Gå til innhold

Liker du å bli bunnet?

Liker du å bli bunnet  

50 stemmer

1. 1. Liker du å bli bunnet?

• Ja
      26
    • Nei
      24

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er dette et ja/nei spørsmål? Burde det ikke heller være et spørsmål om hvor mange cm dyp du er?

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bundet meg resten av livet på bryllupsdagen...... Hadde ikke gjordt det samme nå, men står for det 😉

Ellers så liker jeg å binde fruen fast i hendende når hun er i humør til det når vi har sex. Da er ofte blindfold ,også aktuelt. Det er ikke noe som vi gjør veldig ofte.

Mann

Anonymkode: f7954...009

AnonymBruker
Skrevet

Virker som ganske mange glemmer (eller ikke vet?!) at damer også har ulik størrelse på vagina. Noen har lange andre korte  på samme måte som menn har lange eller korte peniser. Har man en kort vagina blir man lettere bunnet generelt.. I tillegg blir kvinner i de fleste tilfellene både lengre og videre når hun er maksimalt opphisset. Likevel kan det bli en utfordring om ei dame med svært kort vagina har en mann med svært la g kuk og omvendt. De fleste finner likevel ut av løsninger som passer best for dem uavhengig av lengder.

Til spørsmålet. Mannen min har en stor kuk og jeg blir ofte bunnet. Den smerten er intens de sekundene det varer. Nok til å ødelegge mye av akten for meg. Noen ganger klarer jeg derimot å skru det over til en tennende bdsm situasjon og da kan det bli opphissende. Det føles også bedre rundt eggløsning-mens enn tidlig i syklusen.

Anonymkode: 2d4a6...dc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker når han tar et ben opp på sengen under doggy, så han treffer sideveggen.

Men ikke ellers.

Anonymkode: d557b...495

Skrevet

Brudd på seksuallforumets egne retningslinjer. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 13.35):

Bunnet, altså at penis treffer innerveggen eller hva den heter. Det skjer ved lange peniser

Anonymkode: 5f446...a0d

Herregud svarte feil. Trodde det sto bundet. Svarte ja men da er svaret nei🥱

Anonymkode: 13267...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...