AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #21 Skrevet 19. juli 2023 Denne dama var jo rett og slett frekk da 😱 Helt utrolig hvor forskjellige vi mennesker er, for flere over her, og jeg med, ville foretrukket din type førstedate. Middag blir så stivt og kleint, og å få gå rundt omkring på en minigolf gjør at du ser mer av personen også, og man kan le av morsomme tabber og man kan snakke mye løsere. Perfekt date spør du meg 🤟👍👌 Du fikk luket ut en som er feil for deg, og det er jo like greit 😅 Anonymkode: 1bfdc...0b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #22 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Denne dama var jo rett og slett frekk da 😱 Helt utrolig hvor forskjellige vi mennesker er, for flere over her, og jeg med, ville foretrukket din type førstedate. Middag blir så stivt og kleint, og å få gå rundt omkring på en minigolf gjør at du ser mer av personen også, og man kan le av morsomme tabber og man kan snakke mye løsere. Perfekt date spør du meg 🤟👍👌 Du fikk luket ut en som er feil for deg, og det er jo like greit 😅 Anonymkode: 1bfdc...0b0 Takk da er vi enige! Jeg er glad i å spise ute, men ville da heller tatt det som en andre, eller tredjedate. Det å potensielt bli låst til et bord flere timer hvor samtalen er tung og stemningen klein er lei. Anonymkode: 02ad7...0ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #23 Skrevet 19. juli 2023 Jeg synes middag på første date er way too much, men jeg kan ikke fordra at jeg skal bli dømt for hva en annen dame skriver. "en person oppførte seg dust mot meg, så da antar jeg alle andre også er lik"... sorry, nei takk. Ja, det er noen kvinner som forventer middag på første date, og det er menn som kun er ute etter sex. Om du antar at alle kvinner er like dust som hun du snakket med, da er det greit at jeg også antar du er like dust som ett fåtall menn jeg har møtt? Anonymkode: 02c6f...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #24 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes middag på første date er way too much, men jeg kan ikke fordra at jeg skal bli dømt for hva en annen dame skriver. "en person oppførte seg dust mot meg, så da antar jeg alle andre også er lik"... sorry, nei takk. Ja, det er noen kvinner som forventer middag på første date, og det er menn som kun er ute etter sex. Om du antar at alle kvinner er like dust som hun du snakket med, da er det greit at jeg også antar du er like dust som ett fåtall menn jeg har møtt? Anonymkode: 02c6f...cb7 Slapp av, jeg lurte kun på hvor vanlig dette er? Og at en forventning om middag første date er den nye normalen i datinggamet? Det har allerede kommet frem et par her som ikke tar menn seriøst som ikke spanderer middag. Jeg tror nok ikke det er mange menn som forventer sex på første date. Det er isåfall veldig naivt. Om du ikke er Brad Pitt blir nok 99% relativt skuffet. Anonymkode: 02ad7...0ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #25 Skrevet 19. juli 2023 Du må lære kodeordene på datingapper 😅 Søker gentleman = jeg er prostituert og vil ha penger for å tilbringe tid med deg. Søker handy mann = søker gratis vaktmester og pappa som skal gjøre jobber for meg. Anonymkode: 3e162...013 1 1
SkevRev Skrevet 19. juli 2023 #26 Skrevet 19. juli 2023 (endret) snapchat/instagram i bion = Hoe "Det blir ikke noe sex" = Det blir garra sex Endret 19. juli 2023 av SkevRev
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #27 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må lære kodeordene på datingapper 😅 Søker gentleman = jeg er prostituert og vil ha penger for å tilbringe tid med deg. Søker handy mann = søker gratis vaktmester og pappa som skal gjøre jobber for meg. Anonymkode: 3e162...013 Tar selvkritikk. Var veldig naivt å meg og tenke på at hun bare la høflig og ordentlig til dette ordet. Etter utseende og tekst å dømme burde jeg visst bedre. Anonymkode: 02ad7...0ec
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #28 Skrevet 19. juli 2023 Som kvinne må jeg si jeg foretrekker middagsdater og har hatt best erfaring med dem. Men jeg sier ikke nødvendigvis nei takk til andre type dater heller. Men personlig synes jeg det å gå ut å spise sammen er mye mer givende, og sjansen er større for at jeg blir med om det er det som blir foreslått Anonymkode: 609d4...0af
Blåjojo Skrevet 19. juli 2023 #29 Skrevet 19. juli 2023 Har vært på en del middagsdater den tiden jeg var singel. Men hadde chattet eller snakket i tlf med vedkommende først, så var ganske sikker på at det ikke kom til å bli noen klein date. Har også lagt lista veldig lavt i forhold til hvor vi har vært, sånn at om han ville spandere, så ble han ikke ruinert. Men har aldri forventet noen middagsdate. Har som regel foreslått kaffe eller en gåtur selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå