AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #21 Skrevet 19. juli 2023 likestilling skrev (3 minutter siden): Jeg har garantert mer peiling enn deg Jeg gjorde elektriske installasjoner i bøttevis på skolen en gang i tiden, men gikk videre med elektronikk og ikke sterkstrøm. Du vet i alle fall ikke hva du gjør og roter med begreper slik at det ikke er mulig å skjønne hva du mener. "Innmaten" 🫠 På det første bildet har du tatt bilde fra baksiden, og det andre er fra forsiden av bryteren, så det er umulig å se om man bare kan bytte "knapp" og ramme. Edit: På første bildet ser du baksiden, og du må trykke ut de røde delene til siden for å få ut "innmaten" men den sier du jo man ikke skal fjerne, ergo er det bare byttet plastknapp på den ifølge deg. Igjen umulig å vite siden du ikke vet hva du gjør i det hele tatt. Hva med å åpne den der elektriker har gjort det og se hva han har gjort? Har fått fjernet det jeg ønsker å fjerne nå, og har satt på nye deksel nå! Fikk det til🤭 Anonymkode: 10797...253 1
Gjest gunnar72 Skrevet 19. juli 2023 #22 Skrevet 19. juli 2023 (endret) Endret 19. juli 2023 av gunnar72
ThereGoesBob Skrevet 19. juli 2023 #23 Skrevet 19. juli 2023 Blir like fascinert hver gang disse luringene kommer med profftips som "ring elektriker" eller huset ditt vil brenne ned. 1
likestilling Skrevet 19. juli 2023 #24 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått fjernet det jeg ønsker å fjerne nå, og har satt på nye deksel nå! Fikk det til🤭 Anonymkode: 10797...253 Åh, nå begynner jeg å skjønne mer hva du ville. Hvis du hadde tatt et bilde fra front hadde det vært lettere. Du tar ut den plastbiten i midten "bryteren" først med makt (bare drar den ut). Et bilde av det hadde vært lettere å skjønne noe av.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #25 Skrevet 19. juli 2023 ThereGoesBob skrev (12 minutter siden): Blir like fascinert hver gang disse luringene kommer med profftips som "ring elektriker" eller huset ditt vil brenne ned. Det er det jo ingen som har sagt, men TS har snakket om å "bytte bryter" når hun mener "bytte deksel" og vet ikke hva h*n driver med, eller hvordan man tar av dekselet. I verste fall går en sikring, stort sett, men det er greit å vite egne begrensninger, og reglene for slikt er veldig strenge OM noe skulle skje pluss ved videresalg. Om det faktisk var snakk om å bytte selve bryteren hadde jeg nok tenkt at det hadde vært greit å få noen som vet hva de gjør til å gjøre det, men her var det bare å bytte plastdeksel. Det er mye galskap man finner hjemme hos folk som ikke har noe greie på hva de driver med, og gjør ting selv... Her jeg bor har det vært en hobbyelektriker før meg og det ser ikke ut, skremmende å se hva enkelte gjør. Anonymkode: ecad8...fec 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #26 Skrevet 19. juli 2023 ThereGoesBob skrev (2 timer siden): Blir like fascinert hver gang disse luringene kommer med profftips som "ring elektriker" eller huset ditt vil brenne ned. Finnes ikke imponert over de som sier det motsatte! Det er noe som heter samsvarserklæring, når det jobbess med det elektriske. Hvor er den når en idiot med ti tommeltotter kløner på egenhånd???! Anonymkode: 9b616...602 1
senior Skrevet 19. juli 2023 #27 Skrevet 19. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Har fått fjernet det jeg ønsker å fjerne nå, og har satt på nye deksel nå! Fikk det til🤭 Anonymkode: 10797...253 Fint du fikk det til. Gratulerer. Men det er først nå jeg og tydeligvis flere her skjønte hva du virkelig var ute etter å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #28 Skrevet 19. juli 2023 Om dere leser så har jeg skrevet deksel veldig mange ganger i denne tråden 🤨 Ts Anonymkode: 10797...253 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå