Gjest vimse Skrevet 15. januar 2006 #22 Skrevet 15. januar 2006 ... Druer fex. Det skal jo funke. Men ikke på meg dessverre.......... ← Og det var mitt tips.. Mandler, nøtter rent generelt, men mandler er eksepsjonelle på å løse opp en treg tarm Og unngå mat/drikke som skaper gass.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. januar 2006 #23 Skrevet 15. januar 2006 Sikkert to liter........ ← Det bør egentlig være nok, så du trenger ikke pøse på med ekstra vann om du prøver psyllium. Bare husk det ene glasset rett før eller etter at du tar psyllium.
Thomasine Skrevet 22. januar 2006 #24 Skrevet 22. januar 2006 Ta en titt her: http://www.helsenytt.no/artikler/afoeringsmidler.htm Mange fine tips...
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #25 Skrevet 23. januar 2006 2 - 3 kiwi pr. dag. Fanget opp rådet et eller annet sted og fortalte moren min om det da hun har slitt med magen i mange år. Tilbakemeldingen er at det funket.
-Fisken- Skrevet 23. januar 2006 #26 Skrevet 23. januar 2006 Har du prøvd havrekli? Det er godt med surmelk, f.eks skummet kultur på. Eller hva med biola? Biola er tilsatt LBB bakterier som er veldig bra for magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå