Gå til innhold

The Golden Bachelor

Cid

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/underholdning/har-fatt-tillatelse-av-sin-avdode-kone-til-a-finne-kjaerligheten-pa-ny/15902462/

Noen her som har tenkt å se på? Jeg har ikke sett på sånne serier på over 10 år, så mye på det i tenårene men så mistet jeg interessen men dette synes jeg høres interessant ut. Jeg synes det er kjekkere å se folk godt oppi årene finne kjærligheten framfor alle de ørten programmene med unge folk :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir det nok en sjanse. Men jeg håper at damene er mer naturlige, og ikke opererte opp og i mente. Det er helt sikkert å forvente for mye. Når man ser botox- og fillertrynene i den unge versjonen, hvordan ser da disse ut..? Pluss at jeg håper de er nær ham i alder, og ikke tjue-tredve år yngre. The Bachelor er noe av det mest stereotypiske som finnes på TV. Men, vi får se. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Kan anbefale “Bachelor Fantake” på YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til å se selve serien. Golden er jo over nå, og det er ny «standard» som går i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen så skal ikke si så mye her inne. 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (Akkurat nå):

Kan anbefale “Bachelor Fantake” på YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til å se selve serien. Golden er jo over nå, og det er ny «standard» som går i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen så skal ikke si så mye her inne. 🤐

Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt første ungkaren serien jeg hadde sett på siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjærligheten igjen :rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt første ungkaren serien jeg hadde sett på siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjærligheten igjen :rodmer:

Ja dumt når den ikke vises i Norge. Denne var også preget av at det var modne folk som var med, så mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning 💚 Jeg har ikke sett fulle episoder selv på årevis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint 😊

Håper det kommer flere av den 🩷 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Ja dumt når den ikke vises i Norge. Denne var også preget av at det var modne folk som var med, så mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning 💚 Jeg har ikke sett fulle episoder selv på årevis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint 😊

Håper det kommer flere av den 🩷 

Jeg så sykt mye på sånne serier før 2011 når jeg var tenåring 😅 husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og så fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i følge henne "dette er for alle damene i Amerika" 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg så sykt mye på sånne serier før 2011 når jeg var tenåring 😅 husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og så fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i følge henne "dette er for alle damene i Amerika" 😂

Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig 🤣 

Jeg så også flere sånne serier i min ungdom, både den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg så på sistnevnte i 2003 når noen i familien ble dårlige og vi måtte på sykehuset. Tror ikke jeg så på det i 2011. Jeg har ikke hatt tv på over ett tiår nå, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom også 🤣 Nesten flaut nå 🤣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig 🤣 

Jeg så også flere sånne serier i min ungdom, både den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg så på sistnevnte i 2003 når noen i familien ble dårlige og vi måtte på sykehuset. Tror ikke jeg så på det i 2011. Jeg har ikke hatt tv på over ett tiår nå, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom også 🤣 Nesten flaut nå 🤣🙈

Jeg er 32 og jeg begynte å se på sånne serier i 11 års alderen 😅 husker at jeg så på Paradise Hotel USA i 2004 når jeg bare var 12 år:P husker den serien med en mann som ga seg ut for å være millionær men som egentlig var en bonde og i finalen så ville sannheten bli avslørt og de ville få en million dollar, den serien likte jeg 😄 husker også drømmekvinnen og at det kom en oppfølger som het Joes revenge eller noe 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

Jeg regner med at serien kommer, det har jo vært litt snakk om den i norske medier. Vi må bare vente litt (mye) lenger enn amerikanerne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...