AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Noen som har revnet den indre kjønnsleppa i to etter fødsel? Hvor lang tid tok det før den grodde? Jeg har revnet min i to nesten helt oppe ved klitoris og er litt bekymret for om det vil Gro eller ikke. Henger svakt i to sting, men mistenker at de er for svake til at noe kan Gro sammen. Legger ved bilde to uker siden fødsel herp Anonymkode: 2c6b2...287
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Hvor dypt innover revnet du? ikke helt relevant, men jeg fjernet en klump like ved ytre kjønnsleppe, av ulike årsaker måtte jeg fjerne stinga før det var grodd helt, så måtte la det gro innenfra og ut. Det gikk helt fint,men tok litt tid. Så lenge det ikke blir rødt og betent og sårt, så går det nok fint. Er du usikker så bestill en legetime og be de se på det. Anonymkode: 6dd0e...819
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvor dypt innover revnet du? ikke helt relevant, men jeg fjernet en klump like ved ytre kjønnsleppe, av ulike årsaker måtte jeg fjerne stinga før det var grodd helt, så måtte la det gro innenfra og ut. Det gikk helt fint,men tok litt tid. Så lenge det ikke blir rødt og betent og sårt, så går det nok fint. Er du usikker så bestill en legetime og be de se på det. Anonymkode: 6dd0e...819 Revnet ikke innover, bare delte den i to Anonymkode: 2c6b2...287
tutu11 Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Jeg revnet ikke, men de klipper meg ganske høyt i forhold til det som var vanlig. Var veldig smertefullt og smerten var ikke borte før det var gått 2 uker, men når jeg var inne på en undersølelse sa de at det grodde fint. Hadde ikke trodd det av å se på såret🥴, men jaggu grodde det og etter kanskje 3-4 uker så det mye bedre ut! Etter 7 uker falt stingene på insiden ut..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Ene kjønnsleppen revnet nesten helt i to på midten, måtte sy den og oppover, inkludert klitoris. ble ganske tynn hud på ene siden av klitoris (der det ble sydd), men kjønnsleppen ble helt grei. Husker ikke hvor lenge det tok før det grodde. Husker det var veldig ubehagelig når hevelsene gikk ned pga stingene stakk. Anonymkode: f6428...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå