AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Min mor har problemer med vindusvisker på bilen sin. I fjor ble de trege og så stoppet de helt. Hennes nabo som jobber på verksted ordnet dette. Han kjøpte motor til vindusviskere på ett bilopphøggeri. Nå etter 8 måneder er det samme problem. I dag stoppet vindusviskerne igjen. Kanskje lurt å kjøpe ny motor denne gangen og ikke brukt på bilopphøggeri ? Anonymkode: d5605...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Er det tilfeldigvis en 10-15 år gammel Nissan Qashqai? Det er nemlig et helt vanlig problem på de bilene, fikk jeg beskjed om, og hvis han har fått tak i motor fra tilsvarende bil løser ikke det problemet. Jeg betalte ca 8000 kr for reparasjonen, inkludert deler (Bilextra, ikke merkeverksted). Anonymkode: ae121...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 Tror det kan lønne seg å se på hele mekanismen og ikke bare motoren, det er en grunn til at motoren slutter å funke. Ofte så er det leddene i mekanismen som er slarkete eller trege. En annen ting som dagens bilmekanikere ikke gjør er å justere vinkelen på viskerbladene, de skal være ca 90° mot ruten for å unngå at de hakker. Anonymkode: fe464...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det kan lønne seg å se på hele mekanismen og ikke bare motoren, det er en grunn til at motoren slutter å funke. Ofte så er det leddene i mekanismen som er slarkete eller trege. En annen ting som dagens bilmekanikere ikke gjør er å justere vinkelen på viskerbladene, de skal være ca 90° mot ruten for å unngå at de hakker. Anonymkode: fe464...1e1 Skal kjøre innom verksted i morgen Anonymkode: d5605...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det tilfeldigvis en 10-15 år gammel Nissan Qashqai? Det er nemlig et helt vanlig problem på de bilene, fikk jeg beskjed om, og hvis han har fått tak i motor fra tilsvarende bil løser ikke det problemet. Jeg betalte ca 8000 kr for reparasjonen, inkludert deler (Bilextra, ikke merkeverksted). Anonymkode: ae121...7ba Er en Toyota Anonymkode: d5605...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Del Skrevet 19. juli 2023 Fikk ordnet det. Var noe rust og ikke motoren Anonymkode: d5605...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå