AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #281 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du må gjerne spare deg til ekteskapet og kun ha sex med ektemannen din, det hadde passet oss ypperlig, og om alle hadde gjort det hadde det ikke vært noe problem. Anonymkode: a75f9...391 Problem? Jeg har ikke noe problem. Jeg har pult på akkurat hvem jeg vil, når jeg vil. Er ikke et problem for meg eller for han som nå er mannen min💁🏼♀️ At det er et problem for en eller annen incel der ute, som sitter på promperommet og venter på den perfekte jomfruen for så være. Problemet er at menn som er opptatt av kvinners seksuelle historikk aldri får vite den historikken uansett. Selv har det vært uaktuelt å ha en relasjon med en mann som spør spørsmålet. Jeg hadde hatt 3 partnere i livet da jeg fikk det spørsmålet på en date. Daten fikk aldri vite om mine 3 partnere da jeg selvfølgelig avsluttet daten/relasjonen med han. Om mine 3 partnere var innenfor han sin grense blir da uvesentlig. Bare at han spurte gjorde han uaktuell. Anonymkode: d95ab...234 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #282 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er så mange jenter i denne tråden som ikke ser dobbeltmoralen sin. det er helt greit at jenta på 160 skal ha en mann på 180, men nåde om mannen er opptatt av valg hun har gjort tidligere. Det er ikke menn jevnt over som er mest overfladiske ser man. Anonymkode: c2e79...f8f Jeg er rett under 160 og såkalt «petit». mannen min er rett over 180. Men mannen min er selvfølgelig ikke opptatt av hvem eller hvor mange jeg har ligget med før han. Det er jo uvesentlig og ubrukelig informasjon. Samme som at jeg selvfølgelig aldri har spurt han. Kunne ikke falt meg inn💁🏼♀️💃🏼 Anonymkode: d95ab...234
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #283 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må gjerne spare deg til ekteskapet og kun ha sex med ektemannen din, det hadde passet oss ypperlig, og om alle hadde gjort det hadde det ikke vært noe problem. Anonymkode: a75f9...391 Selvfølgelig hadde det ikke passet de fleste menn. De aller fleste menn vil gjerne ha sex når de er 18-20, men de aller færreste av dem vil gifte seg i den alderen. Anonymkode: d06d1...b42
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #284 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er så mange jenter i denne tråden som ikke ser dobbeltmoralen sin. det er helt greit at jenta på 160 skal ha en mann på 180, men nåde om mannen er opptatt av valg hun har gjort tidligere. Det er ikke menn jevnt over som er mest overfladiske ser man. Anonymkode: c2e79...f8f Hvis mannen er dydig, er det helt greit å forvente en like dydig dame. Menn som ligger rundt og forventer jomfruer, er derimot dobbeltmoralske. Anonymkode: d06d1...b42 4
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #285 Skrevet 30. juli 2023 On 7/18/2023 at 9:29 PM, AnonymBruker said: Har dere noen argumenter for og/eller i mot hvorfor en kvinne bør eller bør ikke ligge rundt med mange menn og nyte en promiskuøs seksuell atferd hvis de ønsker og liker det. Anonymkode: f253c...8d1 Hovedsakelig at det vil snevre inn mulighetene hennes for et forhold senere, mange menn som ikke er interesserte i å være i et forhold med et ludder. Selvsagt ikke alle, men du vil nok ha færre interesserte om du holder på sånn. Øker også sannsynligheten for skilsmisse og senker tilfredsheten med sexlivet senere (for du har mer å sammenligne med, på samme måte som en toyota nlen andre ville vært fornøyd med blir kjip for en som har pleid å kjøre ferrari)
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #286 Skrevet 30. juli 2023 On 7/29/2023 at 12:13 PM, AnonymBruker said: Jeg er rett under 160 og såkalt «petit». mannen min er rett over 180. Men mannen min er selvfølgelig ikke opptatt av hvem eller hvor mange jeg har ligget med før han. Det er jo uvesentlig og ubrukelig informasjon. Samme som at jeg selvfølgelig aldri har spurt han. Kunne ikke falt meg inn💁🏼♀️💃🏼 Anonymkode: d95ab...234 Som om de fleste menn ville turt å innrømme at de brydde seg om det til dama si.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #287 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (4 minutter siden): Hovedsakelig at det vil snevre inn mulighetene hennes for et forhold senere, mange menn som ikke er interesserte i å være i et forhold med et ludder. Selvsagt ikke alle, men du vil nok ha færre interesserte om du holder på sånn. Øker også sannsynligheten for skilsmisse og senker tilfredsheten med sexlivet senere (for du har mer å sammenligne med, på samme måte som en toyota nlen andre ville vært fornøyd med blir kjip for en som har pleid å kjøre ferrari) Hahahaha, så søtt når enkelte menn er så utrolig usikre på seg selv at de må ha jomfruer for å holde på dama, slik at dama ikke har noe å sammenligne med, men tror at den dårlige inn-og-ut-sexen mannen tilbyr dem, er slik det skal være 🤣🤣🤣 Anonymkode: d06d1...b42 1
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #288 Skrevet 30. juli 2023 On 7/29/2023 at 5:27 PM, AnonymBruker said: Hvis mannen er dydig, er det helt greit å forvente en like dydig dame. Menn som ligger rundt og forventer jomfruer, er derimot dobbeltmoralske. Anonymkode: d06d1...b42 Hvorfor må mannen selv være dydig for at han skal kunne forvente at hun skal være det? Betyr det også at bare menn med store pupper kan ønske seg en dame med store pupper, eller at bare kvinner som er høye og har skjegg kan håpe å finne en mann som er høy.og har skjegg? Er det ikke ok at en veldig emosjonell person ønsker en stoisk partner for eksempel? Man ønsker seg det man ønsker seg, og det er helt greit. Om det er realistisk er en annen sak, men det er ens eget problem.
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #289 Skrevet 30. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hahahaha, så søtt når enkelte menn er så utrolig usikre på seg selv at de må ha jomfruer for å holde på dama, slik at dama ikke har noe å sammenligne med, men tror at den dårlige inn-og-ut-sexen mannen tilbyr dem, er slik det skal være 🤣🤣🤣 Anonymkode: d06d1...b42 Har hun blitt pult av 100 stk skal du være ekstremt risikovillig for å gidde å vedde muligheten for skilsmisse eller utroskap på at du er den beste av 100, hvorfor gidde det når du istedet kan bare bli sammen med en som ikke et den lokale madrassen? Og det er gitt at du fortsatt vil ha henne etter du finner ut av fortiden hennes. Tror de fleste menn ikke ville tenkt gjennom utroskapsrisikoen engang, for vemmelsesfølelsen ville tatt livet av tiltrekningen før de rakk å tenke så langt.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #290 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (5 minutter siden): Hvorfor må mannen selv være dydig for at han skal kunne forvente at hun skal være det? Betyr det også at bare menn med store pupper kan ønske seg en dame med store pupper, eller at bare kvinner som er høye og har skjegg kan håpe å finne en mann som er høy.og har skjegg? Er det ikke ok at en veldig emosjonell person ønsker en stoisk partner for eksempel? Man ønsker seg det man ønsker seg, og det er helt greit. Om det er realistisk er en annen sak, men det er ens eget problem. Det er snakk om felles moral, verdier og holdninger. Anonymkode: d06d1...b42
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #291 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (Akkurat nå): Har hun blitt pult av 100 stk skal du være ekstremt risikovillig for å gidde å vedde muligheten for skilsmisse eller utroskap på at du er den beste av 100, hvorfor gidde det når du istedet kan bare bli sammen med en som ikke et den lokale madrassen? Og det er gitt at du fortsatt vil ha henne etter du finner ut av fortiden hennes. Tror de fleste menn ikke ville tenkt gjennom utroskapsrisikoen engang, for vemmelsesfølelsen ville tatt livet av tiltrekningen før de rakk å tenke så langt. Statistisk sett har kvinner 6 partnere i løpet av livet. De aller, aller fleste har derfor langt under det tallet du kommer med. Min mann vet ikke hvor mange jeg har hatt, jeg vet heller ikke hvor mange han har hatt. Det vi derimot VET om hverandre, er at ingen av oss noen gang har vært utro i forhold. Når du snakker om vemmelse, så er rundbrennere heller ikke noe særlig å trakte etter. Vil du ha ei jomfruelig dame - slutt å pule rundt. Anonymkode: d06d1...b42 1
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #292 Skrevet 30. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er snakk om felles moral, verdier og holdninger. Anonymkode: d06d1...b42 Trenger ikke være det. Hvis han ikke vil ha et ludder fordi Gud sier sex utenfor ekteskapet er synd og så holder han på med alt og alle selv, så er det selvsagt dobbelmoralsk. Men om valget hans ikke et verdibasert, men bare et spørsmål om enten gut-feeling eller utroskapsrisiko, så har det ikke noe med verdier eller moral å gjøre, og da er det ikke noe mer dobbelmoralsk enn en blondine som vil ha en mann med mørkt hår. Hvis han vil ha en jente med få partnere og hun ikke plages av at han har mange, hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #293 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (2 minutter siden): Trenger ikke være det. Hvis han ikke vil ha et ludder fordi Gud sier sex utenfor ekteskapet er synd og så holder han på med alt og alle selv, så er det selvsagt dobbelmoralsk. Men om valget hans ikke et verdibasert, men bare et spørsmål om enten gut-feeling eller utroskapsrisiko, så har det ikke noe med verdier eller moral å gjøre, og da er det ikke noe mer dobbelmoralsk enn en blondine som vil ha en mann med mørkt hår. Hvis han vil ha en jente med få partnere og hun ikke plages av at han har mange, hva er problemet? Rundbrennere har like stor risiko for å være utro. De er vant til variasjon og vil kjede seg med samme fitte resten av livet. Been there, done that. Jeg regner for øvrig med at du selv er gift med ei jomfru? Anonymkode: d06d1...b42
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #294 Skrevet 30. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Statistisk sett har kvinner 6 partnere i løpet av livet. De aller, aller fleste har derfor langt under det tallet du kommer med. Min mann vet ikke hvor mange jeg har hatt, jeg vet heller ikke hvor mange han har hatt. Det vi derimot VET om hverandre, er at ingen av oss noen gang har vært utro i forhold. Når du snakker om vemmelse, så er rundbrennere heller ikke noe særlig å trakte etter. Vil du ha ei jomfruelig dame - slutt å pule rundt. Anonymkode: d06d1...b42 100 var ekstremeksempelet, logikken holder like bra for 20 om du vil, og ja det er en ikke neglisjerbar andel av kvinner som har blitt pult av mer enn 20 menn. Vet han at han er en sex-gud så er det kanskje greit nok, men hvis han anser seg selv for å være en ganske normal mann så syns jeg ikke det er sprøtt å ikke gidde å ta sjansen når han vet at det da er 95% sjangse for at hun har hatt bedre. Dersom mannen din skulle finne ut på en eller annen måte hva tallet ditt er og det ender opp med å være det tredobbelte av det han trodde, tror du han hadde blitt glad eller skuffet over den informasjonen? Mange kvinner som syns erfarne menn er spennende. Mulighet til fange han som ingen andre kvinner klarte å fange vet du 😉
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #295 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (1 minutt siden): 100 var ekstremeksempelet, logikken holder like bra for 20 om du vil, og ja det er en ikke neglisjerbar andel av kvinner som har blitt pult av mer enn 20 menn. Vet han at han er en sex-gud så er det kanskje greit nok, men hvis han anser seg selv for å være en ganske normal mann så syns jeg ikke det er sprøtt å ikke gidde å ta sjansen når han vet at det da er 95% sjangse for at hun har hatt bedre. Dersom mannen din skulle finne ut på en eller annen måte hva tallet ditt er og det ender opp med å være det tredobbelte av det han trodde, tror du han hadde blitt glad eller skuffet over den informasjonen? Mange kvinner som syns erfarne menn er spennende. Mulighet til fange han som ingen andre kvinner klarte å fange vet du 😉 Vi har vært sammen i mange år, og spørsmålet har aldri kommet opp. Jeg har heller ikke et tosifret antall, så no worries Anonymkode: d06d1...b42
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #296 Skrevet 30. juli 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Rundbrennere har like stor risiko for å være utro. De er vant til variasjon og vil kjede seg med samme fitte resten av livet. Been there, done that. Jeg regner for øvrig med at du selv er gift med ei jomfru? Anonymkode: d06d1...b42 Det hadde vært relevant dersom kvinner faktisk tok disse avgjørelsene basert på logikk istedet for sommerfuglene i mage.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #297 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (2 minutter siden): Det hadde vært relevant dersom kvinner faktisk tok disse avgjørelsene basert på logikk istedet for sommerfuglene i mage. Ja, for menn som puler rundt i fylla gjør det ut fra logikk? 🤣🤣🤣 Anonymkode: d06d1...b42 2
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #298 Skrevet 30. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har vært sammen i mange år, og spørsmålet har aldri kommet opp. Jeg har heller ikke et tosifret antall, så no worries Anonymkode: d06d1...b42 Mhm, men la oss da si rent hypotetisk at noen han stolte på fortalte ham at tallet ditt var veldig mye høyere enn det det faktisk er, og han trodde på dem. Er det noe du ville ønsket å korrigere, eller ville du vært helt ubekymret over det, fordi han bryr seg tross alt ikke om den slags?
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #299 Skrevet 30. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja, for menn som puler rundt i fylla gjør det ut fra logikk? 🤣🤣🤣 Anonymkode: d06d1...b42 Hva har det å pule i fylla med noe som helst å gjøre? Vi snakker om hvem man hadde giddet å være i et forhold med.
Rosakatt Skrevet 30. juli 2023 #300 Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (27 minutter siden): Hvorfor må mannen selv være dydig for at han skal kunne forvente at hun skal være det? Betyr det også at bare menn med store pupper kan ønske seg en dame med store pupper, eller at bare kvinner som er høye og har skjegg kan håpe å finne en mann som er høy.og har skjegg? Er det ikke ok at en veldig emosjonell person ønsker en stoisk partner for eksempel? Man ønsker seg det man ønsker seg, og det er helt greit. Om det er realistisk er en annen sak, men det er ens eget problem. Vel som en kvinne med få så er det super turn off, om en som ligger rundt syns samme oppførsel er turn off i kvinner. Dobbeltmoral er neitakk. Skal kun menn ha det gøy med sex da liksom, eller bare de få en sjangse til om første, andre, tredje partner osv ble bom? Kvinner liker sex de også det er et behov forbi alt annet du nevner. Mye mer urimelig å kreve, om ikke du selv er såkalt dydig, da kan det handle om å finne likesinnede. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå