Gå til innhold

Større kjønnslepper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever dere som har hatt sex i flere år, med velutstyrt mann, at kjønnsleppene endrer seg, blir større?

.

Anonymkode: 30ef5...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplever dere som har hatt sex i flere år, med velutstyrt mann, at kjønnsleppene endrer seg, blir større?

.

Leppene vokser og vokser. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 1ef20...590

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leppene blir større med alderen akuratt som baller som henger mere. Det er hud. Har ikke noe med sex eller størrelse på penis å gjøre. 

Anonymkode: 8d793...235

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Leppene blir større med alderen akuratt som baller som henger mere. Det er hud. Har ikke noe med sex eller størrelse på penis å gjøre. 

Takk for svar. Her er det merkbart større lepper. Ikke mer hengete, men større.

AnonymBruker
Skrevet

Har du lagt på deg?

Anonymkode: fc4b2...fcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved større penis over en stund ja. Endrer utseende. 

Anonymkode: 1a261...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kalles aldring. Både lepper og klitotis endrer seg hele livet. De vokser faktisk mer fra fullført pubertet til overgangsalder, enn de gjør gjennom puberteten. 

Anonymkode: 6fa74...7bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg fylte 40 har leppene blitt to slappe skinnfiller og klitoris en del større. Savner mer informasjon og skriverier om dette. Ingen snakker om det og jeg var ikke forberedt på at det skulle skje. Blir litt kontrast når kroppen min er slank og veltrent ellers med faste sprettpupper. Godt trent bekkenbunn.

Akkurat som kroppen holder seg ung og kjønnsleppene slappe og gamle. Vil ikke operere dem mindre heller for da viser jo den store klitorisen enda bedre🙈 Og DEN skal selvfølgelig ikke i nærheten av noen kniv😵

Anonymkode: 26c6b...9a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Etter jeg fylte 40 har leppene blitt to slappe skinnfiller og klitoris en del større. Savner mer informasjon og skriverier om dette. Ingen snakker om det og jeg var ikke forberedt på at det skulle skje. Blir litt kontrast når kroppen min er slank og veltrent ellers med faste sprettpupper. Godt trent bekkenbunn.

Akkurat som kroppen holder seg ung og kjønnsleppene slappe og gamle. Vil ikke operere dem mindre heller for da viser jo den store klitorisen enda bedre🙈 Og DEN skal selvfølgelig ikke i nærheten av noen kniv😵

Det er mange fordeler med store kjønnslepper. De stimulerer både penis og klitoris mere, da de er festet i nerver som leder til klitoris. Kvinner med lange kjønnslepper oppnår også vaginal orgasme oftere enn kvinner med korte kjønnslepper

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

.

Kan svare for alle her, og deg Hi. Nei. 

Anonymkode: e5db8...a67

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Leser at det varierer her.

Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Altså du skriver litt for lite, men når man blir opphisset vil kjønnsleppene bli tykkere, få mørkere farge og kan sprike litt.

Så det kan også ha noe med at dine har blitt "synlige større". SAMT at vi endrer jo oss hele livet, ingenting med kroppen "er for evig". 

Anonymkode: 3ef76...aad

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

At klitoris har vokst, har det gitt større nytelse? Kommer du lettere? Er det flere som opplever at klitoris vokser med årene? 

Anonymkode: 51e54...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...