AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #21 Skrevet 18. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Helt ærlig, så tror jeg at veldig mange har noen naturlige og biologiske sperrer angående dette. Det blir bare "no hell...". Jeg tenker at disse sperrene er der av en grunn, for at naturen skal forhindre innavl. Men ut ifra samfunnet å betrakte så er det jo en del sexuelle overgrep. Og de fleste skjer i nære relasjoner. Så det er tydelig at det er mange som ikke er utrustet med disse sperrene. Jeg synes det er litt rart, men det er sikkert fordi jeg har disse sperrene selv og automatisk tror at alle andre mennesker er slik, og klarer ikke helt å forstå hvordan de ikke kan være slik. Anonymkode: d9109...cd4 Herregud! Går det an å bli så trangsynt? Det er ikke snakk om å lage barn og det er snakk om frivillig sex fra begge parter. Hvorfor problematisere så sinnsykt? Sex mellom 2 unge som er trygge på hverandre er fantastisk. Hvorfor bringe skam og fordømmelse over dette? Jeeeeezzzzzes...... Anonymkode: a110c...b90 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #22 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud! Går det an å bli så trangsynt? Det er ikke snakk om å lage barn og det er snakk om frivillig sex fra begge parter. Hvorfor problematisere så sinnsykt? Sex mellom 2 unge som er trygge på hverandre er fantastisk. Hvorfor bringe skam og fordømmelse over dette? Jeeeeezzzzzes...... Anonymkode: a110c...b90 Tusen takk! Det er overhode ikke snakk om å lage barn, det skjer ikke😂 Kun sex. Greia er at det har vært et temmelig tøft brudd mellom meg og eksmannen, selv om det er over 2 år siden. Om jeg bare besøker familie, så stilles det ingen spørsmål og jeg slipper alt styret. Tror bare vi fortsetter så lenge det føles greit. Uten å informere noen om det😅 Ts Anonymkode: ddf13...a1a 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #23 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 6.02): Kjenner faktisk et søskenbarn-par som er gift. Da de skulle gifte seg måtte de søke kongen om lov. Ellers synes jeg egentlig det er veldig spesielt, selv har jeg vokst opp tett med mine søskenbarn og ser på de som brødre, ekkelt å tenke på de som noe annet. Anonymkode: aa99a...bb3 Hvor var dette? I Norge er det, og har vært iallfall siden reformasjonen, lov å gifte seg med søskenbarn. Det var heller ikke uvanlig hvis man går 100 år tilbake. Anonymkode: 46d79...2ad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #24 Skrevet 18. juli 2023 Jeg synes ikke man skal ha sex med familiemedlemmer. Søskenbarn synes jeg er alt for nært i slekt. Anonymkode: 6cab7...f74 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #25 Skrevet 18. juli 2023 Helt ok, så lenge det bare er puling. Noe det nok er i 99.99% av tilfellene. Anonymkode: 547dd...c70
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #26 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen takk! Det er overhode ikke snakk om å lage barn, det skjer ikke😂 Kun sex. Greia er at det har vært et temmelig tøft brudd mellom meg og eksmannen, selv om det er over 2 år siden. Om jeg bare besøker familie, så stilles det ingen spørsmål og jeg slipper alt styret. Tror bare vi fortsetter så lenge det føles greit. Uten å informere noen om det😅 Ts Anonymkode: ddf13...a1a Bare å kjøre på😊😊 Anonymkode: 547dd...c70
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #27 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud! Går det an å bli så trangsynt? Det er ikke snakk om å lage barn og det er snakk om frivillig sex fra begge parter. Hvorfor problematisere så sinnsykt? Sex mellom 2 unge som er trygge på hverandre er fantastisk. Hvorfor bringe skam og fordømmelse over dette? Jeeeeezzzzzes...... Anonymkode: a110c...b90 Folk er så trangsynte. Anonymkode: 547dd...c70 1
mannor Skrevet 18. juli 2023 #28 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 8.44): Det handler vel strengt tatt kun om sex. Ikke å finne seg noen å dele resten av livet med og lage barn med. Anonymkode: a110c...b90 Nå er det vel sånn at ethvert samleie potensielt kan føre graviditet
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #29 Skrevet 18. juli 2023 mannor skrev (1 minutt siden): Nå er det vel sånn at ethvert samleie potensielt kan føre graviditet Alle vet jo det. Men med spiral og kondom er sjansene minimale😉 Anonymkode: ddf13...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #30 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 8.44): Det handler vel strengt tatt kun om sex. Ikke å finne seg noen å dele resten av livet med og lage barn med. Anonymkode: a110c...b90 Men la oss dra denne tanken litt lengre, da. La oss si at folk flest før vi «fant noen å lage barn med» tenkte at de barna måtte ha det genetisk beste utgangspunktet her i livet. En edel tanke, for all del. Problemet er bare at nesten ingen som helst tenker den. (og de ganske mange oppigjennom historien som har tenkt dem er ikke nødvendigvis folk du ønsker omgåes) Har du hjerte-karsykdom i familien? Har partneren din arvelig diabetes i nær slekt? Har du eller dine søsken alvorlig allergi? Finnes det andre alvorlige arvelige sykdommer? Ja, da må du finne deg en ny partner, da. Eller så må dere ut på donormarkedet. Og om du selv ikke genetisk kan tilby ungene dine et friskt lov med ok livskvalitet? Ja, da ryker jo du som genetisk opphav. For søskenbarn har vi gode tall på. Vi vet presist hvor lite farlig det er at et par søskenbarn her og der har sex og får unger. Risikoen for sykdom hos barnet er - for å dra et eksempel folk kan kjenne seg igjen i - vesentlig mindre enn om en overvektig kvinne får barn. Så om du tenker det er medisinsk eller etisk uforsvarlig med tanke på sykdom at søskenbarn får barn? Da gjelder det samme for overvektige, kronikere og enhver med genetisk kjent sykdom i slekta. igjen - dette ville være bra for både helsebudsjettet og folkehelsa. Men folk flest må finne seg i å ikke få barn. Anonymkode: 19f4b...229
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #31 Skrevet 18. juli 2023 Og folk lurer på hvorfor det er så lye innavl idioter i bygdene😂 Anonymkode: 30e0f...505 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #32 Skrevet 18. juli 2023 Så lenge dere ikke vil ha barn sammen, så sier jeg kjør på. Men nå er jeg fra en "familie" som ikke bryr seg om familie. Det vil si at jeg har ingen familieforhold til min "familie". Anonymkode: ce445...2b4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #33 Skrevet 18. juli 2023 mannor skrev (35 minutter siden): Nå er det vel sånn at ethvert samleie potensielt kan føre graviditet Og det kan ordnes med. Anonymkode: 547dd...c70 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #34 Skrevet 18. juli 2023 41 minutter siden, mannor said: Nå er det vel sånn at ethvert samleie potensielt kan føre graviditet Det stemmer jo ikke. Det er jo en rekke faktorer som spiller inn. Mange velger å sterilisere seg. Mange kan ikke få barn fordi kroppen ikke klarer det. Anonymkode: ce445...2b4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #35 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Og folk lurer på hvorfor det er så lye innavl idioter i bygdene😂 Anonymkode: 30e0f...505 Nå har vel aldri ts sagt hun er fra bygda. ekle incest folk finnes overalt. Anonymkode: 79b2f...e58 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #36 Skrevet 18. juli 2023 Snok1 skrev (12 timer siden): Det er helt greit. Kjør på og knull ivei. Om dere skal gifte dere og få barn er også det greit. Ekstra bonus er at dere får luket ut de verste idiotene av vennekretsen deres. Du følger visst ikke helt med...er du et resultat av innavl også? https://www.helsenorge.no/gravid/barn-nar-foreldrene-er-i-slekt/ Anonymkode: 66b0e...e44 1
mannor Skrevet 18. juli 2023 #37 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det stemmer jo ikke. Det er jo en rekke faktorer som spiller inn. Mange velger å sterilisere seg. Mange kan ikke få barn fordi kroppen ikke klarer det. Anonymkode: ce445...2b4 «Potensielt»
Snok1 Skrevet 18. juli 2023 #38 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du følger visst ikke helt med...er du et resultat av innavl også? https://www.helsenorge.no/gravid/barn-nar-foreldrene-er-i-slekt/ Anonymkode: 66b0e...e44 Fremdeles forsvinnende liten sjanse dersom innavl ikke skjer skjer i flere ledd, noe det ikke gjør i dag. Det er vesentlig større farer under selve fødselen.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #39 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 1.50): Lang historie kort: Har egentlig alltid hatt et godt øye til ene søskenbarnet mitt. Nå i sommer var vi på festival sammen, og det endte som det måtte gå. Fyyy f! Han ga meg helt hinsides nydelige orgasmer🤩 Men er det fremdeles en gjengs oppfatning i samfunnet at dette ikke er greit?🙈 Jeg har nemlig en sterk mistanke om at det ikke bare blir med den ene langhelga😅 Anonymkode: ddf13...a1a Æsj, ikke greit, oser incest av hele greia Anonymkode: 6dd76...404
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #40 Skrevet 19. juli 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Æsj, ikke greit, oser incest av hele greia Anonymkode: 6dd76...404 Dette er ikke incest. Det er ikke nær slekt og det er ingen foreldre/barn roller. Det er faktisk lov. Så slapp av, ikke være så jævla kjip. Anonymkode: a110c...b90 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå