Saeria Skrevet 15. januar 2006 #21 Skrevet 15. januar 2006 Kirby er en støvsuger, ja. Nå jenter, tror dere disse jentene kommer langt i Miss World og Miss Universe? Jeg vil nok tippe nei. Neppe.
Gjest Aloha Skrevet 15. januar 2006 #22 Skrevet 15. januar 2006 Kirby er en støvsuger, ja. Nå jenter, tror dere disse jentene kommer langt i Miss World og Miss Universe? Jeg vil nok tippe nei. Neppe. ← Så godt at jeg fikk bekreftet det! Jeg tipper det samme. Så bare siste delen av programmet igår (da de 3 ble valgt ut) og det første som slo meg var hvor ordinære jentene er! Ja, pene/søte, men helt vanlige. Syns det er få som slår Mona Grudt og Kathrine Sørland, de har noe eget ved seg, forstår at de kom langt internasjonalt.
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #23 Skrevet 15. januar 2006 Jeg så ikke noe av programmet, men jeg synes det virker som om man må ha noe mer enn det lille ekstra også. Ser man på vinnerene, så er det ofte jenter som bidrar i langt større grad enn de norske. Det er jenter som jobber som frivillige, donerer blod, donerer andre ting, leser for barn på sykehuset og er litt mer involvert i lokalsamfunnet sitt. De har også gjerne store planer for fremtiden, gode resultater på skole/i arbeidslivet å vise til. De norske er nesten pinlig ordinære der. Mer egoistiske også. De er litt jeg vil ditt, jeg gjør datt...ikke alle har ønsker om å bidra så mye i lokalsamfunn eller i større sammenhenger. Jeg fikk med meg litt av det svadaet enkelte øste ut i innledningsrundene. Det var som å høre på den ene klisjeen etter den andre. Nei, vi må nok ha pene, engasjerte jenter som setter seg høye mål hvis vi skal vinne igjen. Det tror jeg... *Uff nå hørtes jeg sikkert litt ut som slemme Tor*
Rosenrød Skrevet 15. januar 2006 #24 Skrevet 15. januar 2006 Måtte nesten le litt da de viste klippene hvor jentene sa hvorfor akkurat DE kom til å vinne. 75 % poengterte at de kom til å vinne fordi de var jordnære.....hehe!
Linselus Skrevet 15. januar 2006 #25 Skrevet 15. januar 2006 Jeg syns de så veldig æææh, ordinære ut. Iallfall hun som kom til miss World (hun med den hvite kjolen). Helt sikkert en fin jente på alle måter, men jeg tror ikke hun kommer til å komme kjempelangt i en konkurranse med jenter som er drillet i dette og muligens også har et noe mer slående utseende å spille på. Jeg føler her for å understreke at jeg slett ikke mener at hun var stygg, dum eller noe som helst, men bare at hun kanskje blir litt mye "jenta i gata" i denne sammenhengen.
Rosenrød Skrevet 15. januar 2006 #26 Skrevet 15. januar 2006 Ingen som kan hjelpe meg med hvem av jentene som kom til "finalen" i finalen? Fikk bare se den første delen, de åtte som ble valgt ut først.
*M* Skrevet 15. januar 2006 #27 Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes alle som deltar er så unge jeg (17 og 18 år.) Er også enig i at det var pene jenter som vant, men de mangler det lille ekstra.
Gjest Sukkerert Skrevet 15. januar 2006 #28 Skrevet 15. januar 2006 Ja, utseendemessig var de ordinære, søte jenter. Så mange vakre jenter som det finnes i dette landet, og med så mange påmeldte kan jeg ikke forstå at det var disse som kom til finalen.
Søtpotita Skrevet 15. januar 2006 #29 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Var dei yngre i år enn før? Det var jo skikkelig fjortisfaktor på så og sei alle! Lurar på ein ting til..kva i all verden er det ein miss representerar anna enn beauty?! Endret 15. januar 2006 av Årolilja
Gjest Sukkerert Skrevet 15. januar 2006 #30 Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes alle som deltar er så unge jeg (17 og 18 år.) ← Ja, det var også merkelig. Var det en aldersgrense for å delta før? I Usa har de egen missekonkurranse for tenåringer.
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #31 Skrevet 15. januar 2006 Poenget er vel at de skal være vakre utenpå og vakre inni. Men når det gjelder Miss Universe og World så får en aldri se den indre skjønnheten hos noen for det er jo ikke god TV. De intervjurundene kjøres i forkant. Det er da de finner ut hvem som har en del å fare med i tillegg til at de er pene. Nei, det er viktigere å sende bikinispankuleringen gitt.
Gjest 2324 Skrevet 15. januar 2006 #32 Skrevet 15. januar 2006 Ja, det var også merkelig. Var det en aldersgrense for å delta før? ← Aldergrensen har jo vært 16 år i ganske mange år da, om jeg ikke husker fullstendig feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå