Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Hei! Nå skal jeg gå over fra Jasmin til Mycrogynon (?). Ble ferdig med brettet til Jasmin i går (før sukkerpillene), og har gjerne lyst å hoppe over mensen. Kan jeg bare gå direkte over på Mycrogynon, uten å ta sukkerpillene fra Jasmin? Er jeg beskyttet da?
Nella Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Det står forklart i pakningevedlegget som ligger i esken på Microgynon esken din hvordan du skal gå frem når du begynner på de. Siden du går på kombinasjonspiller fra før står det følgende: Når det byttes fra en annen kombinasjons-p-pille: Du kan begynne med Microgynon dagen etter siste tablett (dette betyr at det ikke skal være noe tablettfritt intervall). Dersom den p-pillen du bruker inneholder inaktive tabletter (dvs. leveres med 28 tabletter pr. brett), kan du begynne med Microgynon etter den siste tabletten som inneholder virkestoff (dersom du er usikker på hvilken tablett dette er, kan du spørre legen din eller du kan spørre på apoteket). Du kan også begynne senere, men aldri senere enn dagen etter det tablettfrie intervallet (eller dagen etter den siste inaktive tabletten) på din nåværende p-pille. Dersom du følger disse instruksjonene, er det ikke nødvendig å benytte noen ekstra form for prevensjon. Pakningsvedlegget ligger også ute på nett.... http://www.felleskatalogen.no/Manuelle/PKV...hering%20AG.htm Så da følger du det som står.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå