Cid Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 https://www.tv2.no/underholdning/har-fatt-tillatelse-av-sin-avdode-kone-til-a-finne-kjaerligheten-pa-ny/15902462/ Noen her som har tenkt å se på? Jeg har ikke sett på sånne serier på over 10 år, så mye på det i tenårene men så mistet jeg interessen men dette synes jeg høres interessant ut. Jeg synes det er kjekkere å se folk godt oppi årene finne kjærligheten framfor alle de ørten programmene med unge folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg gir det nok en sjanse. Men jeg håper at damene er mer naturlige, og ikke opererte opp og i mente. Det er helt sikkert å forvente for mye. Når man ser botox- og fillertrynene i den unge versjonen, hvordan ser da disse ut..? Pluss at jeg håper de er nær ham i alder, og ikke tjue-tredve år yngre. The Bachelor er noe av det mest stereotypiske som finnes på TV. Men, vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar Har dette blitt vist i Norge enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Kan anbefale “Bachelor Fantake” på YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til å se selve serien. Golden er jo over nå, og det er ny «standard» som går i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen så skal ikke si så mye her inne. 🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar Daisy-love skrev (Akkurat nå): Kan anbefale “Bachelor Fantake” på YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til å se selve serien. Golden er jo over nå, og det er ny «standard» som går i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen så skal ikke si så mye her inne. 🤐 Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt første ungkaren serien jeg hadde sett på siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjærligheten igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (18 minutter siden): Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt første ungkaren serien jeg hadde sett på siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjærligheten igjen Ja dumt når den ikke vises i Norge. Denne var også preget av at det var modne folk som var med, så mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning 💚 Jeg har ikke sett fulle episoder selv på årevis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint 😊 Håper det kommer flere av den 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar Daisy-love skrev (1 minutt siden): Ja dumt når den ikke vises i Norge. Denne var også preget av at det var modne folk som var med, så mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning 💚 Jeg har ikke sett fulle episoder selv på årevis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint 😊 Håper det kommer flere av den 🩷 Jeg så sykt mye på sånne serier før 2011 når jeg var tenåring 😅 husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og så fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i følge henne "dette er for alle damene i Amerika" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (3 minutter siden): Jeg så sykt mye på sånne serier før 2011 når jeg var tenåring 😅 husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og så fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i følge henne "dette er for alle damene i Amerika" 😂 Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig 🤣 Jeg så også flere sånne serier i min ungdom, både den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg så på sistnevnte i 2003 når noen i familien ble dårlige og vi måtte på sykehuset. Tror ikke jeg så på det i 2011. Jeg har ikke hatt tv på over ett tiår nå, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom også 🤣 Nesten flaut nå 🤣🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar Forfatter #9 Del Skrevet 31. januar Daisy-love skrev (1 minutt siden): Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig 🤣 Jeg så også flere sånne serier i min ungdom, både den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg så på sistnevnte i 2003 når noen i familien ble dårlige og vi måtte på sykehuset. Tror ikke jeg så på det i 2011. Jeg har ikke hatt tv på over ett tiår nå, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom også 🤣 Nesten flaut nå 🤣🙈 Jeg er 32 og jeg begynte å se på sånne serier i 11 års alderen 😅 husker at jeg så på Paradise Hotel USA i 2004 når jeg bare var 12 år:P husker den serien med en mann som ga seg ut for å være millionær men som egentlig var en bonde og i finalen så ville sannheten bli avslørt og de ville få en million dollar, den serien likte jeg 😄 husker også drømmekvinnen og at det kom en oppfølger som het Joes revenge eller noe 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (12 timer siden): Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt første ungkaren serien jeg hadde sett på siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjærligheten igjen Jeg regner med at serien kommer, det har jo vært litt snakk om den i norske medier. Vi må bare vente litt (mye) lenger enn amerikanerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå