Gå til innhold

Hvorfor har ikke tusenfryd ølservering??

Fremhevede innlegg

Skrevet
matto og frank skrev (1 minutt siden):

Må ikke bli drita fordi du drikker én øl... Drikker du deg dritings hver gang du drikker, eller??

jeg drikker ikke i det hele tatt men det er noen som ikke tåler så mye

på grunn av vekt eller medisiner

uansett så syns jeg ikke det passer seg og drikke på en familie park er det så jæval viktig med den ølen for noen få timer finn et AA MØTE

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Rosa Sløyfe said:

jeg drikker ikke i det hele tatt men det er noen som ikke tåler så mye

på grunn av vekt eller medisiner

uansett så syns jeg ikke det passer seg og drikke på en familie park er det så jæval viktig med den ølen for noen få timer finn et AA MØTE

Ikke noe vits å være så sjukt moraliserende til meg fordi du har et anstrengt forhold til alkohol. Oss vanlige voksne har faktisk muligheten til å nyte alkohol uten å miste hemningen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg personlig synes det er rart at tusenfryd ikke har det, disneyparkene klarer det jo?

Men nåvel :)

Anonymkode: 35d16...eac

Det er jo ikke i Norge og barn skal kunne føle seg trygg når man er i sånne parker

di på tusenfryd eller andre parker hadde da hatt null kontroll på hva folk drikker og da hadde det blitt fylle rør og ikke noe trivelig for barn

det er også alkohol loven som sier at man ikke har lov til og drikke ofentlig steder

Anonymkode: 362e3...de9

AnonymBruker
Skrevet

ut fra det du har sagt om deg og dine unger er det ikke øl du trenger men hjelp 🫣

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

På tusenfryd ? Det har de da aldri hatt. Da må noe  ha tatt medbragt.

Anonymkode: dd576...2a3

Nei, sjekket nå også. De har servering på pizzastedet og vertshuset.

Skrevet

Dra til Liseberg! Der har de til og med en snackrett hvor man får øl til maten :) 

Forøvrig null fyll å se i Liseberg, til tross for at omtrent alle serveringsstedene skjenker :) 

• Liker 1
Skrevet

Fra tusenfryd nettsider

Screenshot_20230719_154336_Chrome.jpg

AnonymBruker
Skrevet

det er veldig dumt og kjøre med promille den sitter i kroppen veldig lenge selv om man ikke meker det

AnonymBruker
Skrevet

Fordi ølservering ikke passer så godt til målgruppen barnefamilier? For mange går det jo fint å ta seg et glass men det er også ganske mange som ikke kan styre seg, og de fleste klarer seg vel uten alkohol akkurat de timene de er i parken? 

Anonymkode: d6e7f...36f

AnonymBruker
Skrevet
matto og frank skrev (2 timer siden):

Det burde være lov for meg å slappe litt av når jeg er på fornøyelsespark med kidsa. Du har helt klart ikke møtt mine barn. De er rabiate

Desto større grunn til å holde seg edru vil jeg tro. 

Jeg så nå at de har alkoholservering. jaja

Anonymkode: d6e7f...36f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det er veldig dumt og kjøre med promille den sitter i kroppen veldig lenge selv om man ikke meker det

Hvem snakker om å kjøre med promille?

Anonymkode: e5d37...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (3 timer siden):

kanskje fordi det er en aktivitet park for barn som ikke trenger og se fulle folk 🙄

Det går an å kose seg med en øl uten å drikke seg full. 

Anonymkode: 9911b...f33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor nærme svenskegrensa så vi pleier å reise til Liseberg. Der har dem øl servering. 

Deilig å kunne slappe av litt med iskald pils en varm sommerdag 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt hinsides at de ikke har ølservering/bar. Folk er da på ferie. Savner også et slikt tilbud på Leo's lekeland og trampolineparker.

Anonymkode: 8bece...d9c

• Liker 1
Skrevet
matto og frank skrev (5 timer siden):

Er det ulovlig?

Blir du ikke svimmel nok av karusell?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt hinsides at de ikke har ølservering/bar. Folk er da på ferie. Savner også et slikt tilbud på Leo's lekeland og trampolineparker.

Anonymkode: 8bece...d9c

Hehe, leste du ikke akkurat at de HAR ølservering 😄😄

Etter prisen på maten ville jeg tippet at 0.4 koster 200 😉

Anonymkode: be438...439

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det går an å kose seg med en øl uten å drikke seg full. 

det er også dem som ikke kan stoppe på en som skal ødlegge hyggen for alle andre

og som jeg sa i stad er ikke alle som tåler bare en av forskjellig årsaker og det er ikke sikkert dem selv er klar over det selv en gang

Skrevet
45 minutter siden, Rosa Sløyfe said:

det er også dem som ikke kan stoppe på en som skal ødlegge hyggen for alle andre

og som jeg sa i stad er ikke alle som tåler bare en av forskjellig årsaker og det er ikke sikkert dem selv er klar over det selv en gang

Skjønner ikke hvorfor jeg skal holdes ansvarlig for at noen andre ikke kan oppføre seg. Da kan du like godt gjøre alkohol ulovlig da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (55 minutter siden):

Så andre skal ikke få kose seg fordi andre ikke kan beherske seg? 

• Liker 2
Skrevet
matto og frank skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor jeg skal holdes ansvarlig for at noen andre ikke kan oppføre seg. Da kan du like godt gjøre alkohol ulovlig da.

🥴

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...