Gå til innhold

Masse elendig sommervær!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

I Oslo-området? Nei

Anonymkode: 8799b...8a8

Jo. Jeg bor i viken området, og det har regnet i lang tid nå. Grått, kaldt. Er kun litt på formiddagen det er sol å se. 

Anonymkode: f1fd3...45c

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Det er jo sommer uansett vær og sommeren skal bestå av diverse varianter av vær. Vil man ha sol hele tiden,
så må man emigrere til "varmere strøk". Syns sommeren er helt brukbar i år. :) 

helt enig.👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager drar dere ikke til Syden om dere vil ha sol da?

Det har vært massevis av billige restplasser ute i mange mnder, og er det nok fortsatt.... 😉 

Jeg reiser til Syden så mange ganger ellers i året at jeg synes det er nydelig med en pause fra sola her hjemme nå i sommer, selv om jeg bor i sør og egentlig har hatt noen soldager innimellom, både forrige uke og denne uken.... 😉 

Anonymkode: 0be49...f71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hjelper ikke med sol når gradestokken er under 20.

Anonymkode: eaa18...8a8

Det er jo deilig å sitte eller gå tur i sola når det er 17-18 grader?

Men veldig kjipt når det er 20 grader eller mer og regner. Hva skal man gjøre som er kjekt da, liksom?

Uansett håper jeg på finvær snart. Drittlei regn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo. Jeg bor i viken området, og det har regnet i lang tid nå. Grått, kaldt. Er kun litt på formiddagen det er sol å se. 

Anonymkode: f1fd3...45c

Det er bs. Regner det nå liksom? 

Anonymkode: 8799b...8a8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er helt deppa og har totalt mistet sommer følelse :( Er i Sør Norge, det er under 20, det blåser og delvis grått. Ikke varmt nok til å sitte ut. I tillegg, må jeg høre hver eneste dag om hvor forderdelig varmt og solaktig det er i sør Europa. 🙄(Jeg liker å ha det forferdelig varmt ;) )

Endret av NatNat
  • Liker 7
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det har vært massevis av billige restplasser ute i mange mnder, og er det nok fortsatt.... 😉 

Jeg reiser til Syden så mange ganger ellers i året at jeg synes det er nydelig med en pause fra sola her hjemme nå i sommer, selv om jeg bor i sør og egentlig har hatt noen soldager innimellom, både forrige uke og denne uken.... 😉 

Mange folk har ikke mulighet til å reise. Av forskellige grunner. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Gipetto skrev (2 timer siden):

Signerer den - hvor er dårlig sommer? Er det sørpå du holder til, TS, syns jeg virkelig ikke du burde klage. 

TS her. Jeg holder til på nordvestlandet, og her har det regnet i strekk i to uker, med grader på 11-12..

Anonymkode: 0ab4a...90e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gipetto skrev (2 timer siden):

Signerer den - hvor er dårlig sommer? Er det sørpå du holder til, TS, syns jeg virkelig ikke du burde klage. 

På vestlandet har det regnet i flere dager. 

Anonymkode: f6e58...11f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg finner ingen restplass for 5 personer til overkommelig pris nå i skoleferien🤔

Anonymkode: 06a87...821

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Tydelig at juni var den sommeren vi fikk i år. Ekstremt deprimerende, og jeg gruer meg allerede til den lange vinteren.. 

Anonymkode: bf270...332

• Liker 8
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er vel bare å bli vant først som sist. De siste 8 årene har juli vært som en årlig regntid. Det positive er jo at både august og september har vært tilsvarende solrik og sommerlig. 

Anonymkode: 3c53e...1c6

Og slik blir det i år også. En flott aug og sept. Avsluttes med en fantastisk Indian Summer🥳🥳🥳

Anonymkode: d3311...52a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig. Tydelig at juni var den sommeren vi fikk i år. Ekstremt deprimerende, og jeg gruer meg allerede til den lange vinteren.. 

Anonymkode: bf270...332

For noe tull.

Anonymkode: d3311...52a

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig kalenderen påstår at det er sommer, men sommervær kan vi da ikke kalle det vi har nå. Høstvær passer bedre.

Og ja, jeg er dritt lei. I omtrent en måned nå har det regnet 9 av 10 dager. De siste dagene har det også blitt veldig kaldt, spesielt på natten og morgenen. Greit at vi trengte litt regn etter den fine perioden i juni, men så mye regn som dette er det da vel ingen som trenger. Og det kan da ikke være nødvendig at det skal bli høsttemperaturer bare fordi det regner.

Håper, men tror ikke, at august blir bedre. Og så lurer jeg samtidig litt på hvorfor Norge i det hele tatt ble befolket, med tanke på at vi er et u-land når det kommer til vær og klima. 

Anonymkode: 583cd...b57

• Liker 9
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber utendørs og juniværet er ofte enten iskaldt eller glovarmt. Det varme været hadde vært supert i juli når man ikke må arbeide men har tid til å dra på stranda.

Nå i juli har været vært veldig skiftende her i Oslo. For kaldt til å legge seg på strands når det såvidt blir 19-20 grader, vind overskyet og sol og regn om hverandre.

Anonymkode: deb40...9d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På vestlandet har det regnet i flere dager. 

Anonymkode: f6e58...11f

11 grader i Bergen i dag og i går😒

Anonymkode: 3abb3...f17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå har det regnet i to uker i strekk! Også kommer det én soldag til helgen, hvis meldingene stemmer, og er det ikke typisk at akkurat den dagen skal jeg sitte inne i et selskap?? Syns sånt skjer hele tiden, det regner og regner, og på de få fine dagene vi får, er det typisk at jeg har planer kan ikke kan endres. Måtte bare få ut litt frustrasjon😏

Anonymkode: 0ab4a...90e

Bare to uker? Her har det regnet i hele juli så langt/ med unntak av to fine soldager. 
Akkurat nå er det 13 grader ute.

Anonymkode: 6cba4...4a6

• Liker 2
Skrevet

Alltid noen som må klage på været, hver sommer. Selv om man ikke får gjort noe som helst med det 😄

Jeg er glad det regner jeg. Det har vært tørt i en lang periode, så litt regn gjør bare godt 😊

Dessuten finnes det faktisk noe som heter regntøy 😊 Anbefales å invistere i skikkelig regntøy 😊 Selv så elsker jeg å gå tur i regnvær 😁 Da er det også mindre folk ute 😊

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Mardina said:

Alltid noen som må klage på været, hver sommer. Selv om man ikke får gjort noe som helst med det 😄

Jeg er glad det regner jeg. Det har vært tørt i en lang periode, så litt regn gjør bare godt 😊

Dessuten finnes det faktisk noe som heter regntøy 😊 Anbefales å invistere i skikkelig regntøy 😊 Selv så elsker jeg å gå tur i regnvær 😁 Da er det også mindre folk ute 😊

ja, alltid noen som må klage. Og med god grunn, spør du meg.

• Liker 3
Skrevet
NatNat skrev (2 timer siden):

ja, alltid noen som må klage. Og med god grunn, spør du meg.

God grunn? Hva får man gjort med været da? Absolutt ingenting! 😄 Det hjelper sjelden å klage 😄

Litt regnvær skader ingen 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...