AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #21 Del Skrevet 18. juli 2023 Bryllupet er en dag, ekteskap resten av livet (i teorien). Så hva tenker du er det viktigste? Anonymkode: 62fca...01a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 18. juli 2023 #22 Del Skrevet 18. juli 2023 Forstår ham veldig godt. Hvis dere har et vanlig standard bryllup, vil det bli veldig tydelig hvor få han har.. Kjipt å gå å tenke på det på bryllupsdagen.. Hva om dere har et lite bryllup, men du kan invitere på et stort utdrikningslag? Det gjorde kollegaen til mannen min. Han er supersosial, og ville helst ha 100 gjester typ. Hun ville helst bare gå på tinghuset.. De giftet seg i utlandet, men bare vitner som gjester, men han hadde et utdrikningslaget med alle han noen gang hadde møtt, ca. Begge var fornøyde etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #23 Del Skrevet 18. juli 2023 Overskrifta er feil - han vil jo gifte seg! Foreslår at dere inngår ekteskap uten noe styr og fest. Festen din kan du lage neste gang du har rundt/halvrundt år, diger bursdagsfest med alle vennene dine. Anonymkode: 682d8...9aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #24 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva er viktigst for deg, stort bryllup eller et samliv hvor begge blir hørt? Mannen din ønsker seg ikke et stort bryllup. Dette bør du respektere Anonymkode: 24f40...b63 Det er vel ikke snakk om «stort bryllup», men bryllup eller ikke. Anonymkode: c2459...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #25 Del Skrevet 18. juli 2023 Fru Uperfekt skrev (21 timer siden): Hvorfor i alle dager må det være så stort? Hva med å gifte seg uten masse styr? Hvor leser du at bryllupet skal være «så stort» og med «masse styr»? Her tror jeg du dikter fritt. Det som står i hovedinnlegget er at ts har lyst til å feire med familie og venner, noe som er veldig vanlig… Hvor stort det blir, kommer jo an på hvor stor familie man har og omgangskretsen (jeg ville f eks bedt 8-10 i familien og kanskje fem-seks venninner, en av dem med følge). Anonymkode: c2459...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #26 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg forstår ham veldig godt. Min søster giftet seg for en del år siden. Bryllupet ble arrangert slik at middagen var kun for de nærmeste, altså foreldre, besteforeldre og søsken med partnere. På vår side: Undertegnede og min mor. På hans side: 2 sett besteforeldre, far med ny partner samt et barn, mor med ny partner, 4 søsken med partnere og en haug med barn, 1 "foster"-søster med partner og barn. Ja, det ble det litt skjevfordeling. For å si det pent. Min mor og jeg ble mest sittende og prate med hverandre, mens den tallrike familien på andre siden hadde tidenes familiefest. Anonymkode: d837c...bb0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #27 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 17.46): Hva med å dumpe han og finne deg en ordentlig mann med et ordentlig nettverk? Ikke bare kan du få drømmebryluppet ditt, men du får en helt ny omgangskrets på kjøpet. Anonymkode: 63d7c...c84 Vet man ikke skal fore trollet, men du.. du er en idiot med ordene dine. Du kan faktisk trøkke ned folk som har det akkurat slik TS sin mann har det så vanvittig. Gå lek i sandkassa i stedet! TS: min mann er lik din. Liten familie, og av ulike årsaker minimalt med nettverk. Heller ikke glad i oppmerksomhet. Det er ingen som føles aktuelle som forlover for han. Jeg er vant til store bryllup og har både stor familie og mange vennet jeg gjerne skulle bedt. (Og nei, selv om mannen nå ser seg som en bekjent eller venn av mine venner, er de ikke så nære at de regnes som hans venner eller kan være forlover). Men gjett! Vi er faktisk forlovet nå. Og for meg som ja, har drømt om bryllup med en viss ramme, så er ekteskapet absolutt viktigst. Vissheten om det har nok hjulpet mannen min å fri. Jeg så Linnea Myhre og Emil Gukild hadde loddtrekning om hvem skulle være vitner i vielsen. Kanskje et tips?🤣 Anonymkode: cf78d...c9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #28 Del Skrevet 18. juli 2023 Kan du ikke ha et lite på hans side og et stort på din side? Anonymkode: a092c...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #29 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg bare nevner det igjen: Man må ikke ha selskap. Hvis mannen vil gifte seg kan dere gjøre det raskt og enkelt på rådhuset og bestille bord på en nydelig restaurant etterpå, gifte dere i utlandet eller hva som helst. Anonymkode: c4d02...aa2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #30 Del Skrevet 18. juli 2023 Skal du tvinge han? Får DU ikke viljen DIN? Feminsimen har ødelagt vesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #31 Del Skrevet 18. juli 2023 Han har lite familie selv. Jeg tenker det er en fin måte å se det på at ved å gifte dere så blir han en del av din storfamilie. Samtidig tenker jeg man ikke trenger en stor fest for å ha et nydelig og meningsfylt bryllup. Anonymkode: dec9a...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 18. juli 2023 #32 Del Skrevet 18. juli 2023 kan jo gifte dere uten det store selskapet med bare dere to 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #33 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår ham veldig godt. Min søster giftet seg for en del år siden. Bryllupet ble arrangert slik at middagen var kun for de nærmeste, altså foreldre, besteforeldre og søsken med partnere. På vår side: Undertegnede og min mor. På hans side: 2 sett besteforeldre, far med ny partner samt et barn, mor med ny partner, 4 søsken med partnere og en haug med barn, 1 "foster"-søster med partner og barn. Ja, det ble det litt skjevfordeling. For å si det pent. Min mor og jeg ble mest sittende og prate med hverandre, mens den tallrike familien på andre siden hadde tidenes familiefest. Anonymkode: d837c...bb0 Da vi giftet oss, kunne vi ha kommet i samme situasjon. Hvis vi hadde invitert foreldre, besteforeldre og søsken med partner og barn, hadde det blitt to gjester fra min side (mine foreldre. Jeg er enebarn), og 18 fra hans side. Hvis vi hadde tatt med tanter/onkler og søskenbarn også, hadde det blitt 20 fra min side, og 63 fra hans side. Det hadde blitt så skeivt uansett. Så vi endte med å invitere mine tanter/onkler og søskenbarn, men ikke hans. Så da ble det 20 fra min side og 18 fra hans side. Passelig jevnt. Anonymkode: 24875...f10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. juli 2023 #34 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor leser du at bryllupet skal være «så stort» og med «masse styr»? Her tror jeg du dikter fritt. Det som står i hovedinnlegget er at ts har lyst til å feire med familie og venner, noe som er veldig vanlig… Hvor stort det blir, kommer jo an på hvor stor familie man har og omgangskretsen (jeg ville f eks bedt 8-10 i familien og kanskje fem-seks venninner, en av dem med følge). Anonymkode: c2459...d28 Men om ekteskapet i seg selv er det viktigste så trenger en bare max paret + forloverne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #35 Del Skrevet 1. august 2023 Hvis han ikke vil ha stort bryllup burde du ta hans meninger i betraktning og faktisk ikke ha et stort bryllup 😕 Dere skal være sammen om dette. Hvis dere ikke klarer å være et team allerede FØR dere er gift, gleder jeg meg til alle dine fremtidige tråder her inne 🫣 Anonymkode: a09f6...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå