Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Frøken Norge konkurransen. Og synes det er flere av jentene jeg har sett før.

Sofie fra Bergen, hun var jo med i Idol og sammen med han Håkon fra Idol.

Anne Kristine?? Var hun med i Jakten på Kjærligheten??

Kirby Ann?? Så kjent navn! Var hun med i top models? eller har hun vært med tidligere? Eller kanskje hun også var med i Idol?? :klø:

Håper noen er husker bedre enn meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke Anne Kristine fra Jakten på Kjærligheten, nei

Skrevet

Jeg trodde også det var hun fra jakten på kjærligheten... Er du sikker på at det ikke er henne? Synes også at Kirby Ann var et kjent navn.

Skrevet
Det er ikke Anne Kristine fra Jakten på Kjærligheten, nei

Nei for var ikke hun fra Østlandet? Hun her var fra Sotra så ble litt usikker.

Skrevet

Jeg synes hun Arlin Løver ligner på Madonna ;)

Skrevet
Jeg trodde også det var hun fra jakten på kjærligheten... Er du sikker på at det ikke er henne? Synes også at Kirby Ann var et kjent navn.

Nei for var ikke hun fra Østlandet? Hun her var fra Sotra så ble litt usikker.

Jeg er BOMBESIKKER. Hun heter Hjelmerud til etternavn, er blod og kommer nok alltid til å være det, og er født og oppvokst i Oslo

Skrevet
Jeg er BOMBESIKKER. Hun heter Hjelmerud til etternavn, er blod og kommer nok alltid til å være det, og er født og oppvokst i Oslo

Flott!

Da kan jeg utelukke det :ler:

Skrevet
Hun mørke var jo med i Top Model.

OK. Jeg tenkte at det kunne være noe sånt, men klarer ikke helt å plassere henne i den serien.

Skrevet
Hvem var det som vant?

Hun ene het Tonje og hun andre het Martine.

Jeg la ikke merke til Tonje før hun vant :forvirret:

Skrevet

Samma her... Jeg var faktisk litt skuffet.. Monica ettellerannet var min favoritt:)

Skrevet
Samma her... Jeg var faktisk litt skuffet.. Monica ettellerannet var min favoritt:)

Min og! Det var hun som hadde så masse fans (=familie og venner) i salen?

Skrevet

mhm.. hun såg så naturlig ut og virket så jordnær:)

Skrevet

Syntes Kirby Ann var et litt rart navn, jeg. Kirby, er ikke det navn på en støvsuger? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Kor blei det av ho der som var min favoritt? Ho som var litt meir sånn "top model"? Hadde litt store tenner?

Skrevet
Syntes Kirby Ann var et litt rart navn, jeg. Kirby, er ikke det navn på en støvsuger? Eller tar jeg feil?

Det minner meg om Furby, de dere snakkende lekebamsene :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tror Kirby var et eller annet Nintendo-spill eller noe :ler:

Skrevet

mange av de har vert med på top model...så er nok der dere har sett de, + hun sofie fra idol da.. monica skulle vunnet, ekte sørlandsjente kjempe bli og positiv

Skrevet

Hvem var det som stod igjen før vinnerne ble kåret? (De siste fire eller seks?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...