Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Jeg lurte på om det er noen her inne som har prøvd Rogaine liniment, og i så fall hvilke erfaringer de hadde med det?
Gjest På besøk Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 REGAINE, re-gaine (få igjen...) Noen sier at det virker, andre ikke. Forholdsvis dyrt. Påregn minst 500 i måneden. Reseptbelagt (gammel blodtrykksmedisin..).
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 REGAINE, re-gaine (få igjen...) Noen sier at det virker, andre ikke. Forholdsvis dyrt. Påregn minst 500 i måneden. Reseptbelagt (gammel blodtrykksmedisin..). ← Fjomp F-jomp. Jeg ba om erfaringer, ikke retting til feil produktnavn og prisanslag. Forøvrig er ikke linimentet reseptbelagt heller.
LilleMy28 Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Eksen min brukte det mot begynnende blank isse, og det funket, men det går jo tregt da og får "pusehår" som er veldig tynne. Så det funker nok, men tar lang tid. Eksen min orket ikke å følge opp etter en stund, utålmodig tror jeg. Så han gikk heller over til å barbere hodet og ble veldig kjekk og stilig med det
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Takk for svar. Tok det lang tid fra han begynte å bruke det til han merket at det ga noen effekt?
LilleMy28 Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Tror han merket at han begynte å få pusehår etter 2-3 uker, håret vokser jo ganske sakte så det tar vel litt tid.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Det var jo ikke så ille, trodde det tok endel lenger tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå