Gå til innhold

Offentlige personer skjermet for debatt?


Avocado83

Anbefalte innlegg

Men hvorfor blir trådene om Hjertefamilien og Unge Mammaer nå slettet, mens trådene om for eksempel Autismeforeldrene og Løvemammaene får stå? Hva er forskjellen? @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset

I alle tilfeller er det diskusjon om foreldrene, ikke barna - selv om barna eksponeres massivt av egne foreldre. Nettopp dette er jo også en del av diskusjonen. 

Endret av ignore
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reglene om persondebatt gjelder i alle tråder. Det er mye som fjernes i begge trådene du nevner.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (2 timer siden):

Reglene om persondebatt gjelder i alle tråder. Det er mye som fjernes i begge trådene du nevner.

Måne, admin. 

Ja, men de to andre trådene slettes jo ikke? Du svarer ikke på det jeg spør om - HVORFOR blir de to førstnevnte fullstendig fjernet, mens de to siste bare blir ryddet? Hva er forskjellen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (5 timer siden):

Reglene om persondebatt gjelder i alle tråder. Det er mye som fjernes i begge trådene du nevner.

Måne, admin. 

Dobbelmoral kalles det. Dere er ikke konsekvente. Og mens all energier brukes på dobbelmoral har en ny hetsetråd rettet mot uføretrygdede for eskalere til 14 sider på noen timer uten at dere har giddet å løfte en enste finger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (5 timer siden):

Reglene om persondebatt gjelder i alle tråder. Det er mye som fjernes i begge trådene du nevner.

Måne, admin. 

 Dette sier reglene;

«* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige»

Så hvorfor ble min tråd slettet med en gang den ble opprettet? Emilie er en offentlig person og har valgt dette selv. Jeg skrev til og med at barna ikke skulle diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden om Unge Mammaer er ikke slettet, den ligger inne til gjennomgang.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (På 31.7.2023 den 20.47):

Tråden om Unge Mammaer er ikke slettet, den ligger inne til gjennomgang.

Måne, admin. 

Hvor mange uker skal den ligge til gjennomgang da? Dere klarer å moderere mer aktive tråder med flere regelbrudd mye raskere enn denne. Og du svarer fremdeles ikke på spørsmålet angående Hjertefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avocado83 skrev (På 29.7.2023 den 21.33):

 Dette sier reglene;

«* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige»

Så hvorfor ble min tråd slettet med en gang den ble opprettet? Emilie er en offentlig person og har valgt dette selv. Jeg skrev til og med at barna ikke skulle diskuteres.

@Måne Rampelyset venter fortsatt på svar. Tråden ble slettet uten et eneste innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avocado83 skrev (14 timer siden):

@Måne Rampelyset venter fortsatt på svar. Tråden ble slettet uten et eneste innlegg. 

Vi ønsker ikke at Hjertefamilien diskuteres på vårt forum av hensyn til barna. Deres livssituasjon er en del av det Hjertefamilien velger publisere innhold rundt, og da er det ikke forenelig med de reglene som er satt for dettte forumet.

Tråden stenges da spørsmålet er besvart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...