Gjest Rødtoppen Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Noen (kvinner) som har erfaringer med å fri her inne?? Hvordan har i så fall dette blitt mottatt av gubben?
Elise_ Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Jeg fridde første nyttårsdag. Han satt maten i halsen og sa "kødder du eller?" Jeg har pratet om det mange ganger, og det var ikke noe romantisk rundt det, for vi satt og prata om at babyen sannsynligvis hadde bæsja, så satt jeg meg ned på gulvet sammen med henne, så var det så kort vei til å sette meg på kne foran han. Men, så fikk han summet seg litt og sa "ja selvfølgelig vil jeg det kjære", så fortalte vi hverandre hvor glade vi er i hverandre og hvor godt vi har det, den lille familien vår. Jeg tror faktisk det hadde gått veldig lang tid hvis jeg skulle ventet på at han skulle fridd, for han tenker bare på at vi har dårlig med penger... han ville nok først hatt litt ekstra cash og så overrasket meg med en ring, men siden vi aldri har såpass mye til overs så hadde det nok blitt lenge til ja. Han sier han ikke syns det er noe flaut at det var jeg som fridde, men om jeg hadde vært mannen hadde jeg nok muligens følt litt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå