AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #21 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fikk kreft for fem og et halvt år siden. Ble erklært kreftfri, og så fikk jeg tilbakefall etter fem år, i fjor høst. Nå er jeg kreftfri igjen. Når jeg tenker tilbake, så ser jeg hvor mye tid jeg kastet bort på å bekymre meg, så det har jeg bestemt meg for å slutte med nå Det har egentlig fungert greit i de månedene jeg nå har vært kreftfri. Jeg synes mindfullness-meditasjon hjelper, og i tillegg har jeg gitt meg selv lov til å bekymre meg et kvarter om dagen ved behov. Da skriver jeg ned hva som plager meg, så er det liksom ute av hodet. Anonymkode: bbeea...564 Takk for svar! Hvordan fant du ut om tilbakefallet? Ble det oppdaget på undersøkelse eller fikk du symptomer igjen? Anonymkode: 4080c...0c5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #22 Skrevet 17. juli 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Hvordan fant du ut om tilbakefallet? Ble det oppdaget på undersøkelse eller fikk du symptomer igjen? Anonymkode: 4080c...0c5 Fikk ikke symptomer, det ble oppdaget på kontroll. Anonymkode: bbeea...564
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå