Gå til innhold

Jeg mangler bekreftelse..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en flott mann i ca 2 uker nå. Han viser med hele seg at han digger kroppen min, at han blir kåt osv. Jeg har spesifikke preferansar som jeg legger merke til først ved en mann. Jeg gir han bekreftelse på at han har de trekkene som jeg legger merke til. Jeg roser han og forteller han det jeg synes er digg, pent, sexy osv, samtidig som at jeg seier hvor pen han er. 

Han har ikke en eneste gang sagt noe han synes er spesifikt vakkert på meg. Han seier bare at han synes jeg er jævlig vakker, pen, deilig, søt, sexy. Noe av det jeg savner aller mest, er bekreftelse på rompa mi. Jeg er trygg på rompa mi, jeg vet at jeg har en fin rumpe, da jeg har fått mye mye skryt for den, men jeg vil jo såklart at han skal synes at rumpa mi er fin..  Han har aldri sagt til meg at “du har nydelige øyne, eller at jeg elsker smilet ditt” 

Jeg sto på vekta i sta (jeg er slank), eneste svaret jeg fikk var hjerte.. Han har tidligere vært i et langt forhold med ei som også er veldig slank, så jeg trodde da at han kanskje foretrakk slanke jenter.. 

Jeg spurte han tidligere da vi var inne på temaet om rumper, om han likte rumper. Han svarte at han liker rumper, men liker trygghet aller best.. 

Anonymkode: ae150...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spurte han tidligere da vi var inne på temaet om rumper, om han likte rumper. Han svarte at han liker rumper, men liker trygghet aller best.. 

Med andre ord er det han  egentlig sier Slutt å mase om bekreftelse om rumpa di, det  er turn-off... Hvor mye er en bekreftelse verdt om du må mase for å få den?

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han svarte at han liker rumper, men liker trygghet aller best.. 

Dette sier deg vel at han kanskje ikke er så utseendefokusert som deg? 

Anonymkode: 23b91...4db

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Herregud.

Anonymkode: 48761...356

• Liker 4
Skrevet

Overfladiske folk, æsj..

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg sto på vekta i sta (jeg er slank), eneste svaret jeg fikk var hjerte

Kan du utdype dette litt? Sendte du antall kg du veier til ham? 

Anonymkode: 18eac...241

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slik du beskriver deg selv er du et vandrende rødt flagg, ts...

Du må finne trygghet i deg selv.

Anonymkode: 6f928...436

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Med andre ord er det han  egentlig sier Slutt å mase om bekreftelse om rumpa di, det  er turn-off... Hvor mye er en bekreftelse verdt om du må mase for å få den?

Ts her. Det var den eneste gangen jeg nevnte rumpa. Da altså det første svaret han ga om rumpa.

Skrevet

Gud bedre, du virker slitsom. Ikke ødelegg forholdet ditt med det tullet her.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har datet en flott mann i ca 2 uker nå. Han viser med hele seg at han digger kroppen min, at han blir kåt osv. Jeg har spesifikke preferansar som jeg legger merke til først ved en mann. Jeg gir han bekreftelse på at han har de trekkene som jeg legger merke til. Jeg roser han og forteller han det jeg synes er digg, pent, sexy osv, samtidig som at jeg seier hvor pen han er. 

Han har ikke en eneste gang sagt noe han synes er spesifikt vakkert på meg. Han seier bare at han synes jeg er jævlig vakker, pen, deilig, søt, sexy. Noe av det jeg savner aller mest, er bekreftelse på rompa mi. Jeg er trygg på rompa mi, jeg vet at jeg har en fin rumpe, da jeg har fått mye mye skryt for den, men jeg vil jo såklart at han skal synes at rumpa mi er fin..  Han har aldri sagt til meg at “du har nydelige øyne, eller at jeg elsker smilet ditt” 

Jeg sto på vekta i sta (jeg er slank), eneste svaret jeg fikk var hjerte.. Han har tidligere vært i et langt forhold med ei som også er veldig slank, så jeg trodde da at han kanskje foretrakk slanke jenter.. 

For å være helt ærlig, rumpa til ei dame har null og nada å si for hvordan hun vil fungere i et forhold! Du får ta til deg de komplimentene du har fått og være happy med de.

Anonymkode: 7a988...a21

• Liker 4
Skrevet

Jesus, du er et vandrende rødt flagg. Forbered deg på å bli dumpa.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å gi noen råd når vi ikke vet hvordan rumpa di ser ut. Et bilde sier mer enn tusen ord. Bare nevner det.

Anonymkode: 92ad6...4e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å gi noen råd når vi ikke vet hvordan rumpa di ser ut. Et bilde sier mer enn tusen ord. Bare nevner det.

Anonymkode: 92ad6...4e8

Neeeiiii!!

Anonymkode: 810c2...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Alt handler visst om utseende for ts, både på seg selv og andre…. Ganske trist egentlig 

Anonymkode: 35cf9...9ea

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er dere? Kanskje han er i den alderen at utseende ikke er så viktig for han?😊

Anonymkode: 6159c...03e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvor gammel er dere? Kanskje han er i den alderen at utseende ikke er så viktig for han?😊

Anonymkode: 6159c...03e

Det er vel bare fra man er født til man fyller 9-10 år utseende ikke er så viktig. 

Anonymkode: 9d226...14e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Herregud, så overfladisk du er🙄

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Kan du utdype dette litt? Sendte du antall kg du veier til ham? 

Anonymkode: 18eac...241

Unødvendig å spørre om!

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...