AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #21 Skrevet 21. juli 2023 Ville ikke vist at jeg kjente ham igjen i det hele tatt. Anonymkode: a9cb6...4d0 1
Fremmed fugl Skrevet 21. juli 2023 #22 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 😏 Å nei, jeg skal ikke være utro, hva i alle dager 😅😅 Anonymkode: 53eec...ec4 Det er hva de fleste utro sier innen dem startet det som slutter med utroskap. Hvis ditt ekteskap er viktig, og du ikke ønsker å være utro, så er mitt beste råd til deg å lage enn plan om hva du skal gjøre for å faktisk ikke ende opp å være utro med denne kjekke mannen som du har hatt så mye gøy med...
grinchigrinch Skrevet 21. juli 2023 #23 Skrevet 21. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Mange gode tips😌 Jeg har møtt på tidligere seksualpartnere før, men ikke i denne sammenheng såklart. Saken er at vi gjorde så mye rart 😏 Anal, trekant, firkant, bdsm i kokainrus bla. Vi hadde vel et av/på forhold i hele tre år, hvor noe av tiden var mer intens enn annet. Vi hadde andre partnere også, så vi var ikke eksklusive sånn. I tillegg hadde vi også en del hygge utenom, hvor vi lå på sofaen og så film, og vi hadde til og med en liten Syden tur sammen. Men jeg blir så flau. Husker jeg tenkte da det ble over at jeg håper ikke jeg møter han igjen. Har sett han her og der, men som sagt ikke snakket med han. Grunnen til at jeg blir flau er alt det rare vi gjorde, og jeg skjønner ikke hvordan jeg kan møte blikket hans og kona hans 😅😅😅 Å nei, jeg skal ikke være utro, hva i alle dager 😅😅 Anonymkode: 53eec...ec4 Det er noe mellom linjene her som gir meg følelsen av at du (ubevisst) dyrker denne karen og tiden dere hadde sammen. 3
Zidji Skrevet 21. juli 2023 #24 Skrevet 21. juli 2023 Norja skrev (1 minutt siden): Det er noe mellom linjene her som gir meg følelsen av at du (ubevisst) dyrker denne karen og tiden dere hadde sammen. Enig. Er noe skrytete over det hele og. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #25 Skrevet 21. juli 2023 Zidji skrev (11 minutter siden): Enig. Er noe skrytete over det hele og. Om det er skrytete er det ikke sånn det skulle virke. Men kanskje jeg i underbevisstheten er litt stolt over at akkurat jeg har hatt en så vill fortid med denne mannen, siden jeg nå nesten ikke vil ha sex i det hele tatt med mannen og sikkert fremstår kjedelig for andre 😅 Hvem skulle tro🤷♀️🤷♀️ Men kommer jo ikke til å ta opp noe kontakt sånn sett, er mer at jeg er så engstelig over å møte vedkommende igjen. Er jo på en måte å ha fylleangst og nerver x 10… Anonymkode: 53eec...ec4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #26 Skrevet 21. juli 2023 Hvem bryr seg? 20 år er lang tid, de fleste har hatt ymse saftige ligg i årenes løp. Sikkert ektemannen din også. Har møtt på gamle ligg flere ganger og har aldri gjort noe nummer ut av det. Sjansen er nok stor for at denne karen bare hilser deg med et hyggelig nikk og ellers er fokusert på sitt nåværende liv. Det er de færreste som går rundt og tenker så langt tilbake, og anal/trekant/kokain er da virkelig ikke så uvanlig. Anonymkode: 7c6f0...447
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå