Gå til innhold

"Mat å ta etter" - tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Annet enn kjedelig brødskive. Noe som er raskt og enkelt å ordne i stand. Hva bruker du å ha som du småspiser på mellom store måltider?

Anonymkode: b7995...045

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mørk sjokolade, nøtter, dadler, frukt

Anonymkode: 286b3...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Spiser aldri mellom måltidene.

Anonymkode: 8d4d6...138

AnonymBruker
Skrevet

Frukt, riskjeks, knekkebrød, yoghurt, musli, mellombar. 

Anonymkode: 75b9d...58d

AnonymBruker
Skrevet

Spiser ikke mellom måltidene, men om jeg skal lage et kjapt lite måltid å spise, lager jeg gjerne en skål med cottage cheese, nøtter (kuttet/knust på forhånd og oppbevart i et glass i kjøleskapet) og litt honning.
Alt kan vel dessuten bli enkelt og lettvint om man prepper det på forhånd.

Anonymkode: 72a90...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt eller proteinshake, eventuelt en neve med mandler. 

Anonymkode: 40070...ce4

Skrevet

Som et lite mellommåltid blir det vanligvis en frukt,  er jeg ikke sulten men bare har fryktelig søtsug blir det mellombar (uten sjokolade) eller iskaffe (eller jeg ryker på  sjokolade/godteri).

AnonymBruker
Skrevet

Agurk og hummus.

Anonymkode: f8f04...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser nesten bare "mellommåltid", litt matlei om dagen og generelt småspist, så det blir mye småsnacks og lite store retter.

Jeg er glad i å knaske på grønnsaker, skrell og kutt opp gulrøtter og kålrot eller hva du liker sånn at de er i ferdige staver og lett å bare grabbe noen når du står og glor i kjøleskapet og lurer på hva du skal gidde å lage. Dypp dem i philadelphia-ost eller hummus eller noe om du vil ha noe mer "spennende". 

Jeg har også alltid en boks med macadamianøtter stående i skapet, som er lett å ta en hånd av for å stille litt sult. 

Skyr, yoghurt og cottage cheese.

Biter av ost, får aldri nok av ost. Kan også ta noen skinker ut av pakken, noe oliven. 

Frukt er alltid godt :)

Og så går det mye i knekkebrød med smøreost eller avocado, det er vel toppen av kjedelig for mange, men noe jeg er glad i da :)

Anonymkode: 2e3de...525

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Annet enn kjedelig brødskive. Noe som er raskt og enkelt å ordne i stand. Hva bruker du å ha som du småspiser på mellom store måltider?

Anonymkode: b7995...045

Rista kikerter 
Rå grønnsaker med hummus eller  baba ganoush 
Hjemmlaget energibar 
Maiskaker med hjemmelaget peanøttsmør og bananskiver 
Frosne druer

Anonymkode: 7d82c...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...