Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort:

Har egentlig alltid hatt et godt øye til ene søskenbarnet mitt. Nå i sommer var vi på festival sammen, og det endte som det måtte gå. Fyyy f! Han ga meg helt hinsides nydelige orgasmer🤩 Men er det fremdeles en gjengs oppfatning i samfunnet at dette ikke er greit?🙈 Jeg har nemlig en sterk mistanke om at det ikke bare blir med den ene langhelga😅

Anonymkode: ddf13...a1a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå og legg deg nå. 

Anonymkode: a7a92...d99

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke greit, familie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er helt greit. Er helt vanlig i søramerikanske å debutere seksuelt sammen med søskenbarn. I midtøsten er det også ganske vanlig å gifte seg med dem. Man deler bare 12,5% av sitt DNA med et søskenbarn, som ikke er så mye.

Anonymkode: e2137...c73

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner faktisk et søskenbarn-par som er gift. Da de skulle gifte seg måtte de søke kongen om lov. Ellers synes jeg egentlig det er veldig spesielt, selv har jeg vokst opp tett med mine søskenbarn og ser på de som brødre, ekkelt å tenke på de som noe annet. 

Anonymkode: aa99a...bb3

• Liker 6
Skrevet

Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig så ille? Det er jo bare sex og nytelse, man har jo ikke intensjon om å lage barn.

Hadde selv min debut med et av mine søskenbarn, på sommerferie på gården hos våre felles besteforeldre. Vi møttes stort sett en gang i året, på disse sommerferiene. Vi hadde alltid hatt et godt forhold, preget av nærhet. Som små lekte vi ofte doktor sammen, og hadde inspisert hverandres kropper inngående mange ganger. Etter hvert som puberteten meldte sin ankomst ble dette fryktelig spennende. Jeg husker godt første gang jeg sprutet, da hun skulle forsøke ha på meg kondom. Helt til vi en dag måtte finne ut hvordan dette fungerte. 

Det ble en herlig sommer, med daglig sex i trygge, rolige former. Heldigvis hadde broren hennes en diger kasse med kondomer stående, som RFSU hadde sponset russen med...

Anonymkode: a110c...b90

• Liker 2
Skrevet

Sweet home Alabama…

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er helt greit. Er helt vanlig i søramerikanske å debutere seksuelt sammen med søskenbarn. I midtøsten er det også ganske vanlig å gifte seg med dem. Man deler bare 12,5% av sitt DNA med et søskenbarn, som ikke er så mye.

Nei, det er ikke greit. I muslimske samfunn er søskenbarnekteskap vanlig, og misdannelser og sykdom hos barn mye vanligere enn i andre samfunn. Det samme gjelder innavl hos alle pattedyr. 

Anonymkode: be248...85a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns søskenbarn blir for nært, foreldrene våre er jo søsken..😳 vi er såpass mange på denne jorda at det må gå an å finne seg noen uten å grave i slekta

Anonymkode: 7f9de...1e9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns søskenbarn blir for nært, foreldrene våre er jo søsken..😳 vi er såpass mange på denne jorda at det må gå an å finne seg noen uten å grave i slekta

Anonymkode: 7f9de...1e9

Det handler vel strengt tatt kun om sex. Ikke å finne seg noen å dele resten av livet med og lage barn med. 

Anonymkode: a110c...b90

• Liker 1
Skrevet

Får inderlig håpe resten av slekta ikke finner ut av dette. Det ville blitt veldig pinlig vil jeg tro. Ellers så anbefaler jeg å finne noen du ikke er i slekt med når du skal gjøre ditt fornødne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex mellom folk som er glad i hverandre og ønsker å dele deilig sex sammen, ser jeg ikke noe problem med.

Anonymkode: f8808...660

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, det er ikke greit. I muslimske samfunn er søskenbarnekteskap vanlig, og misdannelser og sykdom hos barn mye vanligere enn i andre samfunn. Det samme gjelder innavl hos alle pattedyr. 

det er fordi det er litt for vanlig, og gjerne hender over flere generasjoner. Da er det mye større sannsynlighet for misdannelser. Dersom det forekommer i et enkelt tilfelle og ikke blir en kulturell norm er det liten sannsynlighet for at noe går galt. Frykten for blodskam eller incest eller innavl eller hva man skal kalle det er litt oppblåst, er ingen garanti for at det skal produsere avkom med misdannelser, og det er ikke som om å få barn med noen man slett ikke er i slekt med er blottet for risiko. Tidligere i verdenshistorien, når folketallet har vært betraktelig lavere, har denslags sannsynligvis vært mye vanligere, og ført til problemer på grunn av dets frekvens, og vi har utviklet dette stigmaet for å avverge det, som strengt talt ikke har noen relevans den dag i dag. 

for øvrig tror jeg det er ganske stor sannsynlighet for at noen som er nærmere i slekt også er ganske kompitable seksuelt. Er ikke ideelt å få barn med dem, men i dag er jo forplantning og sex to helt forskjellige ting som i beste fall har en tangentiell relevans. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er nok rett det. Men det er ikke engangstilfelle der, det har pågått i generasjoner. Da blir en mer utsatt enn om ett par søskenbarn gjør det  veldig alene.

Anonymkode: 7bc83...f85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oi, 12,5% syns jeg var mye. Ihvertfall mye mer enn jeg trodde🙈

Anonymkode: 0881f...279

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, så tror jeg at veldig mange har noen naturlige og biologiske sperrer angående dette. Det blir bare "no hell...". Jeg tenker at disse sperrene er der av en grunn, for at naturen skal forhindre innavl.

Men ut ifra samfunnet å betrakte så er det jo en del sexuelle overgrep. Og de fleste skjer i nære relasjoner. Så det er tydelig at det er mange som ikke er utrustet med disse sperrene. Jeg synes det er litt rart, men det er sikkert fordi jeg har disse sperrene selv og automatisk tror at alle andre mennesker er slik, og klarer ikke helt å forstå hvordan de ikke kan være slik.

Anonymkode: d9109...cd4

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit. Kjør på og knull ivei.

Om dere skal gifte dere og få barn er også det greit.

Ekstra bonus er at dere får luket ut de verste idiotene av vennekretsen deres.

AnonymBruker
Skrevet
ThereGoesBob skrev (17 timer siden):

Får inderlig håpe resten av slekta ikke finner ut av dette. Det ville blitt veldig pinlig vil jeg tro. Ellers så anbefaler jeg å finne noen du ikke er i slekt med når du skal gjøre ditt fornødne.

«Å gjøre sitt fornødne» er en «pen» måte å si bæsje på…

Anonymkode: ea3df...b2d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

«Å gjøre sitt fornødne» er en «pen» måte å si bæsje på…

Anonymkode: ea3df...b2d

Ja akkurat det ja, å bæsje på leggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...