AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #41 Del Skrevet 20. juli 2023 Dagbladet og VG bomber oss jo ned om klimakrise, glodrøde tall, det koker her og det koker der..... Hilsen vestlandet 12 gr og pisseregn på 17.dagen! 😵😵💫 Anonymkode: 98930...ea1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 20. juli 2023 #42 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg er veldig misfornøyd med været, det er litt fint innimellom, ofte når jeg er på jobb, og så er det ganske kjølig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #43 Del Skrevet 20. juli 2023 Været i Norge er helt topp👍🏻😊😊 Jeg ville ikke vært i Spania nå Anonymkode: ee1b3...519 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 20. juli 2023 #44 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå har det regnet i to uker i strekk! Også kommer det én soldag til helgen, hvis meldingene stemmer, og er det ikke typisk at akkurat den dagen skal jeg sitte inne i et selskap?? Syns sånt skjer hele tiden, det regner og regner, og på de få fine dagene vi får, er det typisk at jeg har planer kan ikke kan endres. Måtte bare få ut litt frustrasjon😏 Anonymkode: 0ab4a...90e Jeg digger det! Handler bare om innstilling, er det ikke det man sier?😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #45 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg er veldig glad for at jeg har 2 uker å se fram til i Hellas 🙂 Drar etter at skolen har begynt. Sommer i Norge kan være fint, men veldig ustabilt. Glad for at jeg ikke har leid hytte på Sørlandet, men heller bruker pengene på garantert sol og fine badetemperaturer. Anonymkode: e0d46...748 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #46 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg jobber i juli og sitter masse inne, så jeg synes det er helt greit. 😁 Anonymkode: 2b577...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 20. juli 2023 #47 Del Skrevet 20. juli 2023 Det har regnet hver dag i hele juli her også. Og kaldt. Sånn skikkelig høstvær når det egentlig er midtsommer. 😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #48 Del Skrevet 20. juli 2023 Her har det vært brukbar sommer selv om det har regnet mye i juli. Nesten hele juni var det ganske varmt og mye sol (25-30 grader), og er fortsatt bare 2/3 ut i juli, så det kan være det kommer noen gode dager til. August kan også være bra i vårt område. Har hatt langt verre somre tidligere der det nesten konstant har regnet juni-september. Anonymkode: 5d373...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #49 Del Skrevet 21. juli 2023 DelvisPresley skrev (14 timer siden): Jeg digger det! Handler bare om innstilling, er det ikke det man sier?😉 Det gjør det faktisk ikke. Værsyk/depresjon er ikke en innstilling man kan fjerne. Jeg er en av de som blir så dårlig av være at jeg har vært innlagt. Må legge opp liver slik jeg vet at jeg får litt varme og sol også vinterstid ellers sliter jeg voldsomt. Hadde det vært noe jeg kunne fikse så hadde det vært fikset. Nå har jeg en psykisk sykdom som gir lettere depresjoner. Det å holde seg oppe i 3 ukers regn i den tiden som skal få meg igjennom mesteparten av vinteren er tøft. Bruker all energi nå, den burde spares til vinteren kom. ( ja jeg bor i feil land) Anonymkode: eaa18...8a8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #50 Del Skrevet 21. juli 2023 Gipetto skrev (På 20.7.2023 den 10.24): Signerer den - hvor er dårlig sommer? Er det sørpå du holder til, TS, syns jeg virkelig ikke du burde klage. Hvis dere ikke ser på dette som en ræva sommer så må dere ha vært noen uker i syden. Det har ikke gjort annet enn å regne å være kaldt de siste ukene. Vi har hatt på varmepumpa flere dager. Knapt vært ute, det regner og regner. Vi hadde 2 uker ca med sommer i juni. Bor i sørnorge. Anonymkode: 890a0...22e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #51 Del Skrevet 21. juli 2023 Jeg vil heller ha regn enn ukevis med hete over 40 grader. Men vi er forskjellige. Men vi har fortsatt august igjen og den kan bli fin og varm, kan og bli en fin og varm høst. Vi får se og håpe. Anonymkode: 3a796...920 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 22. juli 2023 #52 Del Skrevet 22. juli 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporing, samt svar til dette. Mvh. Leselusa, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #53 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 1.28): Nå har det regnet i to uker i strekk! Også kommer det én soldag til helgen, hvis meldingene stemmer, og er det ikke typisk at akkurat den dagen skal jeg sitte inne i et selskap?? Syns sånt skjer hele tiden, det regner og regner, og på de få fine dagene vi får, er det typisk at jeg har planer kan ikke kan endres. Måtte bare få ut litt frustrasjon😏 Anonymkode: 0ab4a...90e Fint med regn, da blir myggen litt borte Anonymkode: e99e9...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #54 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 13.46): Helt enig. Tydelig at juni var den sommeren vi fikk i år. Ekstremt deprimerende, og jeg gruer meg allerede til den lange vinteren.. Anonymkode: bf270...332 Hvorfor ikke glede seg over solen når den er her da? Latterlig å tro at sommeren er 3 mnd med gloheite dager og alt annet er skuffende. Da forventer du for mye Mardina skrev (På 20.7.2023 den 18.16): God grunn? Hva får man gjort med været da? Absolutt ingenting! 😄 Det hjelper sjelden å klage 😄 Litt regnvær skader ingen 😂 Enig! Anonymkode: e99e9...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #55 Del Skrevet 22. juli 2023 Veldig fornøyd med årets sommervær. Bor på Sørlandet og det har vært fantastisk med regn. Anonymkode: f86ff...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #56 Del Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint med regn, da blir myggen litt borte Anonymkode: e99e9...200 Hmm, når det regner kommer myggen fram. Anonymkode: f7afa...f76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #57 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg elsker norsk sommer. Slutt å klag de som gjør det.Norge er helt supert. Jeg elsker naturen, regnet, kulden , solen. Sommeren har vært helt topp så langt. Anonymkode: ee1b3...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 23. juli 2023 #58 Del Skrevet 23. juli 2023 Synes været her i Norge er helt fantastisk. Men nå er ikke jeg så glad i flere uker med sol uten noe annet. Hvis jeg kunne velge kunne jeg tenkt meg maks 2 dager uken helst ikke etter hverandre der det er helt strålende vær, ellers så liker jeg det grått og overskyet, regn er heller ikke å forakte. Uansett så var jo juni full av fint vært da passer det bra med litt kosevær i juli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #59 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 10.17): Hjelper ikke med sol når gradestokken er under 20. Anonymkode: eaa18...8a8 jo. som og tørr og 19 grader er bedre enn regn og 23 grader. Sol er alltid bedre. Gipetto skrev (På 20.7.2023 den 10.24): Signerer den - hvor er dårlig sommer? Er det sørpå du holder til, TS, syns jeg virkelig ikke du burde klage. Oslo/Viken, og juli har vært jævlig, regn nesten hver dag. AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 10.39): Dette er typisk norsk sommer, og det er bedre å klage på været enn at det begynner å endre seg veldig. Anonymkode: fe0e0...1ee Vel, det skrytes jo voldsomt om klimaendringer og global oppvarming, så man håper vel kanskje at det i det minste skulle føre NOE godt med seg… AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 10.52): hæ? det var jo vært stekende sol og glovarmt omtrent hver dag i juni, vi har godt av litt regn også Anonymkode: d6a90...844 Juni var supert ja, og LITT regn er bra for naturen (men ikke for meg nei), men det har ikke vært LITT regn i juli. AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 11.02): Hvorfor i alle dager drar dere ikke til Syden om dere vil ha sol da? Det har vært massevis av billige restplasser ute i mange mnder, og er det nok fortsatt.... 😉 Jeg reiser til Syden så mange ganger ellers i året at jeg synes det er nydelig med en pause fra sola her hjemme nå i sommer, selv om jeg bor i sør og egentlig har hatt noen soldager innimellom, både forrige uke og denne uken.... 😉 Anonymkode: 0be49...f71 Fordi jeg ikke har råd. Og fordi jeg ikke har pass til dyr. Men skal heldigvis på ferie til vinteren. Mardina skrev (På 20.7.2023 den 16.05): Alltid noen som må klage på været, hver sommer. Selv om man ikke får gjort noe som helst med det 😄 Jeg er glad det regner jeg. Det har vært tørt i en lang periode, så litt regn gjør bare godt 😊 Dessuten finnes det faktisk noe som heter regntøy 😊 Anbefales å invistere i skikkelig regntøy 😊 Selv så elsker jeg å gå tur i regnvær 😁 Da er det også mindre folk ute 😊 Jeg har regntøy, men fortrekker å være inne når det er vått ute. Hater å bli vår. Fint for deg at du elsker å gå tur i regnvær. Personlig elsker jeg å gå tur i tørt solskinn. Og halve KG hater varme, så er det varmt nok får man kanskje fred da også. Regner med du ikke klager over tørkeperioder eller hetebølger heller, siden man ikke skal klage over været som man ikke får gjort noe med? Mardina skrev (På 20.7.2023 den 18.16): God grunn? Hva får man gjort med været da? Absolutt ingenting! 😄 Det hjelper sjelden å klage 😄 Litt regnvær skader ingen 😂 Litt (mye) regnvær skader mange. Det er miserabelt, avlinger råtner, man blir kald og syk og deprimert, det er bare helt grusomt. AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 14.01): Jeg vil heller ha regn enn ukevis med hete over 40 grader. Men vi er forskjellige. Men vi har fortsatt august igjen og den kan bli fin og varm, kan og bli en fin og varm høst. Vi får se og håpe. Anonymkode: 3a796...920 Ja, vi er forskjellige. Jeg vil heller ha ukesvis med hetebølge. FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden): Synes været her i Norge er helt fantastisk. Men nå er ikke jeg så glad i flere uker med sol uten noe annet. Hvis jeg kunne velge kunne jeg tenkt meg maks 2 dager uken helst ikke etter hverandre der det er helt strålende vær, ellers så liker jeg det grått og overskyet, regn er heller ikke å forakte. Uansett så var jo juni full av fint vært da passer det bra med litt kosevær i juli. kosevær? Juli er grusom i år. Men juni var flott, det er sant. Anonymkode: 15658...647 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #60 Del Skrevet 23. juli 2023 Koser meg med 19 grader sol, skyer og regn også jeg. Ikke lenge til det er -10 og glatt overalt. Ikke glem det! Anonymkode: f82f2...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå