Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor det ikke kommer opp som varsel og det ikke står noe på veggen om den som har bursdag? Fødselsdatoen er offentlig og har ikke vært noe problem de andre årene

Anonymkode: 5ee6e...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har de nok skrudd det av.

Skrevet

Det er nok skrudd av.

AnonymBruker
Skrevet
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Da har de nok skrudd det av.

De har ikke skrudd av. Har spurt venner og familie. Men de kan ikke se at jeg har bursdag heller når de trykker inn på profilen min

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har ikke skrudd av. Har spurt venner og familie. Men de kan ikke se at jeg har bursdag heller når de trykker inn på profilen min

Selv ikke om de går inn på "Om"?

Det kan være endringer i FB. Det er flere år siden sist det kom opp bursdagsbarn i feeden på min FB.

Anonymkode: 76857...520

Skrevet

Gå inn på fødselsdatoen og se hvem som kan se den. Mulig du har gått glipp av en personvernoppdatering.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv ikke om de går inn på "Om"?

Det kan være endringer i FB. Det er flere år siden sist det kom opp bursdagsbarn i feeden på min FB.

Anonymkode: 76857...520

På "om" så kan de se fødselsdatoen min siden jeg har den offentlig. Men står ingenting på profilen min og har ikke fått noen gratulasjoner der heller. Vet man ikke skal være "avhengig" av sosiale medier men var litt trist å våkne til en tom vegg når man alltid har fått mange gratulasjoner de andre årene. Hehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker vilkårlig. I går var ikke bursdager til flere jeg kjente synlige på fb i det hele tatt. I dag kommer det plutselig pushvarsel inn på telefonen om bursdag. Synlige bursdager kommer og går. 

Anonymkode: 0211e...464

Skrevet

De som kjenner deg vet jo at du har bursdag i dag. Alle andre hadde jeg ikke brydd meg om, de hadde vel ikke gratulert deg med dagen ellers heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det virker vilkårlig. I går var ikke bursdager til flere jeg kjente synlige på fb i det hele tatt. I dag kommer det plutselig pushvarsel inn på telefonen om bursdag. Synlige bursdager kommer og går. 

Anonymkode: 0211e...464

Virker sånn. Fikk opp varsel nå at "35 venner har gratulert deg med dagen så langt. Trykk her for å se gratulasjonene" og når jeg trykker så ser jeg ingenting 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...