AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #21 Skrevet 17. juli 2023 Kalikalinka skrev (49 minutter siden): Gud bedre, du virker slitsom. Ikke ødelegg forholdet ditt med det tullet her. Skulle til å skrive det samme. Hadde min date/kjæreste holdt på sånn, hadde det vært så ekstremt turnoff at jeg hadde gått videre. Anonymkode: c1cc2...b14 2 1
Kinder Skrevet 17. juli 2023 #22 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er vel bare fra man er født til man fyller 9-10 år utseende ikke er så viktig. Anonymkode: 9d226...14e Nja.. For meg var utseendet viktigst da jeg var i tenårene til starten av 20-årene. Nå skjønner jeg jo at en potensiell kjæreste er muligens en jeg skal leve resten av livet mitt med, og derfor er personligheten viktigst. Jeg vil jo ha en jeg kan ha gode samtaler med, en som har omtrentlig samme verdier og holdninger som meg og en som har noen av de samme interessene som meg (som feks. reising). Utseendet forfaller jo uansett bare mer og mer med årene. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #23 Skrevet 17. juli 2023 3 hours ago, ThereGoesBob said: Overfladiske folk, æsj.. Hadde du tenkt på ei som var mindre pen, men hadde sjarm? Det hadde ikke jeg, det er lettere og fikse holdningen en trynet på ei, ei heller kroppen for den saks skyld. Aldri i livet om jeg hadde blitt sammen med ei som jeg ikke tente på. Anonymkode: 69131...21e
ThereGoesBob Skrevet 17. juli 2023 #24 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du tenkt på ei som var mindre pen, men hadde sjarm? Det hadde ikke jeg, det er lettere og fikse holdningen en trynet på ei, ei heller kroppen for den saks skyld. Aldri i livet om jeg hadde blitt sammen med ei som jeg ikke tente på. Anonymkode: 69131...21e Hvordan tror du da du vil ha det med deg selv når dere blir gamle og "stygge" ??? Eller har du ikke tenkte så langt??? Ingen som er evig ung.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #25 Skrevet 17. juli 2023 2 minutter siden, ThereGoesBob said: Hvordan tror du da du vil ha det med deg selv når dere blir gamle og "stygge" ??? Eller har du ikke tenkte så langt??? Ingen som er evig ung. Mener ikke og kverulere, men det var jo derfor jeg skrev *ei som jeg ikke tente på*. Anonymkode: 69131...21e
ThereGoesBob Skrevet 17. juli 2023 #26 Skrevet 17. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener ikke og kverulere, men det var jo derfor jeg skrev *ei som jeg ikke tente på*. Anonymkode: 69131...21e Tror ikke du helt forstår rekkevidden her. Hva skjer når folk eldes, vet du det? Man mister sin "ungdommelige skjønnhet" så da vil jeg tro du vil slite ganske mye med å være sammen med noen på din egen alder hvis du kun går etter utseende. Sånn, da fikk du litt teskje foring av meg. Endret 17. juli 2023 av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #27 Skrevet 17. juli 2023 Om en mann jeg hadde datet i bare to uker begynte å snakke om rumpa mi hadde jeg dumpet han.. Anonymkode: a853e...b97 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #28 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sto på vekta i sta (jeg er slank), eneste svaret jeg fikk var hjerte Hva mener du med dette? Anonymkode: e3645...211
ESFP Skrevet 17. juli 2023 #29 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mener ikke og kverulere, men det var jo derfor jeg skrev *ei som jeg ikke tente på*. Anonymkode: 69131...21e Når du blir eldre så vil du mest sannsynlig (forhåpentligvis) tenne på ting som verdier, holdning, trygghet og omsorg fremfor utseende.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #30 Skrevet 17. juli 2023 Hvor gammel er du, TS? Tenker, fortsett med å gi han komplimenter, det er supert du gjør. Neste gang han sier at du er sexy f.eks, så kan du jo spør han hva det han det er han finner sexy ved deg. Ikke spør på en skeptisk måte, men mens du gir han et kyss og flørtende blikk. Anonymkode: 329c2...acb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #31 Skrevet 18. juli 2023 16 hours ago, ESFP said: Når du blir eldre så vil du mest sannsynlig (forhåpentligvis) tenne på ting som verdier, holdning, trygghet og omsorg fremfor utseende. Forsåvidt greit nok. Utseende er noe av det første man legger merke til, og hvis man ikke liker det man ser, er det vanskelig og få det til og fungere på andre måter. Anonymkode: 69131...21e
GrønnNellik68 Skrevet 18. juli 2023 #32 Skrevet 18. juli 2023 Ja ja alle har vi noe vi sliter med😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå