstegnene da - falt verden din fullstendig sammen? Det er ferie, McDonalds har frokostmeny, du er nødt til å rulle inn og slutte å bli så forferdet over ting det ikke er noen grunn til å bli forferdet av. 

Anonymkode: 35f4c...e5c

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
senior skrev (1 minutt siden):

MEN dersom du tar med sønnen en gang for å gjøre ham glad og få opplevelsen synes jeg det er helt innafor. Til og med til frokost . .  så lenge det ikke blir en vane. Og jeg er sikker på at sønnene din får riktige impulser om riktig og sunt levesett ellers.

Her lager vi alt fra bunnen, baker, og handler økologisk fra bonde. 

Men det å ta en stopp på McDonalds i ny og ne er bare sunn variasjon for alle. 

Anonymkode: 09fce...2b2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eh dette må jeg virkelig bare spørre om!! sønnen min spurte meg i dag om vi kunne kjøre å spise Mac Donald-mat til frokost. jeg trodde først han bare tullet med meg for sånn mat til frokost er virkelig hårreisende. Men neida hans ene kamerat har gjort dette med sine foreldre sier han. flere ganger i løpet av ferien slik jeg forstod det. jeg ble helt satt ut og trodde virkelig ikke det jeg hørte. Mac donald-mat som frokost??? hva tenker foreldrene på når de gjør sånt med en sønn?? det er jo ikke sunt eller bra på noen som helst måte. dette kan da virkelig ikke være normalt eller? synes det høres helt forferdelig ut. det er jo skikkelig fæl og grusom mat der

Anonymkode: 10886...964

I ferien er det greit å kose seg litt ekstra.

Jeg ville ikke tatt mine barn å spise frokost på McDonald's, men vi spiser sånn junk food kanskje 5 ganger i året totalt. Ikke akkurat drømmekundene. 

P.S. Fæl og grusom mat er det ikke. Skal du ha fæl og grusom mat - spis kebab.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når på døgnet det spises på McDonald’s har da null å si? Det er det totale kostholdet som teller. 
Du må roe ned nepa kraftig. Lev litt, ikke heng deg opp i å være flink hele jævla tiden. Vær litt gærne og spis frokost på McD. Tipper ungen din hadde hatt godt av det. Ikke pga. maten men pga. opplevelsen av at mamma sa ja til noe som er litt «crazy»

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg bodde i USA så var det vanlig å spise Egg McMuffin eller iHop pancakes som ser sånn ut til frokost: image.png.c1f48c4f09f1913f166ab1d14cc12d73.png

Dersom det har blitt en kultur med fastfood til frokost her også så er vi ikke langt fra amerikanske tilstander.

Nei, et måltid skader ikke. Men det blir fort en vane fordi man venner til kroppen å crave sånn mat. Da er ikke havregrøten eller den grove skiven med ost eller egg så spennende lenger. Spesielt for barn og unge.

Anonymkode: 82da0...54a

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frokost på macdonalds er kjempegodt og unger pleier å synes det er gøy og coolt. 

Anonymkode: 2bea2...74c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
senior skrev (50 minutter siden):

Dette! Jeg er langt over snittet opptatt av hjemmelaget mat, og synes personlig McDonalds smaker elendig, men vi har ikke McD her vi bor, så ungene synes det er kjempeeksotisk å spise der når vi er på ferie, så det er faktisk helt greit.

Har aldri spist frokost der, men nå fikk jeg jaggu lyst til å foreslå det! :nigo:

Anonymkode: e5f9e...a1c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...