~Belle~ Skrevet 17. januar 2006 #21 Skrevet 17. januar 2006 jeg tenker nok at dersom det hadde vært meg hadde jeg fått det fjernet.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #22 Skrevet 17. januar 2006 Alle har vel hår på overleppa? Mine er helt lyse. Er det vanlig å fjerne dem? Nesten så jeg får komplekser her - burde jeg fjerne dem? Og hvordan gjør jeg det?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #23 Skrevet 17. januar 2006 Tenker at jeg er glad jeg har fjernet min.
Holly Hobbie Skrevet 17. januar 2006 #24 Skrevet 17. januar 2006 "Lurer på om hun har PCOS?" ← Men ikke alle med pcos har bart, da. Jeg har det hvertfall ikke. Har jo noen lyse haar paa overleppen, men det har "alle" og de synes ikke med mindre man virkelig studerer ansiktet mitt noeye. Men jeg tenker nok som gjesten over at en dame med bart har noen hormonforstyrrelser som gjoer at hun har hirsutisme.
Holly Hobbie Skrevet 18. januar 2006 #26 Skrevet 18. januar 2006 Tysker? ← Jeg har moett mange tyskere i mitt liv, men ingen av dem har hatt bart (ikke engang gutta! ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå