Gå til innhold

Masse elendig sommervær!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å klag. Bortskjemte nordmenn

Anonymkode: ee1b3...519

Enig at Nordmenn er bortskjemte på mange områder (er ikke norsk selv) men IKKE når det kommer til været 😅 det motsatte av bortskjemte kansje...

Endret av NatNat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slutt å klag. Bortskjemte nordmenn

Anonymkode: ee1b3...519

Når det gjelder vær er vel vi nordmenn mer for løvetannbarn å regne. Vi har på det nærmeste avskaffet sommer, men kulde, nedbør og generelt drittvær har vi i bøtter og spann.

Hilsen fra 11 grader og ny "innsjø" på gårdsplassen. 

Anonymkode: 583cd...b57

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk julivær.

Mens juni og nå aug/sept blir også ganske typiske med fint og vamt vær når alle er på jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse somrene er grunnen til at jeg bestiller meg minimum 2 ukers ferie til sydligere strøk hver sommer. 

Jeg trenger skikkelig varme, sol og bading noen uker hvert år

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hææææ ? Tror vi har hatt det fineste sommerværet på flere år. Nord for polarsirkelen. 

Anonymkode: 9c1e1...5a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hææææ ? Tror vi har hatt det fineste sommerværet på flere år. Nord for polarsirkelen. 

Anonymkode: 9c1e1...5a3

Ja etter hva jeg har fått med meg har dere vært værvinner i juli de siste årene.

Anonymkode: eaa18...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har hatt masse sol vi(Østlandet). Dog ganske kjølig, rundt 20-22 grader, men for det meste sol. Klager ikke

Anonymkode: 01b21...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt masse sol vi(Østlandet). Dog ganske kjølig, rundt 20-22 grader, men for det meste sol. Klager ikke

Anonymkode: 01b21...0a7

Ikke si Østlandet da. Jeg bor på Østlandet. I juli har vi hatt 2 dager med over 20 grader, resten har det vært kaldt og regnet. Østlandet er stort. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hatsumomo skrev (18 timer siden):

Typisk julivær.

Mens juni og nå aug/sept blir også ganske typiske med fint og vamt vær når alle er på jobb.

Da tar du lunsj ute og så benytter du tid på helg og ettermiddag ute. Enkelt og greit. Hvis du ikke foretrekker å bare klage da? 

Anonymkode: e99e9...200

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Da tar du lunsj ute og så benytter du tid på helg og ettermiddag ute. Enkelt og greit. Hvis du ikke foretrekker å bare klage da? 

Jeg klager ikke, jeg er en av dem som liker regn og maks 20 grader 😋

Har også en jobb hvor jeg er mye ute så om det kommer fint vær når jeg jobber så gjør det lite, mitt poeng er at det er gjerne verre for andre som helst vil ha varmt vær nå og ikke mens de jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Jeg klager ikke, jeg er en av dem som liker regn og maks 20 grader 😋

Har også en jobb hvor jeg er mye ute så om det kommer fint vær når jeg jobber så gjør det lite, mitt poeng er at det er gjerne verre for andre som helst vil ha varmt vær nå og ikke mens de jobber.

Da har de en vanskelig sak om de ønsker fint vær akkurat når de har ferie. Det gjelder å utnytte all fritid ute også når man jobber mener jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner jeg hater meg selv intenst og inderlig for jeg droppet sommerens sydentur for å spare penger. Her pissregner det og er iskald, nå skal jeg fyre opp hjemme 🥶

Anonymkode: b727b...a50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjenner jeg hater meg selv intenst og inderlig for jeg droppet sommerens sydentur for å spare penger. Her pissregner det og er iskald, nå skal jeg fyre opp hjemme 🥶

Anonymkode: b727b...a50

Koselig å fyre i ovnen da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Koselig å fyre i ovnen da ❤️

Nei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei.

Jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tuller du? Har vært knallvær i Indre Troms i mange uker. Har til og med hatt tre uker med stor skogbrannfare. Nordpå er også Norge 😀

Anonymkode: cc49f...97b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil ha det grisevarmt med stekende sol. 18 grader og overskyet er fint, og regn er bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citpensacola skrev (25 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk vil ha det grisevarmt med stekende sol. 18 grader og overskyet er fint, og regn er bare bra.

Da er vi to :)

Men så har jeg aldri vært glad i å bake i min egen svette og solkrem på en eller annen strand. Det er så kjedelig at det dreper meg sakte. 

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...