Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har den siste uken hatt veldig vondt i det jeg tror er høyre eggstokk (skulle tro det ut i fra plassering). Oftest ligger bare "vondten" der og murrer forsiktig, men noen ganger er det vanskelig å strekke meg helt ut i kroppen, pga dette. Er liksom ikke direkte smertefullt, men veldig ubehagelig. Slutta på p-pillen for noen uker siden, men har hatt litt vondt innimellom før det. Tenkte kanskje det kunne være eggløsning, men det skjer jo ikke ved p-pillebruk, og synes å forstå at vanlig eggløsning ikke nødvendigvis settes i gang med en gang jeg slutter å ta pillen. Er dette noe som forhåpentligvis går over, eller bør jeg ta en tur til lege? Er så plagsomt, er liksom ikke vondt nok til å gjøre noe med, samtidig som det er ubehagelig nok til at jeg tenker mye på det.... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være eggløsningen din som setter i gang.Har hørt om flere som ikke rekker å mukke før de er blitt gravide etter pilleslutt. Kan du være gravid da? :)

Skrevet

Å guddbedremeg, la oss nå ikke trekke forhastede slutninger her?! :overrasket:

Skulle ikke tro det.... Får se om det vedvarer...

Skrevet

Synes du skal ta kontakt med lege om det blir værre jeg, men jeg tror nok heller at eggløsninga di er på vei til å sette i gang igjen.Jeg sliter selv med store smerter rundt eggløsning så det er nok ikke umulig :kose:

Skrevet

OK da, satser på det bare er eggløsningen som slår til:-) Takk for hjelpa, Alwa!

Skrevet

Du må oppsøke lege om det ikke går over. Det kan være et tegn på clamydia som har vart en stund. Men om du testet deg for clamydia for ikke så lenge siden så har ikke clamydia noen symptomer i startfasen. Det kan gå ett år eller to før man får smerter.

Skrevet

Mener ikke å skremme deg, men bedre føre var....osv. Hvis det vedvarer ta deg en tur til legen du :Nikke:

Skrevet

Hehe, ble ikke skremt ;) Har hatt samme typen i over 3ogethalvt år, og har ikke gjort noe med andre, så tviler sterkt på at det er klamydia. Har faktisk ikke vært så veldig øm i dag, men begynte seriøst å lure i går, derfor innlegget i forum. Så slår meg til ro med oppstart av eggløsning jeg!

Takk for innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...