Gå til innhold

Hjelp med guttungens gamle mobil også.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg får slått den på, men en liten binders fyker rundt og rundt oppe i venstre hjørne. Dette er en litt gammel Nokia, husker ikke helt betegnelsen.. muligens 2310i jeg er ikke sikker lenger.

Bindersen i seg selv er ikke et problem, problemet er at telefonen ikke får kontakt med telenettet.

noen som skjønner hva dette kan være og hvordan jeg kan få gjort noe med det?

Den har ligget utbrukt i over ett år, kanskje to... men denne bindersen er svært aktiv med en gang man setter inn et simkort og prøver å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at den bruker et eller annet kontantkort. Hvis den har vært ute av bruk så lenge er abonnementet deaktivert så det er ikke rart du ikke får kontakt..

Gå til en forhandler dersom du har Telenor eller Netcom og spør om de kan åpne det. Hvis det har gått enda mer tid (husker ikke helt hvor lang) er abonnementet helt slettet og du må få nytt nr hvis du skal bruke den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om den hadde kontantkort eller om den hadde young talk...

den kan ha vært låst på netcom, men det er netcom simkort jeg setter inn for å prøve nå også, så det skulle ikke ha noe å si uansett.

Og nummeret sitt har han fremdeles på sin nye telefon, så det er ikke deaktivert.

Det har garantert noe med den spinnende bindersen å gjøre, men jeg får ikke fjernet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...