Gå til innhold

FRIENDS!

Gjest Rødtoppen

Fremhevede innlegg

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Finnes det noen der ute som er like fanatiske Friends-tilhengere som meg? Bruker Friends-episoder som terapi, tidsfordriv, inspirasjon... Hva som helst! Har alltid et Friends-sitat på lur i en eller annen sammenheng... Er det bare meg?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, jeg er like hekta som deg. Kan se episodene om og om igjen og det er like morro hver gang :ler:

Og hvis jeg er nedenfor en dag ser jeg bare på tabbeklippene på den aller siste dvdfilmen, og jeg blir i storhumør igjen :sjenert:

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Jey!! Jeg er ikke alene her i verden! (sier jeg og sitter nå og ser på episoden som Brad Pitt er med i, klokka 0050 på en lørdags natt liksom) I'll be there for you!! :danse:

Skrevet

:ler:

Han er søt i den episodene da. Aaaaaaaiiiii heeeeeeiiiiittt juuuuuuu :ler:

Skrevet

Jeg er også Friends-fan. Tok opp nesten alle episodene på video da de gikk, men så ble de tatt over :grine: Så nå har jeg vel ingen omtrent, tror jeg...

Skrevet

Kjøper du til meg du da? :ler: Hvor masse koster dem da?

Skrevet

:ler:

Du får hele sesonger fra 149,- og oppover. Men mangler du alt ville jeg heller spart en stund og kjøpt meg pakka med alle sesongen i en. Tror du får en slik pakke fra 1700,- og oppover.

Mye penger men tenk så mye morro for penga :ler:

Gjest Rødtoppen
Skrevet
Kjøper du til meg du da? :ler: Hvor masse koster dem da?

Nettet er kjekt, kjøpt nesten alle boksene mine der. Play.com er et fint sted, billig og raskt levert :) Jippi! Friends er for viktig til å spilles over kan du si, så DVD er et must! :danse: Betalt rundt 150-200 kr for hver boks der forresten.

Skrevet

Jeg har alle ti sesongene, de ser jeg systematisk, fra nr 1 til 10, så begynner jeg på igjen. Er litt hekta, men i perioder ser jeg mye og andre tider ser jeg ingen.

De varer så kort, så kan se så mange episoder jeg har tid til.

Skrevet

Jeg fikk hele DVD-boksen av mamma og pappa i dag, så er på CD 1 av 28 eller no ;)

Skrevet

Kommer ofte med friends-sitater.. Har hele serien på dvd, og de har systematisk blitt utlånt til hele vennegjengen.. praktisk, for friendshumoren blir faktisk forstått da :grine2:

Digger Chandler jeg... hvem liker dere best?

Skrevet (endret)

Joey er gullgutten min da :hjertesmil:

Hay, it`s porcha :ler:

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Jeg er også UTROLIG glad i Friends! Gråt da siste episode var over. Har så lyst til at de skal fortsette ut i det uendelige. Kanskje Rachel og Ross får flere barn...? Og Minica og Chandler og Joey og Pheebe...savner den gjengen altså!

Godt å ha de der hver ukedag halv fem da! ;)

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Hvem i Friends kan man IKKE like da?? Hehe! Tror jeg er like glad i alle jeg, men Chandler og Phoebe har en ekstra plass hos meg :klappe:

Apropos :grine: så må jeg gjøre det hver gang jeg ser siste episode jeg, eller episodene der Monica og Chandler blir forlovet eller gifter seg, og da Phoebe gifter seg (nydelig kjole altså)

Skrevet

Ah! Sukk JA! En helt nyyyydelig serie! :grine2:

Skrevet

Jeg er digger også Friends. Fantastisk, herlig serie. Har alle episodene på dvd, og blir aldri lei av de :)

Skrevet

jeg oxo digger friends. fikk hele serien i julegave. kommet tilsesong 7 nå. blir aldri lei. beste serie som noen gang har gått på tv.

Skrevet
Finnes det noen der ute som er like fanatiske Friends-tilhengere som meg? Bruker Friends-episoder som terapi, tidsfordriv, inspirasjon... Hva som helst! Har alltid et Friends-sitat på lur i en eller annen sammenheng... Er det bare meg??  :ler:

Jepp!

Søstra mi og typen hennes. Dem har absolutt ALT om Friends.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...