AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #21 Skrevet 20. juli 2023 Passet kattene til en nabo forrige ferie. Turte ikke gjøre noe annet enn å gå rett til maten, klappe katten litt og gå samme rute ut igjen. De er av typen som har overvåking (noe de har sagt også for da har de oversikt iver kattene når de er borte). Men la merke til noe interiør som var ganske fint (stod i gangen), så sendte melding etterpå at jeg likte det jeg hadde sett. Finn svar at jeg bare kunne ta meg en titt rundt om i huset hvis jeg ville. Turte jeg det? Nope Anonymkode: a60ff...1c6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #22 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje det er noe snusk der Anonymkode: 1cd18...a68 Og så? Hva vil du med denne informasjonen om eventuelt «snusk»? Anonymkode: d175f...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #23 Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (23 timer siden): Jeg gjør kun det jeg skal og ingenting utover det. Å rote i andres privatliv er en uting. En gang skulle jeg passe hus/hage/ta inn post etc. for ei venninne...og ble kjørt dit en gang av ei tilfeldig "venninne" som tilfeldigvis dukket opp. Jeg ba henne vente i bilen i ti minutter; men den som hadde gått inn i gangen og sjekket badet, åpnet skuffer og skap...det var henne. Jeg ble veldig irritert og dro henne med ut litt brennkvikt. Hun kjørte meg aldri mer. Jeg spurte ikke om å åpne dører, åpne skap, åpne skuffer, etc.. Jeg spurte om dere hadde tatt en titt i hust, av ren nysgjerrighet? Jeg snoker da ikke i andre skuffer og skap. 😡 Men..dere er jo så fisefine her inne og så dømmende. Ts. Anonymkode: e04be...01b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #24 Skrevet 21. juli 2023 Lurer på om det er samsvar mellom dem som ville tatt seg en tur rundt i huset og sett seg om, og de som åpner å ser inn i skap ol. på badet når de er på besøk hos noen 👀 Anonymkode: cc371...de1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #25 Skrevet 21. juli 2023 Jeg går kun der jeg har grunn til å være, fordi jeg respekterer andre, ikke fordi jeg er redd kameraovervåkning. Hos svigers sender jeg mannen først, så ha kan ta en runde i huset etter de har reist. De syns nemlig det er en god idé å sette på oppvaskmaskina før de drar, ha en vifteovn på på stua osv. Vi har gitt opp å fått de til tenke selv, så tar heller sjekkrunden etter de har dratt... Anonymkode: a72c0...efc 2
Frida Skrevet 22. juli 2023 #26 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 7.17): Jeg spurte ikke om å åpne dører, åpne skap, åpne skuffer, etc.. Jeg spurte om dere hadde tatt en titt i hust, av ren nysgjerrighet? Jeg snoker da ikke i andre skuffer og skap. 😡 Men..dere er jo så fisefine her inne og så dømmende. Ts. Anonymkode: e04be...01b Er det fisefint å respektere andres privatliv og bolig? Ok, da er jeg fisefin. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #27 Skrevet 22. juli 2023 Har vært inne hos alle vennene mine, og har sett så mange hus at jeg syns ikke det er veldig interessant. Jeg bryr meg overhode ikke om noen går rundt hos meg, så hadde ikke reagert på om noen som vannet planter eller matet katten tok seg en runde her. Er jo bare et hus. Jeg gir liksom ikke nøkler til fremmede uansett. Er så mye folk inn og ut her at noe jeg ikke vil andre skal se, det finner ingen. Anonymkode: 247f3...bea
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #28 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 7.17): Jeg spurte ikke om å åpne dører, åpne skap, åpne skuffer, etc.. Jeg spurte om dere hadde tatt en titt i hust, av ren nysgjerrighet? Jeg snoker da ikke i andre skuffer og skap. 😡 Men..dere er jo så fisefine her inne og så dømmende. Ts. Anonymkode: e04be...01b Du må jo nødvendigvis se deg rundt for å få øye på plantene du skal vanne, men jeg hadde ikke gått inn på soverom, vaskerom og lignende. Anonymkode: f812a...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #29 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 22.00): Og så? Hva vil du med denne informasjonen om eventuelt «snusk»? Anonymkode: d175f...b1e Man vet aldri når man kan trenge denne informasjonen. Det er også litt spennende Anonymkode: 1cd18...a68
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #30 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 7.17): Jeg spurte ikke om å åpne dører, åpne skap, åpne skuffer, etc.. Jeg spurte om dere hadde tatt en titt i hust, av ren nysgjerrighet? Jeg snoker da ikke i andre skuffer og skap. 😡 Men..dere er jo så fisefine her inne og så dømmende. Ts. Anonymkode: e04be...01b Dømmende? Fisefin? Det handler om respekt. Må jo ha gått livets harde skole hvis du misbruker den tilliten til å gå rundt å åpne dører. Men ja, vi har kamera. Vi har også varsel på mobil når utgangsdøren åpner seg, så det hadde blitt kleint. Anonymkode: 33323...97f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #31 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Man vet aldri når man kan trenge denne informasjonen. Det er også litt spennende Anonymkode: 1cd18...a68 Igjen, hva skal du bruke dette til? Utpressing?🙄 Anonymkode: d175f...b1e
Veggdyret Skrevet 23. juli 2023 #32 Skrevet 23. juli 2023 Jeg ville gått ut i fra at det var kameraer der, og er uansett ikke komfortabel med å åpne dører eller skuffer eller skap i andres hjem. Så nei. Dersom jeg lurte på noe ellers og vi var VENNER ville jeg jo bare ha spurt! "Gratulerer med huskjøp, får jeg en liten omvisning? Jeg elsker å se hvordan andre har det!" Eventuelt flettet det inn i en samtale rundt barnerom, bad, romløsning eller noe sånt - "oi det du beskrev det høres skikkelig fint ut, kan jeg få ta en titt neste gang jeg er i nabolaget?",
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå