Rosa Sløyfe Skrevet 19. juli 2023 #21 Skrevet 19. juli 2023 matto og frank skrev (1 minutt siden): Må ikke bli drita fordi du drikker én øl... Drikker du deg dritings hver gang du drikker, eller?? jeg drikker ikke i det hele tatt men det er noen som ikke tåler så mye på grunn av vekt eller medisiner uansett så syns jeg ikke det passer seg og drikke på en familie park er det så jæval viktig med den ølen for noen få timer finn et AA MØTE
matto og frank Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #22 Skrevet 19. juli 2023 Just now, Rosa Sløyfe said: jeg drikker ikke i det hele tatt men det er noen som ikke tåler så mye på grunn av vekt eller medisiner uansett så syns jeg ikke det passer seg og drikke på en familie park er det så jæval viktig med den ølen for noen få timer finn et AA MØTE Ikke noe vits å være så sjukt moraliserende til meg fordi du har et anstrengt forhold til alkohol. Oss vanlige voksne har faktisk muligheten til å nyte alkohol uten å miste hemningen. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #23 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg personlig synes det er rart at tusenfryd ikke har det, disneyparkene klarer det jo? Men nåvel Anonymkode: 35d16...eac Det er jo ikke i Norge og barn skal kunne føle seg trygg når man er i sånne parker di på tusenfryd eller andre parker hadde da hatt null kontroll på hva folk drikker og da hadde det blitt fylle rør og ikke noe trivelig for barn det er også alkohol loven som sier at man ikke har lov til og drikke ofentlig steder Anonymkode: 362e3...de9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #24 Skrevet 19. juli 2023 ut fra det du har sagt om deg og dine unger er det ikke øl du trenger men hjelp 🫣 Anonymkode: 362e3...de9
Rosa Sitron Skrevet 19. juli 2023 #25 Skrevet 19. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: På tusenfryd ? Det har de da aldri hatt. Da må noe ha tatt medbragt. Anonymkode: dd576...2a3 Nei, sjekket nå også. De har servering på pizzastedet og vertshuset.
Sententia Skrevet 19. juli 2023 #26 Skrevet 19. juli 2023 Dra til Liseberg! Der har de til og med en snackrett hvor man får øl til maten Forøvrig null fyll å se i Liseberg, til tross for at omtrent alle serveringsstedene skjenker 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #28 Skrevet 19. juli 2023 det er veldig dumt og kjøre med promille den sitter i kroppen veldig lenge selv om man ikke meker det Anonymkode: 362e3...de9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #29 Skrevet 19. juli 2023 Fordi ølservering ikke passer så godt til målgruppen barnefamilier? For mange går det jo fint å ta seg et glass men det er også ganske mange som ikke kan styre seg, og de fleste klarer seg vel uten alkohol akkurat de timene de er i parken? Anonymkode: d6e7f...36f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #30 Skrevet 19. juli 2023 matto og frank skrev (2 timer siden): Det burde være lov for meg å slappe litt av når jeg er på fornøyelsespark med kidsa. Du har helt klart ikke møtt mine barn. De er rabiate Desto større grunn til å holde seg edru vil jeg tro. Jeg så nå at de har alkoholservering. jaja Anonymkode: d6e7f...36f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #31 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): det er veldig dumt og kjøre med promille den sitter i kroppen veldig lenge selv om man ikke meker det Anonymkode: 362e3...de9 Hvem snakker om å kjøre med promille? Anonymkode: e5d37...c45 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #32 Skrevet 19. juli 2023 Rosa Sløyfe skrev (3 timer siden): kanskje fordi det er en aktivitet park for barn som ikke trenger og se fulle folk 🙄 Det går an å kose seg med en øl uten å drikke seg full. Anonymkode: 9911b...f33 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #33 Skrevet 19. juli 2023 Bor nærme svenskegrensa så vi pleier å reise til Liseberg. Der har dem øl servering. Deilig å kunne slappe av litt med iskald pils en varm sommerdag Anonymkode: 9911b...f33 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #34 Skrevet 19. juli 2023 Helt hinsides at de ikke har ølservering/bar. Folk er da på ferie. Savner også et slikt tilbud på Leo's lekeland og trampolineparker. Anonymkode: 8bece...d9c 1
Bælfeit Skrevet 19. juli 2023 #35 Skrevet 19. juli 2023 matto og frank skrev (5 timer siden): Er det ulovlig? Blir du ikke svimmel nok av karusell?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #36 Skrevet 19. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Helt hinsides at de ikke har ølservering/bar. Folk er da på ferie. Savner også et slikt tilbud på Leo's lekeland og trampolineparker. Anonymkode: 8bece...d9c Hehe, leste du ikke akkurat at de HAR ølservering 😄😄 Etter prisen på maten ville jeg tippet at 0.4 koster 200 😉 Anonymkode: be438...439 1
Rosa Sløyfe Skrevet 19. juli 2023 #37 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det går an å kose seg med en øl uten å drikke seg full. Anonymkode: 9911b...f33 det er også dem som ikke kan stoppe på en som skal ødlegge hyggen for alle andre og som jeg sa i stad er ikke alle som tåler bare en av forskjellig årsaker og det er ikke sikkert dem selv er klar over det selv en gang
matto og frank Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #38 Skrevet 19. juli 2023 45 minutter siden, Rosa Sløyfe said: det er også dem som ikke kan stoppe på en som skal ødlegge hyggen for alle andre og som jeg sa i stad er ikke alle som tåler bare en av forskjellig årsaker og det er ikke sikkert dem selv er klar over det selv en gang Skjønner ikke hvorfor jeg skal holdes ansvarlig for at noen andre ikke kan oppføre seg. Da kan du like godt gjøre alkohol ulovlig da. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #39 Skrevet 19. juli 2023 Rosa Sløyfe skrev (55 minutter siden): det er også dem som ikke kan stoppe på en som skal ødlegge hyggen for alle andre og som jeg sa i stad er ikke alle som tåler bare en av forskjellig årsaker og det er ikke sikkert dem selv er klar over det selv en gang Så andre skal ikke få kose seg fordi andre ikke kan beherske seg? Anonymkode: 9911b...f33 2
Rosa Sløyfe Skrevet 19. juli 2023 #40 Skrevet 19. juli 2023 matto og frank skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor jeg skal holdes ansvarlig for at noen andre ikke kan oppføre seg. Da kan du like godt gjøre alkohol ulovlig da. 🥴
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå