Gå til innhold

Årets kleineste gjenforening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ung alder hadde jeg et seksuelt forhold til en kjekk jevnaldrende mann. Det innebar mye sex, vi eksperimenterte en del, både seksuelt og dessverre med litt rus sammen. Vi hadde sykt mye gøy!! Senere har vi skikket oss veldig, og jeg har nesten ikke sett han, og ikke snakket med han siden. 
Nå, nesten 20 år siden møtes vi. Hans barn har byttet lag og har startet på mitt barns lag. Jeg har ikke truffet han siden det er ferie, men straks er trening og kamp i gang og vi må stå side om side og late som ikke noe. 
Bør jeg sende sms før vi møtes? Bør jeg late som ingenting?? Si noe til min mann? Å herlighet, denne så jeg ikke komme😳

Anonymkode: 53eec...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må dere late som ingen ting? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Crobern skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må dere late som ingen ting? 

Sier man «takk for sist»? Gir jeg en klem? 

• Liker 1
Skrevet

«Hei» 

Behøver jo ikke å snakke om fortiden. 

Om det blir klem finner du ut da du kommer dit. Ingen vits å planlegge det. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke bli kleint, men du kan lett gjøre det.

Ikke gjør så mye ut av situasjonen. Dra på trening som vanlig og når du tilfeldigvis møter han sier du bare noe sånt som: "Heisann, lenge siden sist. Så gly at dere har sett hva som er den beste klubben og begynner her".

Anonymkode: d563b...ced

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sier man «takk for sist»? Gir jeg en klem? 

Eller bare "Hei, Jan, lenge siden sist. Alt bra "

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det trenger ikke bli kleint, men du kan lett gjøre det.

Ikke gjør så mye ut av situasjonen. Dra på trening som vanlig og når du tilfeldigvis møter han sier du bare noe sånt som: "Heisann, lenge siden sist. Så gly at dere har sett hva som er den beste klubben og begynner her".

Anonymkode: d563b...ced

Den var fin- takk 😍😍

Tror han og blir overrasket. Og håper han holder det hemmelig 😳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Den var fin- takk 😍😍

Holder det hemmelig? Hvorfor skulle fortiden ha noe å si? Alle har en fortid 

Anonymkode: d5e20...3f2

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sende en sms? Har du følelser for han eller hva er det? Det er 20 år siden dere var ungdommer og dere er begge voksne og har barn og partner. Er jo ikke noe å snakke om det. Bare si hei 

Anonymkode: 6948a...801

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det blir garantert kleint om du anerkjenner det ja 😂😂😂 Ikke nevn NOE, herregud 

Anonymkode: 94d45...45d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sms i forkant? NEI. Absolutt ikke. 

Er dere "alene" når dere møtes hadde jeg bare sagt hei helt vanlig. Men hvis han går sammen med dame og/eller barn så hadde jeg kanskje prøvd å møte blikket hans , men latt han tatt initiativ  til å hilse først. Du vet jo ikke hvordan han reagerer dersom han blir veldig overrasket.  Kanskje han blir kjempeflau og "ignorerer" deg fordi han ikke ønsker spørsmål fra familien. Kan være greiest å være kun dere to om det skal bli en samtale. 

Anonymkode: dc17e...541

• Liker 1
Skrevet

Alle har jo en fortid, jeg skjønner ikke helt hvorfor du reagerer sånn på dette. Send for guds skyld ikke noen sms på forhånd, det blir bare rart. Du må jo bare forholde deg til denne personen som du gjør til andre du møter som du har kjent før i tiden.

Slapp av, og ta det med ro. 

Hvis jeg hadde vært ham i denne situasjonen, og du hadde sendt en sms angående felles fortid før en fotballkamp eller noe, hadde jeg tenkt det var skikkelig rart, ev. at du var interessert i å fortsette der vi slapp. Det blir bare rart, behandle ham som hvilken som helst annen tidligere bekjent.

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Den var fin- takk 😍😍

Er frontallappen ferdigutviklet, så har man forhåpentligvis sluttet å skravle hemningsløst om hvem man har ligget med og under hva slags omstendigheter.

Nå vet jeg ikke om du er alene eller har partner, men jeg ville nok nevnt i forbifarten til mannen min at jeg og denne faren hadde en greie en gang. Men da mener jeg av typen «hun nye på laget til Frida heter Weelgaardzen til etternavn, jeg er ganske sikker på at jeg datet faren hennes på videregående. Verden er jammen liten, haha». Det er fordi mannen min og jeg har en sånn tone, og han ville aldri funnet på å spørre og grave noe mer eller gjøre det kleint for meg på noe vis. Samtidig, skulle de to kommet i snakk en gang, så ville det ikke tatt mannen min på sengen at vi kjente hverandre. 

• Liker 3
Skrevet
Norja skrev (17 minutter siden):

Er frontallappen ferdigutviklet, så har man forhåpentligvis sluttet å skravle hemningsløst om hvem man har ligget med og under hva slags omstendigheter.

Nå vet jeg ikke om du er alene eller har partner, men jeg ville nok nevnt i forbifarten til mannen min at jeg og denne faren hadde en greie en gang. Men da mener jeg av typen «hun nye på laget til Frida heter Weelgaardzen til etternavn, jeg er ganske sikker på at jeg datet faren hennes på videregående. Verden er jammen liten, haha». Det er fordi mannen min og jeg har en sånn tone, og han ville aldri funnet på å spørre og grave noe mer eller gjøre det kleint for meg på noe vis. Samtidig, skulle de to kommet i snakk en gang, så ville det ikke tatt mannen min på sengen at vi kjente hverandre. 

Det kommer helt an på forholdet hun har til mannen sin . Ikke alle ønsker å vite om ungdomskjærester / sexlivet som foregikk 20 år bak i tid . Hadde oppført meg mest mulig naturlig , ikke klem , melding eller annet . Kun vær som vanlige gamle bekjente . Hei hei , å velkommen til beste laget . Dette blir akkurat så kleint eller naturlig som man bestemmer seg for det skal bli . Roooolig . Pust med magen 😂😘

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle har en fortid og de fleste tenker ikke noe særlig på det når de har fått seg ny familie. Tipper han driter i hva dere to har gjort tidligere, det var "den gang da" og ikke noe som vektlegges mer enn det. 

Hadde jeg vært han hadde jeg ikke ønsket å bli noe særlig påminnet om det. Det er bare ubehagelig og nesten litt ekkelt 😛 Så jeg hadde satt pris på minst mulig kontakt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I ung alder hadde jeg et seksuelt forhold til en kjekk jevnaldrende mann. Det innebar mye sex, vi eksperimenterte en del, både seksuelt og dessverre med litt rus sammen. Vi hadde sykt mye gøy!! Senere har vi skikket oss veldig, og jeg har nesten ikke sett han, og ikke snakket med han siden. 
Nå, nesten 20 år siden møtes vi. Hans barn har byttet lag og har startet på mitt barns lag. Jeg har ikke truffet han siden det er ferie, men straks er trening og kamp i gang og vi må stå side om side og late som ikke noe. 
Bør jeg sende sms før vi møtes? Bør jeg late som ingenting?? Si noe til min mann? Å herlighet, denne så jeg ikke komme😳

TS,

Tror hvordan du skal hilse på han er ditt minste problem med han.

Det som er ditt store problem med han....

Det er at han er den mann i verden som det er mest sannsynlig at du vil være utro med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (11 minutter siden):

TS,

Tror hvordan du skal hilse på han er ditt minste problem med han.

Det som er ditt store problem med han....

Det er at han er den mann i verden som det er mest sannsynlig at du vil være utro med.

Jepp, der har du fasiten ;)

Allerede nå fantaserer TS om dette. 

Anonymkode: e58a1...d60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå, nesten 20 år siden møtes vi. Hans barn har byttet lag og har startet på mitt barns lag. Jeg har ikke truffet han siden det er ferie, men straks er trening og kamp i gang og vi må stå side om side og late som ikke noe

Jeg personlig hadde nevnt i forbifarten til min mann at sånn til informasjon, jeg og "Ronny" hadde en liten flørt da vi var yngre. Det hadde kanskje du selv satt pris på å vite om det var motsatt, spesielt hvis dere skal være sammen på trening og kamper mye i framtiden. 

Hadde hilst og smilt som vanlig ved første møte, latt det gli naturlig ut. Er ikke sikkert "Ronny" tenker på deg som du tenker på ham, la det bli som det blir, uten at du legger noe som helst i det. Dere er jo voksne. Og ikke flørt om du merker det er tilløp til det, da vet du hva som kan skje i framtiden, det kan bli til ting du egentlig ikke ønsker å komme opp i. 

Se på det som litt krydder og vær mot "Ronny" som du ønsker at din mann skulle vært mot sin ungdomsflørt om de hadde møttes! Gjør INGENTING som du ikke ville at han skulle gjort mot deg, ikke ta noen sjanser, plutselig sitter du i saksa ;)

• Liker 2
Skrevet

Gode råd og tips her. Enig i at du må droppe sms!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg personlig hadde nevnt i forbifarten til min mann at sånn til informasjon, jeg og "Ronny" hadde en liten flørt da vi var yngre. Det hadde kanskje du selv satt pris på å vite om det var motsatt, spesielt hvis dere skal være sammen på trening og kamper mye i framtiden. 

Hadde hilst og smilt som vanlig ved første møte, latt det gli naturlig ut. Er ikke sikkert "Ronny" tenker på deg som du tenker på ham, la det bli som det blir, uten at du legger noe som helst i det. Dere er jo voksne. Og ikke flørt om du merker det er tilløp til det, da vet du hva som kan skje i framtiden, det kan bli til ting du egentlig ikke ønsker å komme opp i. 

Se på det som litt krydder og vær mot "Ronny" som du ønsker at din mann skulle vært mot sin ungdomsflørt om de hadde møttes! Gjør INGENTING som du ikke ville at han skulle gjort mot deg, ikke ta noen sjanser, plutselig sitter du i saksa ;)

Mange gode tips😌 

Jeg har møtt på tidligere seksualpartnere før, men ikke i denne sammenheng såklart. 
Saken er at vi gjorde så mye rart 😏 Anal, trekant, firkant, bdsm i kokainrus bla. Vi hadde vel et av/på forhold i hele tre år, hvor noe av tiden var mer intens enn annet. Vi hadde andre partnere også, så vi var ikke eksklusive sånn. I tillegg hadde vi også en del hygge utenom, hvor vi lå på sofaen og så film, og vi hadde til og med en liten Syden tur sammen. 

Men jeg blir så flau. Husker jeg tenkte da det ble over at jeg håper ikke jeg møter han igjen. Har sett han her og der, men som sagt ikke snakket med han. Grunnen til at jeg blir flau er alt det rare vi gjorde, og jeg skjønner ikke hvordan jeg kan møte blikket hans og kona hans 😅😅😅

Å nei, jeg skal ikke være utro, hva i alle dager 😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...