Cid Skrevet 19. juli 2023 #1 Skrevet 19. juli 2023 https://www.tv2.no/underholdning/har-fatt-tillatelse-av-sin-avdode-kone-til-a-finne-kjaerligheten-pa-ny/15902462/  Noen her som har tenkt Ä se pÄ? Jeg har ikke sett pÄ sÄnne serier pÄ over 10 Är, sÄ mye pÄ det i tenÄrene men sÄ mistet jeg interessen men dette synes jeg hÞres interessant ut. Jeg synes det er kjekkere Ä se folk godt oppi Ärene finne kjÊrligheten framfor alle de Þrten programmene med unge folk 1
every woman Skrevet 20. juli 2023 #2 Skrevet 20. juli 2023 Jeg gir det nok en sjanse. Men jeg hÄper at damene er mer naturlige, og ikke opererte opp og i mente. Det er helt sikkert Ä forvente for mye. NÄr man ser botox- og fillertrynene i den unge versjonen, hvordan ser da disse ut..? Pluss at jeg hÄper de er nÊr ham i alder, og ikke tjue-tredve Är yngre. The Bachelor er noe av det mest stereotypiske som finnes pÄ TV. Men, vi fÄr se.  1
Daisy-love Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Kan anbefale âBachelor Fantakeâ pĂ„ YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til Ă„ se selve serien. Golden er jo over nĂ„, og det er ny «standard» som gĂ„r i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen sĂ„ skal ikke si sĂ„ mye her inne. đ€
Cid Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2024 Daisy-love skrev (Akkurat nĂ„): Kan anbefale âBachelor Fantakeâ pĂ„ YouTube for oppsummering av episodene om en ikke gidder eller har mulighet til Ă„ se selve serien. Golden er jo over nĂ„, og det er ny «standard» som gĂ„r i USA, men episodene ligger litt lengre nede. Jeg har sett oppsummeringen sĂ„ skal ikke si sĂ„ mye her inne. đ€ Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt fĂžrste ungkaren serien jeg hadde sett pĂ„ siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjĂŠrligheten igjen 2
Daisy-love Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (18 minutter siden): Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt fĂžrste ungkaren serien jeg hadde sett pĂ„ siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjĂŠrligheten igjen Ja dumt nĂ„r den ikke vises i Norge. Denne var ogsĂ„ preget av at det var modne folk som var med, sĂ„ mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning đ Jeg har ikke sett fulle episoder selv pĂ„ Ă„revis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint đ HĂ„per det kommer flere av den đ©·Â
Cid Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2024 Daisy-love skrev (1 minutt siden): Ja dumt nĂ„r den ikke vises i Norge. Denne var ogsĂ„ preget av at det var modne folk som var med, sĂ„ mye mindre drama, og skikkelig feelgood-stemning đ Jeg har ikke sett fulle episoder selv pĂ„ Ă„revis, men liker den kanalen. Den har ingen spoilere og det er jo fint đ HĂ„per det kommer flere av den đ©·Â Jeg sĂ„ sykt mye pĂ„ sĂ„nne serier fĂžr 2011 nĂ„r jeg var tenĂ„ring đ husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og sĂ„ fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i fĂžlge henne "dette er for alle damene i Amerika" đ
Daisy-love Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg sĂ„ sykt mye pĂ„ sĂ„nne serier fĂžr 2011 nĂ„r jeg var tenĂ„ring đ husker den sesongen hvor han som hadde avvist sin siste dame i finalen fikk en ny sjansen og sĂ„ fikk han en i fleisen fra hun ene og det var i fĂžlge henne "dette er for alle damene i Amerika" đ Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig đ€ŁÂ Jeg sĂ„ ogsĂ„ flere sĂ„nne serier i min ungdom, bĂ„de den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg sĂ„ pĂ„ sistnevnte i 2003 nĂ„r noen i familien ble dĂ„rlige og vi mĂ„tte pĂ„ sykehuset. Tror ikke jeg sĂ„ pĂ„ det i 2011. Jeg har ikke hatt tv pĂ„ over ett tiĂ„r nĂ„, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom ogsĂ„ đ€Ł Nesten flaut nĂ„ đ€Łđ
Cid Skrevet 31. januar 2024 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2024 Daisy-love skrev (1 minutt siden): Lol han fortjente det, og hun fikk jo sin egen serie selv om jeg husker riktig đ€ŁÂ Jeg sĂ„ ogsĂ„ flere sĂ„nne serier i min ungdom, bĂ„de den og ting som America next top model. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg vet jeg sĂ„ pĂ„ sistnevnte i 2003 nĂ„r noen i familien ble dĂ„rlige og vi mĂ„tte pĂ„ sykehuset. Tror ikke jeg sĂ„ pĂ„ det i 2011. Jeg har ikke hatt tv pĂ„ over ett tiĂ„r nĂ„, og har normalt heller ikke streaming, men The bachelor var en greie i min ungdom ogsĂ„ đ€Ł Nesten flaut nĂ„ đ€Łđ Jeg er 32 og jeg begynte Ă„ se pĂ„ sĂ„nne serier i 11 Ă„rs alderen đ husker at jeg sĂ„ pĂ„ Paradise Hotel USA i 2004 nĂ„r jeg bare var 12 Ă„r:P husker den serien med en mann som ga seg ut for Ă„ vĂŠre millionĂŠr men som egentlig var en bonde og i finalen sĂ„ ville sannheten bli avslĂžrt og de ville fĂ„ en million dollar, den serien likte jeg đ husker ogsĂ„ drĂžmmekvinnen og at det kom en oppfĂžlger som het Joes revenge eller noe đ 1
every woman Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 Cid skrev (12 timer siden): Dumt det ikke vises i Norge, dette ville blitt fĂžrste ungkaren serien jeg hadde sett pĂ„ siden 2011, liker konseptet med at en god voksen person skal finne kjĂŠrligheten igjen Jeg regner med at serien kommer, det har jo vĂŠrt litt snakk om den i norske medier. Vi mĂ„ bare vente litt (mye) lenger enn amerikanerne. Â
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ